2010-04-04, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisepise
Absolut. jag bara svarade på funderingen ! Om jag kom ihåg rätt så agerade SC torped/inkasserare den gången, dock åkte SC på pisk och blev tvingad att från liggande ställning högga med kniv rakt upp mellan benen och insida lår!

Haha att SC skulle få stryk av B.O är ungefär som att jag skulle få stryk av en finnig 14-åring. Det sjukaste jag har hört och som sagt B.O var inte guds bästa barn. Vet dock inte hur det går för honom nu?
Citera
2010-04-04, 11:43
Medlem
DeadMikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bearkiller79
Haha att SC skulle få stryk av B.O är ungefär som att jag skulle få stryk av en finnig 14-åring. Det sjukaste jag har hört och som sagt B.O var inte guds bästa barn. Vet dock inte hur det går för honom nu?

För min del så låter det inte som nån större omöjlighet att du skulle få stryk av en finnig 14 åring.Finns ju fullt av ghb påtända 14 åringar som helt saknar spärrar och dyligt. Sen om dom är finniga eller inte spelar nog inte så stor roll! Snacka om att 90 talisterna är en trasig generation!!

Kan dock tänka mig att Benny är en av många som firar nu...
Citera
2010-04-04, 12:04
Medlem
Bangen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tennek
så sant, i det fallet var det en batong som användes,
och likheten dessa killar emellan är att bägge trodde att dom var kungar och att ingen rådde på dom.
men alla har sin överman och jag hade hällre sett att dom hittat tt på berget än sc.

men jag tycker att det är dumt av dig Micke att säga att tt var ett avskräde som utnyttjar en drogad kvinna, för personligen så tyckte jag att det bara var bra att det med batongen hände, tyckte att det bara var rätt åt fanny det, kanske hon lärt sig nu att det inte är så tufft att umgås med pundare, fast det tvivlar jag på,

men visst kände tt och sc varandra, men precis som micke säger så umgicks dom inte, dom hade olika umgängeskretsar.

Vilken idiot du är!! Vad skulle vara bra med att bli vådtagen av ett svin? de funkar inte så att man lär sig genom att bli utyttjad och förstörd för livet.
Citera
2010-04-04, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bearkiller79

SC hamnade i underläge därför han använde kniv. Han åkte på pisk !
Citera
2010-04-04, 12:26
Medlem
Bangen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisepise
SC hamnade i underläge därför han använde kniv. Han åkte på pisk !

HAHAHA bullshit
Citera
2010-04-04, 13:07
Medlem
mattheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeadMike
För min del så låter det inte som nån större omöjlighet att du skulle få stryk av en finnig 14 åring.Finns ju fullt av ghb påtända 14 åringar som helt saknar spärrar och dyligt. Sen om dom är finniga eller inte spelar nog inte så stor roll! Snacka om att 90 talisterna är en trasig generation!!

Kan dock tänka mig att Benny är en av många som firar nu...

Y namnen figurerar tätt i denna tråd
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Jaså, på "rättsmedicin" kurser här i sverige så går man alltså igenom tortyrmetoder som inte har _ett_ enda dokumenterat fall här i sverige?
.
Rättsmedicinarna Jovan Rais och Kari Ormstad visat prov på stor inlevelse och kännedom hur brotten hade gått till. Var själv med på en obduktion av en ung kvinna som bragts om livet av sin Albanske make som hade osmaken hade sticka henne med drygt 40 hugg.
Jobbade själv på sidsjöns rättspsyk under en halvårs period och hade full tillgång till alla journal-anteckningar .....
Nämns tortyr metod ? snarare grovt våld i avsikt i att döda där flera gärningspersoner utsett sitt offer och har bestämt såväl brottsplats som med vilken
våldsmetod han/dom ska hota, skada eller döda offret.
Typiskt en uppörelse i den undre världen ?
Citat:
Med bägge senorna kapade så kan du f.ö inte "stå" upprätt överhuvudtaget utan att du har någon form av stöd, borde dom inte ha nämnt detta på "rättsmedicin" kursen?..
Det framgick väl ganska klart att så är fallet då det gemensamma fästet för vadmusklerna blir avskurna.
Citat:
Vore enormt tacksamt och du och ett flertal andra kunde sluta vältra er i makabra beskrivningar av olika tillvägagångssätt som helt saknar grund sett till den fakta som är känd om fallet.
Det är ganska uppenbart att enda anledningen det skrivs är för att det fyller något slags syfte hos er att få frossa i dylikt.
.
Då har du hamnat i fel forum där yttrandefrihet är regel. Men av respekt för känsliga kommer jag varna.
Är du på något sätt personligt involverad i detta makabra mord ?
Citat:
Det enda man kan fastställa sett till känd information är att någon form av kulbaserat vapen varit involverat samt mycket grovt våld, dvs trubbigt sådant, att stället såg ut som ett slagfält tyder på just detta att det varit ett flertal personer involverad.

Kan tänka mig en liknande situation som den John Hron utsattes för, och där det hela avslutades med ett eller ett par skott för att försäkra sig om att personen ifråga var död.
Det känns väldigt makabert
Citera
2010-04-04, 14:47
Medlem
tarasuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
Har du läst om hur avvikande det mordet var?

Vad spelar det för roll vad jag har läst? Du skrev att ett missfall inte var tillräckligt, speciellt inte för en kvinna. Då hänvisade jag till ett fall där en kvinna enbart blivit dumpad som sedan planlade att mörda en hel familj. Så du menar att bli dumpad är något som en kvinna tar så jävla hårt att dom t.o.m kan mörda någon men att få missfall p.g.a en person så får dom inte sådana tankar?
Citera
2010-04-04, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattheus
Rättsmedicinarna Jovan Rais och Kari Ormstad visat prov på stor inlevelse och kännedom hur brotten hade gått till. Var själv med på en obduktion av en ung kvinna som bragts om livet av sin Albanske make som hade osmaken hade sticka henne med drygt 40 hugg.
Jobbade själv på sidsjöns rättspsyk under en halvårs period och hade full tillgång till alla journal-anteckningar .....

Jaha?, förstår inte vad detta har något att göra med den delen av ditt inlägg som jag angrep, vilket handlade om att du uttryckligen sa att just information om "såna här brutala metoder" hade informerats om på "rättsmedicin kursen" vilket jag invände emot då det _EJ_ finns ett enda dokumenterat fall där det förekommit, och som sagt även internationellt så är det inget vanligt förekommande.

Citat:
Nämns tortyr metod ? snarare grovt våld i avsikt i att döda där flera gärningspersoner utsett sitt offer och har bestämt såväl brottsplats som med vilken

All känd information om just det här brottet pekar på att det ej förekommit någon längre form av planering (valet av plats både för möte och brottsplats bla) din påstådda rättsmedicinska kunskap och erfarenhet blir därför svår att ta på allvar när det enda du hela tiden återkommer till är olika former av makabra detaljer.

Om du nu har rättsmedicinska kunskaper vore det då inte mer troligt att istället för att ta fäste och återkomma till ett tillvägagångssätt som hitills inte har ett enda dokumenterat fall så skulle du välja ett mer sannolikt och faktiskt förekommande scenario?

Du borde ju tex veta att skära av hälsenorna på någon är inget man gör lättvindigt, och det finns betydligt enklare metoder du kan använda dig av och ändå uppnå samma resultat där du _ej_ behöver hålla på att böka med olika former av skärverktyg mitt i vintern i öppen skogsterräng och dessutom när det är pissmörkt ute.

Platsen är dessutom populärt strövområde både för joggare och folk som är ute och går med hund, samt att det går skoterleder där kors och tvärs, knappast en plats man _väljer_ om man vill syssla med sådant.

Citat:

Nä, jag har aldrig ens träffat människan ifråga vi har däremot väldigt liknande bakgrund fast jag valde en annan väg i tonåren.

Jag tycker det inte är intressant bara att hålla på att spekulera och vältra sig i extrema former av tillvägagångssätt särskilt när man utan någon närmare eftertanke kan avfärda dom som skrattretande sett till olika faktorer som spelar in.

Jag finner det _ENORMT_ osannolikt att om detta mord faktiskt innehöll såna unika former av angrepp som folk påstår här ej skulle ha rapporterats om det i media, media _ÄLSKAR_ att vältra sig i sånt här och det säljer lösnummer men vi har alltså folk här på flashback som sitter på bättre källor än hela sveriges samlade journalistkår?

Kul att ni kör.
Citera
2010-04-04, 17:37
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarasus
Vad spelar det för roll vad jag har läst? Du skrev att ett missfall inte var tillräckligt, speciellt inte för en kvinna. Då hänvisade jag till ett fall där en kvinna enbart blivit dumpad som sedan planlade att mörda en hel familj. Så du menar att bli dumpad är något som en kvinna tar så jävla hårt att dom t.o.m kan mörda någon men att få missfall p.g.a en person så får dom inte sådana tankar?

Du hänvisade till ett fall som hör till ytterligheterna.
Citera
2010-04-04, 17:46
Medlem
Biskelbos avatar
Varför blev han mördaddddd gimme more!
Citera
2010-04-04, 18:11
Medlem
Citat:
Y namnen figurerar tätt i denna tråd

Det framgick väl ganska klart att så är fallet då det gemensamma fästet för vadmusklerna blir avskurna.

Då har du hamnat i fel forum där yttrandefrihet är regel. Men av respekt för känsliga kommer jag varna.

Vad är du för jävla mupp egentligen? Jag har läst alla inlägg "dip" skrivit och jag tycker han framför väldigt bra saklig information och ger sken av att vara väldigt kunnig. Nu har jag varit tvungen att ignorera alla dina intetsägande csi-wannabe-inlägg. Du är en sopa som tror att du har massa kunskap inom rättsmedicin och försöker hävda detta på ett jävligt äckligt sätt i tråden.
Så som du skriver kommer INGEN att ta dig på allvar. Om du läst en faktabok skriven på det sättet du missbrukar svenskan, skulle du ta den på allvar då?
Tillbaka till skolan med dig, så kanske du kan hävda dig inför dina klasskamrater när du fått godkänt i Svenska A.

Tillbaka till topic:
Något jag tycker är väldigt intressant gällande förhören polisen håller är frågeställningen kring SC sexuella läggning. Varför är man intresserad av detta?
Citera
2010-04-04, 18:14
Bannlyst
mig veteligen var han väl straight?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här