2010-03-15, 15:38
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isnaa
Så sammanfattningsvis så är hon : vegetarian, troende, bisexuell, divig och tant.

Vilket jävla stolpskott.

Edit: Glömde efterbliven.

Måste tillägga: Har en hora till mor och ser ut som hennes tänder blivit träffade av en och annan spade.

Men hade självklart knullat på henne fortfarande.

Finns det några uppgifter om hon sväljer eller tar den i tvåan? Kanske lite fattigt med info på den fronten då det går rykten om att hon skulle vara oskuld, men så kan det väll inte vara?
Citera
2010-03-15, 15:50
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahman
Jo, hon ser faktiskt ut som en "ung tant". Urk.
Ja, jag tycker också hon ser ut som en potta skit, men dessa inlägg måste jag kommentera...

Ni vill knulla gamla kvinnor, med barn, som är välbevarade s.k. MILF´s. Men en ung tjej som ser ut som en gammal är bara ful
Citera
2010-03-15, 15:59
Medlem
Stitchys avatar
Bisexuell och troende?

Hon är väl vegetarian och äter bara vissa köttsorter då också antar jag.
Citera
2010-03-15, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fezzner
jo, den mesta av sörjan här inne är ju värre än i skvallerpressen (vilket kanske är ganska naturligt iofs).

Jag vet att tryckfrihet och rätten att säga vad man vill går först. Men borde man ändå inte ha ett syfte eller en anledning till att göra ett inlägg, även här på flashback? Ifall det man skriver är endast destruktivt och inte för något positivt med sig, varför då skriva det? Det är väl lite av en kultgrej att vara grov i mun och uttrycka sig smaklöst och att sitta och småfnissa lite när man läser dessa typ av inlägg.
Men tänk efter!! Jag är av klar uppfattning att detta är destruktivt för alla parter i sammanhanget - *Författaren av texten mår inte bättre av att vräka ur sig sån skit, man mår gradvis sämre inombords allt eftersom. *Läsaren har inget ut av det, utan tar också han bara in massa icke relevant skit. Även på dennes humör tärs det. *Om personen i fråga (Anna Bergendahl) skulle råka läsa det, kan det väl inte påverka hennes välbefinnande positivt, kan tänkas.

Jag kan se en liten poäng med tråden ifall man har något relevant eller någon fakta att komma med. Men om inte - varför sitta och skriva sådan här skit? Jag ser ingen anledning, så upplys mig gärna ifall ni sitter inne med detta.
Inlägg behöver inte vara positiva
så länge de är on topic så går det bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Hon ser inte ut att ha alla hästar i hagen

yeah, se:
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Hon intervjuas just nu på Svt1 och avslöjade just att hon är troende..............
Citat:
Ursprungligen postat av SAH
Hon äter inte kött för att köttindustrin är så hemsk
Citera
2010-03-15, 16:17
Medlem
sl1ck3potts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isnaa
Så sammanfattningsvis så är hon : vegetarian, troende, bisexuell, divig och tant.

Vilket jävla stolpskott.

Edit: Glömde efterbliven.

Det är väl inne att vara misfit så "This is my way" samanfattar väl hela bilden av henne.
Citera
2010-03-15, 16:22
Medlem
Phoenix Wrights avatar
Hon har en enorm panna ju :S hennes hårfäster slutar mitt på skallen ser det ut som och så är hon lite tunnhårig?
Citera
2010-03-15, 16:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ducken11
Måste tillägga: Har en hora till mor och ser ut som hennes tänder blivit träffade av en och annan spade.

Men hade självklart knullat på henne fortfarande.

Finns det några uppgifter om hon sväljer eller tar den i tvåan? Kanske lite fattigt med info på den fronten då det går rykten om att hon skulle vara oskuld, men så kan det väll inte vara?
Hennes mor har ett ovanligt svenskt namn för att vara estnisk eller vad det nu var någon påstod. Att B*rg*tt* Sv*nd*ng är hennes biologiska mor tycker jag ses rätt så tydligt på håret/hårfästet. Ja, bild finns ifall ni söker på hennes namn.
Citera
2010-03-15, 16:42
Medlem
TroyMcLures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
.
Mycket intelligent av Anna att både vara vegetarian och Gudstroende - Det var även Einstein...

Mycket intelligent att felreferera Einstein utan att kunna något om honom. Läs på, gör rätt.
Citera
2010-03-15, 16:53
Medlem
macka-pärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Hahaha. Overkligt att modsen fortfarande låter dig vara kvar på forumet.

Einsten var allt annat än Gudstroende...
Öh va? Einstein var troende, men bekände sig till Spinozas tankar kring detta. Einstein trodde inte på en Gud som lade sig i människors liv och öde.
För övrigt önskar jag Anna all lycka i finalen, det lär hon behöva.
Citera
2010-03-15, 17:02
Medlem
Tullamores avatar
Jag tycker att hon är lik Svennis.
Citera
2010-03-15, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av audio
..

ÄR SANNA NIELSEN 26 ÅR!??!?!?!

Japp, född 84. Men man kan ju tro att hon är född 74
Citera
2010-03-15, 17:18
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R.R

något fel med troende människor?

Låt alla avgöra det själv, tror det flesta här tycker att det är något fel med det men självklart inte alla. Samma sak gäller nog för bisexuell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in