2010-03-23, 00:56
Medlem
Blond86s avatar
Va det bara kork han sålde? Känns isåfall som att det inte är det som är motivet.
Citera
2010-03-23, 00:59
Medlem
Har inte läst hela tråden, Men det skulle förvåna mig om detta fall inte blir löst inom två veckor.
SC träffade jag för första gången för 10 år sen, och redan då insåg jag att han var farlig för många.
På senare år har jag bara stött på honom sporadiskt, och de gångerna var han ibland lugn å cool, andra ggr helt tokig på nån som tittat snett på honom.

Vissa ser honom som ett jävla AS slash golbög, Det vet jag inget om.

Jag har mina misstankar själv, men det är som sagt bara misstankar.
Micke Skilt, som jag högaktat i många år, har fallit en hel del i tråden, Han är mer kryptisk är vanligtvis. Han har säkert bra skäl till det iofs.

Hur som helst: Det är jävligt tråkigt det som hänt. Mest för tjejen och framförallt barnet.
Synd att tråden är 90% DÅLIGA spekulationer, Det gör att man knappt orkar följa den...
Citera
2010-03-23, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winkelslip
Har inte full koll, men så illa kanske det var.. förutom det sista halvåret, då han tillbringade mkt tid med sin familj, och tränade kampsport 6 kvällar i veckan..

Bodde han inte på ett missbrukar boende i skönsberg? Inom det sista 6mån. Kanske gick han på AA/NA 6gr veckan

En fågel viska i mitt öra att han blev utkastad för han hade heroin/opriater på rummet sitt.
Inkl. Pump & kanyl kanske var ett nybörjar kit han skulle sälja vid skolan en bit därifrån.

När började SC ta sånt? Var SC Ir en heronist?
Citera
2010-03-23, 01:15
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutaETT
Bodde han inte på ett missbrukar boende i skönsberg? Inom det sista 6mån. Kanske gick han på AA/NA 6gr veckan

En fågel viska i mitt öra att han blev utkastad för han hade heroin/opriater på rummet sitt.
Inkl. Pump & kanyl kanske var ett nybörjar kit han skulle sälja vid skolan en bit därifrån.

Intressant, stödjer ju mina tidigare teorier om att han ev. tänkt utöka droghandeln och trampat fel folk på tårna..
Citera
2010-03-23, 01:18
Medlem
Blond86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Intressant, stödjer ju mina tidigare teorier om att han ev. tänkt utöka droghandeln och trampat fel folk på tårna..

Håller med, för det är väl lite "tyngre grabbar" det handlar om då än när det gäller Ghb
Citera
2010-03-23, 01:21
Medlem
Winkelslips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutaETT

Rätt men fel/ Stefan boede ett tag där, och blev utkastad efter att ha blivit anklagad för att ha smugglat in subetex till en vän som var fd heroinist.. stefan höll sig nykter på egen hand efter detta... Stefan har aldrig sysslat med heroin..
Citera
2010-03-23, 01:23
Medlem
Många såg SC som ett svin. OK, han kanske var det, so WHAT? Är inte tråden till för att hitta hans mördare? Varför kasta skit nu när han är död? Jag såg ingen tråd om honom INNAN han blev mördad?
Det duger att berätta saker nu när han är DÖD va? Varför? Vad är vitsen med det?

De flesta som blir mördade "had it coming" på det ena sättet eller det andra SOM VANLIGT.
Det jag inte fattar är att tråden är så JÄVLA lång!! INTE ETT JÄVLA ORD finns om SC i andra trådar ju...men HÄR ska GAPAS nu när han är död. De som hatade honom kanske inte vågade skriva förr?

Som sagt: Mer Informativ info om själva mordet vore välkommet. Känns som att snuten mörkar en hel del info i onödan? Som vanligt i såna fall. Hehe.
Citera
2010-03-23, 01:25
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolleka
Många såg SC som ett svin. OK, han kanske var det, so WHAT? Är inte tråden till för att hitta hans mördare? Varför kasta skit nu när han är död? Jag såg ingen tråd om honom INNAN han blev mördad?
Det duger att berätta saker nu när han är DÖD va? Varför? Vad är vitsen med det?

De flesta som blir mördade "had it coming" på det ena sättet eller det andra SOM VANLIGT.
Det jag inte fattar är att tråden är så JÄVLA lång!! INTE ETT JÄVLA ORD finns om SC i andra trådar ju...men HÄR ska GAPAS nu när han är död. De som hatade honom kanske inte vågade skriva förr?

Som sagt: Mer Informativ info om själva mordet vore välkommet. Känns som att snuten mörkar en hel del info i onödan? Som vanligt i såna fall. Hehe.

Det finns faktiskt en tråd om honom, även när han levde. Där kallades han för GHB-kungen.

Vet du något om vem JL är och vet du om han fortfarande finns i Sundsvall. Någon sa att han var försvunnen.
Citera
2010-03-23, 01:26
Medlem
Blond86s avatar
Hur går de senaste ryktena nere i Sundsvall? Något nytt?
Citera
2010-03-23, 01:30
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Det finns faktiskt en tråd om honom, även när han levde. Där kallades han för GHB-kungen.

Vet du något om vem JL är och vet du om han fortfarande finns i Sundsvall. Någon sa att han var försvunnen.
Vad yrar du i? Har du inte spridit nog med dynga nu? Börjar bli fruktansvärt trött på dig, springer runt som en skvallersjuk jävla kärring och hittar på en massa skit bara för att få skriva något.

Håll dig till fakta eller gör oss alla en tjänst och håll käften. Inte ett enda vettigt inlägg har kommit från dig i den här tråden, inte ett enda rätt, inte en enda logisk tanke.

Nej J är inte försvunnen.

/Micke
Citera
2010-03-23, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blond86
Hur går de senaste ryktena nere i Sundsvall? Något nytt?
ja vill bara lägga till en sak att bra många av er värkar veta hur mycket som hälst om sc men ingen värkar veta vilka som han pratade med i telefon med samma kväll eller vad han umgicks med för folk när han gjorde affärer!
Citera
2010-03-23, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winkelslip
Rätt men fel/ Stefan boede ett tag där, och blev utkastad efter att ha blivit anklagad för att ha smugglat in subetex till en vän som var fd heroinist.. stefan höll sig nykter på egen hand efter detta... Stefan har aldrig sysslat med heroin..

Ang. Sc sista tid i livet. Så var han under träningen på klubben på fredags kvällen "rättyr". Bodde <"The LAW"> på ett missbrukar boende? Men han hade ju skött sej och lämna allt bakom sig enligt familjen sen barnet föddes vilket borde vara ca: 1år sedan snart. Enligt min fågel skedde detta med heroinet under 2010. Varför bo på ett boende för missbrukare då han vart drogfri så länge? Enligt min fågel var han aldrig drogfri eller mer än under avtändningarna. Och han började missbruka subetex för att kliva av GHB och det syndes ej på pisseprov.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in