• 3
  • 4
2010-03-20, 14:25
Medlem
Kivans avatar
Jag tar och flyttar det här till privatekonomi.
/Mod
Citera
2010-03-20, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DataN
Min kompis vann 100k kr på hästar, han ska köpa sig en cykel för 50k... glad att han har serotonin i huvudet, men de kommer så jävla olägligt. Varför händer detta när jag har som minst pengar. Hatar mitt ekonomiska handikapp.

Du kan glädja dig åt att din kompis är ännu mer blåst än du själv. Rik är inte den som köper en massa skit utan den som inte köper en massa skit kom ihåg det.
Citera
2010-03-20, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fläskbak
Du kan glädja dig åt att din kompis är ännu mer blåst än du själv. Rik är inte den som köper en massa skit utan den som inte köper en massa skit kom ihåg det.

Så sant, har man bra självförtroende och självkänsla behöver man inte massa lyxprylar för att få bekräftelse och känna att man är nån.
Citera
2010-03-20, 18:54
Medlem
Colossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RocknRollPussy
skaffa comviq kompis nästa gång du får pengar.

Tycker jag är en bra idé, samt att du ordnar så din flickvän också gör det så att ni kan ringa till varandra gratis
Citera
2010-03-21, 03:40
Medlem
Identisks avatar
Internet är helt fullsmockat av sätt att tjäna pengar och bli miljonär.
Alla kan bli det! Det enda som gäller är att du har viljan att bli det.
Så ryck tag i dig själv för fan och bestäm dig, om du verkligen vill så har du alla möjligheter i världen. Många med otroligt sämre förutsättningar än dig själv har tagit sig högst upp till toppen. Hjälper inte att grina på flashback. Låt det här vara ett wakeupcall för dig...
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in