Citat:
Ursprungligen postat av apansapis
Jag fick höra en liknande sak idag om att den/de som mördade honom ska ha skurit bra mycket i halsen, typ skärt upp framsidan på halsen på honom.
Om det är sant så kan man fundera på vad de/den har gjort mer med hans kropp.
Och om dom uppgifterna läckt ut så är det polisen,den som hittade kroppen eller de som mördade honom som yppat detta, vilket betyder att om inte någon/några redan sitter häktade kommer dom göra så inom snar framtid, jag TROR att detta klaras upp inom kort, jag TROR att det är "xxxxxx" relaterat folk som är gärningsmännen och som på uppdrag med eller utan en högre instans utfört dådet, SC har blivit medlurad på något vis och körd till en plats GM delvis känt till.
Det ryktas oxå om en yngre person med en redigt fet bula i pannan, fritt att spekulera för som som hört rykten om detta.
Det finns många indicier som pekar mot vilken gruppering det rör sig om, även där fritt att spekulera!
SC har suttit på många anstalter och om än med tankesättet ENSAM ÄR STARK så finns det vänner/allierade bakom, dock tror jag inte det kommer bli något större i hämdaktion
Och om hur hann blivit flådd,skjuten,skinnad,fingrar&tänder klippta känns oväsentligt nu, vänta på FUP så har ni erat svar.
Efterlyst om 30 minuter, ska bli intressant att se!