2010-03-23, 01:32
Medlem
[quote=Lalajlaj]Det finns faktiskt en tråd om honom, även när han levde. Där kallades han för GHB-kungen.

Äh. bara 1 person nämnde honom som GHB-kungen i den tråden, dessutom stod det inget mer om honom alls.
Citera
2010-03-23, 01:32
Medlem
Blond86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zo6
ja vill bara lägga till en sak att bra många av er värkar veta hur mycket som hälst om sc men ingen värkar veta vilka som han pratade med i telefon med samma kväll eller vad han umgicks med för folk när han gjorde affärer!

Men det vet du eller?
Citera
2010-03-23, 01:33
Medlem
Troians avatar
Ja vi slänger väl in ett par PM till då

Citat:
Har fått information av en kamrat med insyn:
SC ska ha tagits av daga med basebollträ/järnrör pga en mcrelaterad,större amfetaminskuld han inte velat/kunnat betala...inga närmare detaljer dock....

Citat:
OBS! VILL VARA ANONYM. Tänker ta död på rykterna och presentera fakta.

Tänkte hålla käften men kan ej hålla mig pga. allt skit snack. Detta är ett ”beställt” mord från lokala personer i Sundsvall. Personerna som utfört arbetet kommer från Göteborg och Stockholm. Under sin tid i Sundsvall så gömde dom sig i Skönvik samt Skönsmon.
Enligt uppgifter från vänner i Stockholm beställades det runt 50-70k för jobbet.
Citera
2010-03-23, 01:33
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
ja vill bara lägga till en sak att bra många av er värkar veta hur mycket som hälst om sc men ingen värkar veta vilka som han pratade med i telefon med samma kväll eller vad han umgicks med för folk när han gjorde affärer!
Och orsaken till det är ganska simpel, det är ett gäng luffare som sprider lösa rykten. Dock inte sagt att det gäller alla i tråden. Men de flesta upprepar vad andra sagt, som de i sin tur har hört av en polare som en gång kanske såg en kusin till SC som möjligtvis fanns i stan en gång för länge sen.

Ett gäng menlösa papegojor med andra ord.

Så säg efter mig i kör nu. "Polly vill ha kex!"

/Micke
Citera
2010-03-23, 01:37
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Blond86
Men det vet du eller?

ja kände sc bra många år. ok alla har gjort misstag mer eller mindre men när en person nu är död borde man inte snacka massa skit om han för att hans familj var väl inte kriminella han mamma tjej osv varför ska dom behöva höra/läsa sånt ja tycker att vad man är för person bra/dålig så ska man ha respekt för familjen hans
Citera
2010-03-23, 01:38
Medlem
Citat:

Kanske kanske INTE. Men varför skriva det på ett öppet forum.

Som jag tidigare sagt. Mitt kall är att visa vad Sc var. Inte lösa brottet. Jag har ett jobb. Polis måste göra nått dom med.

Fö. Jobba jag inom tele sektorn. Så jag skulle kunna gå in till en vän/kollega och titta på dom senaste samtalen. Dock inte lagligt. Men jag är som sagt inte intresserad av detta.

Skulle nästan tro att du skulle kunna vara polis som vill ha nått nytt att gå på.
Citera
2010-03-23, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Och orsaken till det är ganska simpel, det är ett gäng luffare som sprider lösa rykten. Dock inte sagt att det gäller alla i tråden. Men de flesta upprepar vad andra sagt, som de i sin tur har hört av en polare som en gång kanske såg en kusin till SC som möjligtvis fanns i stan en gång för länge sen.

Ett gäng menlösa papegojor med andra ord.

Så säg efter mig i kör nu. "Polly vill ha kex!"

/Micke

Micke vilka träffa du i fredags?

Och prata du i tel nått?
Citera
2010-03-23, 01:42
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian

Citat:
OBS! VILL VARA ANONYM. Tänker ta död på rykterna och presentera fakta.

Tänkte hålla käften men kan ej hålla mig pga. allt skit snack. Detta är ett ”beställt” mord från lokala personer i Sundsvall. Personerna som utfört arbetet kommer från Göteborg och Stockholm. Under sin tid i Sundsvall så gömde dom sig i Skönvik samt Skönsmon.
Enligt uppgifter från vänner i Stockholm beställades det runt 50-70k för jobbet
.

Intressantaste inlägget hittills.. Men om man slår ihjäl gäldenären så får man ju inga pengar. Var det en misshandel som gick snett?
Citera
2010-03-23, 01:45
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutaETT
Micke vilka träffa du i fredags?

Och prata du i tel nått?
Ja, vilka jag umgås med har du inget att göra med. Och kika gärna i mitt telefonregister, numret finns ju i tråden. Lär nog finnas något du kan sitta och dregla över. Lova att du postar det i tråden.

/Micke
Citera
2010-03-23, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian

Oj. Är det sant? Skönvik måste va bra val. Då kan polis kolla igenom sina anteckningar och snart hitta reg nr på bilarna dom letar för det finns garanterat då polis näst intill bor i skönvik dygnet om.
Citera
2010-03-23, 01:47
Medlem
Blond86s avatar
Citat:
ja kände sc bra många år. ok alla har gjort misstag mer eller mindre men när en person nu är död borde man inte snacka massa skit om han för att hans familj var väl inte kriminella han mamma tjej osv varför ska dom behöva höra/läsa sånt ja tycker att vad man är för person bra/dålig så ska man ha respekt för familjen hans

Men att han misshandlat folk sönder och samman, haft diverse "övningar" med en hammare osv. verkar ju vara sant. Så för mig är det ingen skit iallafall. Sluta titta i tråden om det stör dig. Eller du kanske har något att tillföra om den gode SC?
Citera
2010-03-23, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Ja, vilka jag umgås med har du inget att göra med. Och kika gärna i mitt telefonregister, numret finns ju i tråden. Lär nog finnas något du kan sitta och dregla över. Lova att du postar det i tråden.

/Micke

Nu är du hal igen MICKE

Vilken träffa du i fredags?

PRATA du i TEL med SC innan ni SÅGS?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här