2004-03-11, 12:46
Medlem
Plattans avatar
Va i phuket nydligen och kopte natt rott piller av ett strand gang.
Dom sa ju saklart att pillret va skit grymt och skulle va battre en nagon annan drog jag testat.

senare pa dagen sa snacka jag med min skraddare om samma piller.
Han sjalv hade provat alla droger utom horse. Han avrodde stark fran att ta pillret och sa att man kunde bli helt galen och flippa ur totalt. Och OM jag nu verkligen skulle testa sa skulle jag hogst ta en tredjedel. Han sa att det typ va som E men tio resor varre/battre.

Jag och polarn tog varsin halva senare pa kvallen och skoljde ner med nagra bira. efter en timme sa hande inte ett skit sen kom en djavligt svag E kannsla
men knappast natt speciellt.

Ar det nan som vet vilka sma roda piller jag pratar om?
Citera
2004-03-11, 12:54
Medlem
Såg tabletterna ut så här? http://www.erowid.org/chemicals/show...ne_tablet1.jpg
Citera
2004-03-11, 12:55
Medlem
Mescalines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theft
Såg tabletterna ut så här? http://www.erowid.org/chemicals/show...ne_tablet1.jpg

dom såg lagom skitidga ut. .
Citera
2004-03-11, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mescaline
dom såg lagom skitidga ut. .

skitiga?!?
Citera
2004-03-11, 15:47
Bannlyst
nån skrev nåt tidigare att de flesta apotek i thailand säljer nån sorts bantningsmedel som innehåller ett sorts amfetaminpreparat helt utan recept och att dessa var röda
Citera
2004-03-11, 20:37
Medlem
sOBErs avatar
Kom också först att tänka på de amfetaminbaserade "bantnings"pillren men efter närmare eftertanke så är det nog methpillren som theft länkade till. Bantningspillren skulle aldrig slå i närheten av E på bara en halv, det behövs oftast ett par stycken.
Citera
2004-03-12, 08:27
Medlem
Plattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theft
Nja lite samma form och farg men det va ingen text pa dom.
Vad heter bantnings pillren om jag nu skulle villja kopa dom pa ett apotek?
Citera
2004-03-12, 14:04
Medlem
Ralf2s avatar
Det var garanterat Yaba. Finns med många olika text på och även en del olika färger förutom röd. Är alltså illegalt producerat metamfetamin pressat till piller tillsammans med lite koffein och ibland vaniljsocker (eftersom det är meningen att man ska röka dom). Har för mig att dosen inte är så hög, ca 30-40mg per styck om inte mitt minne sviker mig.
Citera
2004-03-12, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralf2
Det var garanterat Yaba. Finns med många olika text på och även en del olika färger förutom röd. Är alltså illegalt producerat metamfetamin pressat till piller tillsammans med lite koffein och ibland vaniljsocker (eftersom det är meningen att man ska röka dom). Har för mig att dosen inte är så hög, ca 30-40mg per styck om inte mitt minne sviker mig.

30-40 mg är ganska mycket meth ungefär en "vanlig" dos
Citera
2004-03-12, 14:59
Medlem
sOBErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plattan
Nja lite samma form och farg men det va ingen text pa dom.
Vad heter bantnings pillren om jag nu skulle villja kopa dom pa ett apotek?

Fråga efter Dietpills, finns både i påsar och i lösvikt.
Citera
2004-03-12, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sOBEr
Fråga efter Dietpills, finns både i påsar och i lösvikt.

He he, ja deras lösviktssystem är ju välkänt. Köpte med dietpills, eller white&blue som dom också kallades (eftersom dom var blåvita) kapslar med pulver i. Drog 3 st en kväll tillsammans med ett gäng red bull, helt apväck blev jag. Förutom detta så kan man även köpa diazepam, benso m.m rakt över disk, går lätt överstyr när man kommer in i godisbutiken....
Citera
2004-03-12, 18:30
Bannlyst
Med tanke på hur vanligt det är i Thailand är det konstigt att inte några internetshoppar (en del är ju belägna i Thailand) erbjuder dessa piller.

ÄR det verkligen amfetamin i dessa?

Någon som vet exakt vilken substans de innehåller (så det inte bara är nåt tjafs i stil med efedrin eller phentermin eller nåt annat)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in