2010-03-19, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisepise
Skogsstigen?? var det inte på vändplatsen alltså som det talas om både i media och privat (här) ...?

Från vändplatsen går en stig mot sidjön, det är väl 5-6 km fågelvägen till platsen där kroppen påträffades.
Citera
2010-03-19, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bambamerik
ruggigt likt !!

Riktigt bra
Citera
2010-03-19, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedal
Från vändplatsen går en stig mot sidjön, det är väl 5-6 km fågelvägen till platsen där kroppen påträffades.

kan de ha gått tillsammans med SC in i skogen hela vägen bort kanske? Och den andra bilen kört runt? En avrättning? Eller bara ett samtal som spårade ur? hmm
Citera
2010-03-19, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Klenare, större. Ingen skillnad.

En undanmanöver och det är kört för angriparen som har förlorat balansen.

Tyst nu när vuxna diskuterar.

ja du som är vuxen (svårt att tro med din avtar) borde då begripa att det funkar båda vägarna?
Citera
2010-03-19, 15:20
Medlem
kristerzs avatar
Vart stämmer denna film inte in med att det skulle vara en Audi A3?

http://rapidshare.com/files/36539621...ay_be_a_A3.avi
Citera
2010-03-19, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedal

ok... men jag har svårt att tro att S parkerar bilen på vändplanen + att någon ur x bil kliver ur för att vandra genom skogen med S ....
Citera
2010-03-19, 15:25
Medlem
en sak jag har tänkt på. kan det vara så att när bilen filmas så parkerar GM bara bilen och att dom dumpat kroppen stax före och dom hade bara lite svårt att bestämma vart den skulle stå. beror ju på hur snäll huden är mot okända eller om det var någon som kände jycken.
Citera
2010-03-19, 15:25
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
kan de ha gått tillsammans med SC in i skogen hela vägen bort kanske? Och den andra bilen kört runt? En avrättning? Eller bara ett samtal som spårade ur? hmm

Känns osannolikt, om du ursäktar, då MÅSTE det ha varit nån som antingen hade 20ggr större cred eller eldvapen och därför måste åtlydas, eller nån han litade på. Man går inte frivilligt den vägen med minsta misstanke om fara för eget liv.
Citera
2010-03-19, 15:26
Medlem
molotowtoys avatar
Citat:
Vill påpeka att SC kör upp uppfarten till Garagena på filmen. Jag menar, han visste nog att kamerorna satt där så det måste ha handlat om någonting större än det. Han ville synas på filmen.
Citera
2010-03-19, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av heccan
Man ser ju att framlysen är mercedes dubbelysen, reg skylten. baklysena.http://data.fuskbugg.se/skalman01/bilbilder2.jpg
På bilden till höger syns de klart..

Vilken sten har du krypit fram under?

det känns som det är ett gäng 16-åringar som spekulerar, hur gamla är ni som skriver, ärligt?
Citera
2010-03-19, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molotowtoy
Vill påpeka att SC kör upp uppfarten till Garagena på filmen. Jag menar, han visste nog att kamerorna satt där så det måste ha handlat om någonting större än det. Han ville synas på filmen.

Håller med att det kan verka osannolikt men ju mer jag tänker på det ju mer tror jag att de GICK. Vet hur det ser ut däruppe och det är en skogsstig/väg (dock ingen man kör bil på) Låter konstigt att det ligger väldigt nära fågelvägen... är ju skitnära genom skogen från LV5. Och om det nu är en hämnd action kan det mycket väl vara lokalt folk = kan omgivningen !
Citera
2010-03-19, 15:47
Medlem
Vi bör börja kolla av tider nu för att kunna bygga oss "SC's" sista timme/timmar i livet.

När var det han var och tränade med brorsan?
När var det han var och plockade upp hunden?
Vi vet ju iaf att han var runt omkring LV5 20:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in