2010-03-17, 19:17
Medlem
paulie_walnutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Jo, jag skrev ju att den var stängd. Annars hade jag skrivit borttagen.

Men det måste ju finnas någon anledning till denna plötsliga åtgärd.

Dom läser förmodligen den här tråden, och såg planer på att det fanns posta nåt på sidan.
Citera
2010-03-17, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutaETT
Han är född 1977. Han stavar Carlson "like that" och är skriven i kovland i nån sommarstuga men bodde med sambon i timrå. Det finns många personer han gjort illa. Han var ett typ av svin som gjorde vad som helst. Peta folk i röven ofta med olika detaljer under misshandels akter kunde han inte fysikt skada nån satt han dit dom genom att tipsa polis. Killen kunde ta till vilka medel som helst han levde inte i mina ögon som en gangster, som han ville va han var en människa som inte levde efter nån regel bara det som fall han in och det fick kosta vad det ville. Han hade inte nämvärt några riktiga vänner då han ofta var stygga mot dom och körde med dom. Var ofta "wanna be" folk som var 10år yngre än honom eller vuxna jätte bebisar som inte fatta bättre. Han satt på en del tyngre anstalter men fick durka sej p.g.a att "100Gubbar" inte vill ha tvivel aktiga personer bland sej. Han var numera en fullfjädrad narkoman med stora nojjor. Han har inte skurit nån i kuken men han skar han illa på insidan av låret. Stefan har blivit illa knivskuren 2gr vad jag känner till en gång i ansiktet i sundsvall av en kille från ÖSD, sen så blev han jävligt illa knivhuggen på västkustfamiljen av en annan intagen då han körde med fel stil där med. Han trodde han var allt men vågade bara sej på dom han klara av ofta men killen var skum och jag tror inte många som känner till han blev spec förvånad att det hände honom då han säkert haft XXXXXX antal fiender. Tycker synd om hans dotter som endast är några månader. Det är mycket spekulationer vad som hänt men tror tyvrär det bara är GM och stefan som vet vad som hänt. Är det nått bråk som ballat ur så tror jag att dom kommer lösa detta men om det är planerat så är det säkert svårare för dom.
Du skriver i inlägget att en kille från Östersund har knivskurit Stefan. Vet du vem det var eller någonting om honom?
Citera
2010-03-17, 19:23
Bannlyst
Fick höra idag att han vart torterad till döds att dom hade skurit av han hud eller hår eller något sådan och att han såg riktigt trasig ut när dom hittade han någon som kan bekräfta eller dementera detta?
Citera
2010-03-17, 19:24
Medlem
harryss0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjasskrov
Jag har inga som helst problem med att folk jagar folk, det jag har problem med är att förstå att man drar in andra familjemedlemmar i skiten. Som att t ex. Fara hem till någons mamma, farmor, pappa etc. och skrika och gapa, slå in dörrar, ja du fattar poängen.
I ett sådant fall hade jag isfl spanat på lägenheten/huset och nypt personen när han kommit ut, för förr eller senare så kommer alla ut från sina hålor.

Men ärligt talat Ares570, du fattar nog mycket väl vad jag menat i mina tidigare inlägg.Men du kanske tycker på fullt allvar att det är O.K att kliva på familjemedlemmar som egentligen inte har ett smack med en eventuell uppgörelse att göra?

Jag känner för övrigt till fler fall där SC gjort på detta vis som jag beskrivit. I ett fall åkte han hem till en mamma till en person som SC tidigare hade misshandlat grov. SC hotade henne att ta tillbaka en polisanmälan mot honom. Hon hade gjort anmälan eftersom hennes son var oförmögen till detta då han låg nersövd pga. de skador SC åsamkat. Det fanns små barn i lägenheten och alla vart skrämda till livet. Hon fick flytta till en annan lägenhet med hemlig adress för att kunna känna någon liten gnutta av trygghet igen.

Hur fan är man funtad om man gör en sådan grej?

Du har inte tänkt på att man kanske kan vara skyldig andra pengar, andra som inte nöjer sig med att klippa ett finger eller två om dom inte får pengarna i tid. Utan dom som sätter ett skott i pannan på dina familjemedlemmar medan man själv får titta på? Jag tror man tar det säkra före det osäkra och gör vad som krävs för att rädda familjen och vännerna som står en nära. Det är väl inte alltid man har tid att sitta och spana i flera dagar om pengarna ska betalas nästa dag!

Då hade nog även du sparkat in en dörr för att få fram pengarna i tid. Ibland kanske man inte alltid agerar så klokt, men man tänker alltid främst på sig själv och sina nära och kära. Det gör nog varje frisk individ.
Senast redigerad av harryss0n 2010-03-17 kl. 19:30.
Citera
2010-03-17, 19:38
Medlem
Som man bäddar får man ligga!

Fick själv en tjyvsmäll av han för 10-15 år sen... fotsvep å sen en knytnäve, oprovocerat.

Ja sörjer inte.
Citera
2010-03-17, 19:58
Medlem
mastarns avatar
Hade SC någon backup eller var det mer one man show?

Dvs har mördarna mer än polisen att frukta?
Citera
2010-03-17, 20:07
Medlem
perVers2.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Hade SC någon backup eller var det mer one man show?

Dvs har mördarna mer än polisen att frukta?

Om man följt mångas resonemang i tråden är detta starten på en vendetta som slutar med att hela mänskligheten är utdöd inom några år.
Citera
2010-03-17, 20:13
Medlem
apansapiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aphyro
Fick höra idag att han vart torterad till döds att dom hade skurit av han hud eller hår eller något sådan och att han såg riktigt trasig ut när dom hittade han någon som kan bekräfta eller dementera detta?
Jag fick höra en liknande sak idag om att den/de som mördade honom ska ha skurit bra mycket i halsen, typ skärt upp framsidan på halsen på honom.

Om det är sant så kan man fundera på vad de/den har gjort mer med hans kropp.
Citera
2010-03-17, 20:14
Medlem
Det är tragiskt det som hänt från början till slut för alla inblandade, sc var både offer och förövare och både han och de som kom i hans väg var värd något bättre.
Sen är det ett fucktum att det finns stora risker med att lämna halta människor efter sig.
Vad gäller brottet som det är beskrivet, så är det vanligen "personligt känslomässigt begånget" i rädsla och vredesmod vilket gör att möjligheten att det blir uppklarat ökar avsevärt.
Citera
2010-03-17, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apansapis
Jag fick höra en liknande sak idag om att den/de som mördade honom ska ha skurit bra mycket i halsen, typ skärt upp framsidan på halsen på honom.

Boliviansk slips?
Citera
2010-03-17, 20:20
Medlem
Quarrels avatar
Citat:

Man ska vara försiktig med att tro på rykten. Jag återger ett inlägg i en annan tråd:
Citat:
Ett rykte jag fått höra är att han fick halsen avskuren....
Mycket hemskt om det är så. Då skulle det kunna röra sig om hämd, eller en mycket galen person.
Det visade sig att obduktionen inte kunde avgöra vad BO i den tråden dog av.
BO i den här tråden har utsatts för mycket våld, men detaljer ska vi ta med en nypa salt.
Citera
2010-03-17, 20:24
Bannlyst
Citat:

stämmer det där du har hört hoppas jag att mördaren får ett sånt jävla långt straff som möjligt
Senast redigerad av Aphyro 2010-03-17 kl. 20:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in