Onykter är jag sällan, max en gång i månaden. Men på fredagen brukar det blir en whisky i badet och sen delar man en flaska vin till maten. På lördagen ibland nån starköl. I veckorna slinker det ner en och annan folköl för smakens skull.
Jobbar natt så ja kan ju inte dricka något på kvällarna på veckan (kanske är tur de)
Men under helgerna så blir de nog allt ifrån 8-20 starkisar (33cl) beroende på om det är fest eller inte..
Eftersom jag är ekonomiskt oberoende och inte arbetar där, så dricker jag några bärs varje dag, bryr mig inte om villken tid på dygnet det är, sover gör jag oxå nrä det faller mig in.. Ibland om jag orkar dra mig ner till bolaget blir det en flarre vin och den dricks med fördel upp med en gång man kommer hem. Jag rekommenderar dock en dunk HB i garderoben om du tänker på ekonomin..
Är nu över 20 och varit full en gång i mitt liv... varför dricka när alkohol smakar som det gör...? Håller mig till ett par liter cola varje dag istället, är ju så jävla mycket godare!
Är nu över 20 och varit full en gång i mitt liv... varför dricka när alkohol smakar som det gör...? Håller mig till ett par liter cola varje dag istället, är ju så jävla mycket godare!
desto giftigare.. lägg av me colan pöjjk det är giftigt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!