2010-03-15, 10:04
Medlem
Kristofferssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
.
Mycket intelligent av Anna att både vara vegetarian och Gudstroende - Det var även Einstein...

"It was, of course, a lie what you read about my religious convictions, a lie which is being systematically repeated. I do not believe in a personal God and I have never denied this but have expressed it clearly. If something is in me which can be called religious then it is the unbounded admiration for the structure of the world so far as our science can reveal it."
Citera
2010-03-15, 10:19
Medlem
TimGunns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Claes.Von.Hamlet
Jag påstår varken bu eller bä men jag har arbetat med henne och hon är bi, mer än så vet jag inte förutom att hon är en jävligt trevlig person och jag önskar henne all framgång...
Dock kan man inte veta vad som är sant och icke sant i denna tråden.
Citera
2010-03-15, 11:19
Medlem
Toolbars avatar
Så hon är alltså religiös och hippie? Kanske till och med Halalhippie? Fyfan, en till mupp i mängden då.
Citera
2010-03-15, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pentangeli
Ligger i stenhård tävling med Sanna Nielsen om titeln i utseendetävlingen "sveriges yngsta tant"

Fast Sanna Nielssen är ändå 26 i år, snart godkänt att vara tant för henne
Citera
2010-03-15, 11:21
Medlem
[quote=R.R.R]
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Hon intervjuas just nu på Svt1 och avslöjade just att hon är troende..............

något fel med troende människor?

Ja.
Citera
2010-03-15, 11:22
Medlem
Inte för att vara sådan och jag har igentligen ingen anning om vad som är sant eller inte, men det känns som det är lite moderator läge att rensa upp i denna sörjan.
Citera
2010-03-15, 12:02
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Claes.Von.Hamlet
jag har jobbat en del Med Anna och hon är helt fantastisk...Däremot är det konstigt att ingen än har snappat upp att hon är bisexuell och har flickvän...

Det är väl inte så konstigt. Alla fula brudar blir förr eller senare bi. Har de inte träffat en man före 30 blir de bittra flator och/eller kommunister.
Citera
2010-03-15, 12:54
Medlem
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noj...icle6774666.ab
de verkar de som hon har en kill flirt iaf
dock stör ja mig på reporten va är de för nån
Citera
2010-03-15, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Jag tog hennes oskuld en sommrig natt 2007.

renaste formen av skitsnack...antagligen
Citera
2010-03-15, 13:57
Medlem
Oxygeens avatar
Lite fakta om flickan då.

Bor i Nyköping, går samhällsprogrammet på Tessinsskolan i Nyköping, har tre tjejer som följer henne vart hon än går (bodyguard ^^), hennes intressen är historia, filosofi, psykologi och konst, brukar gå i "avslappnade" kläder i plugget, så inga tighta grejer där inte...går i samma plugg som människan och ja, hon är väldigt mycket pretto av sig.

Och det går rykten om att hon skulle vara oskuld, men det kan hon väll knappt va va? Jag menar, för att få vara med i melo måste väll alla få ett sprut i sig av Hitler Björkman?
Citera
2010-03-15, 14:04
Medlem
och när blev björkman hetro?
Citera
2010-03-15, 14:50
Medlem
audios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linzipinz
Fast Sanna Nielssen är ändå 26 i år, snart godkänt att vara tant för henne
..