2010-03-13, 00:42
Medlem
BePatients avatar
Det var en skön lirare på para/ock/ufo-forumet som menade att han under frigjorda former av älskog med tjejen fått nån slags paranormal inspiration, och när hon låg på mage manipulerat hennes ringmuskel till att klämma ut en bajskorv, som han sedan lyckades få att sväva runt i rummet. Inte nog med det, efter livlig diskussion på vanliga "-Nja. -Wow! -Troll."-formatet, så visade TS att han minsann inte var någon som vek sig under anklagelser om att vara en lögnare, genom att gå ut med att han inom två dagar skulle dokumentera sina krafter - på film (denna gång med något barnvänligare föremål än en bajskorv, för de som är oroliga)! Tänk er. Verkliga livets X-Files goes 2girls1cup. Världens två största tänkbara YouTube crowd pleasers - kombinerade! Naturligtvis en vidrig sak att föreställa sig, men i textform var det en ganska festlig historia, faktiskt. Men till saken!

Tråden, som kallades "Telekinetiska krafter under analsexet", är borta! Och då menar jag inte som i låst, lagd i papperskorgen med tillhörande "Aja baja!" i fetstil - jag menar borta. Sökning ger ingenting, varken här eller en Google-sökning på hela flashback.info. Det leder till frågan - har han blivit tystad? Har han genom entusiastisk, sexuell empirism snubblat över något slags uråldrig, mystisk sexmagi som FB-mods, den politiska eliten i USA, giriga oljemagnater och annat moraliskt tvivelaktigt frimurarfolk vill ha för sig själva?

Messade en mod, fick inget svar, så jag lägger ut frågan öppet.
2010-03-13, 00:44
Moderator
Jeckes avatar
Svaret är nog så enkelt att tråden har blivit papperskorgad. Leta lite i papperskorgen och se om du inte kan hitta den.

Trådar och inlägg i papperskorgen dyker inte upp på sökningar, och det är avsiktligt.
2010-03-13, 00:50
Medlem
BePatients avatar
Okej, hittade den. Men jag ger mig inte! Tycker fortfarande det är något suspekt med att tråden blev slängd. Kan inte hitta några regelbrott som begicks, och inget inlägg från mod i slutet av tråden ens. Jag väntade som ett barn på julafton vad TS skulle hitta på när det var dags att leverera.

Nu får nån mod antingen ge en jävligt duglig förklaring till varför tråden abrupt och oprovocerat slängdes, eller låsa upp den igen.
2010-03-13, 00:50
Medlem
snapcases avatar
Det var jag som skickade den åt helskotta. Den finns någonstans i papperskorgen.
2010-03-13, 00:57
Bannlyst
Är inte folk lite väl inskränkta va?
Hur många trodde t ex. att jorden var rund på 1500-talet? Och sa man att den var det så blev man förmodligen halshuggen. Paralleller kan man dra med snubben i tråden.

Yttrandefrihet någon?
2010-03-13, 00:59
Medlem
Thatsgroovymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Det var jag som skickade den åt helskotta. Den finns någonstans i papperskorgen.
Nu vill vi höra en förklaring!
2010-03-13, 01:02
Medlem
Telekinetiska krafter under analsexet?? jag förstår nu ingenting, kan någon vara snäll och förklara det för mig som om jag vore bakom flötet, det är verkligen inte mitt område och jag behöver allt stöd/info jag kan få?
2010-03-13, 01:06
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thatsgroovyman
Nu vill vi höra en förklaring!
Det finns inget att förklara. Det var en tramstråd. Såna åker i papperskorgen.
2010-03-13, 01:14
Medlem
MonkeyPlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balltazzar
Är inte folk lite väl inskränkta va?
Hur många trodde t ex. att jorden var rund på 1500-talet? Och sa man att den var det så blev man förmodligen halshuggen. Paralleller kan man dra med snubben i tråden.

Yttrandefrihet någon?
Inte så många som folk fått för sig: http://www.faktoider.nu/platt.html
Citat:
Jorden är visserligen rund, men den är ju såpass stor att dess yta är praktiskt taget platt i alla mänskliga sammanhang. Om vi inte ens i våra dagar behöver ta aktiv ställning till jordens fason särskilt ofta, så var det väl sällan eller aldrig som det inträffade på medeltiden. Jo, vid ett tillfälle är uppfattningen av avgörande betydelse - när Columbus förklarade att han tänkte segla till Asien, inte österut utan västerut, tvärs över Atlanten. Då skrattade alla åt honom! Och sen åkte han iväg, med sjömän som trodde att de skulle falla över kanten, och så upptäckte han Amerika. Där fick de så de teg! Eller hur?

Dick Harrison vet bättre:

Sanningen är att ingen misstrodde Columbus och att nästan ingen medeltidsmänniska trodde att jorden var platt. Det fanns ända sedan antiken en djup och vida spridd övertygelse i hela det bildade Europa, som gick ut på att jorden var sfärisk. Nästan samtliga västeuropeiska författare med allmänt geografiska teman på sin repertoar [några av dem räknas upp] var alla rörande överens om att jorden var rund. Däremot var de okunniga om hur stor jordsfären var och exakt hur den såg ut.

Citat:
Han kunde väl fått sina två dar på sig i allafall?

Fast när han loggar in om två dagar med sitt filmbevis så är det ju i och för sig bara för honom att starta en ny tråd.

Om gurun inte återvänder med sin film så tolkar jag det som bevis på att han tystats av Ödlorna, eller möjligtvis Frimurarna.
2010-03-13, 01:16
Medlem
GostaBerlings avatar
Citat:

På vilket sätt var den tramsigare än andra trådar i den tavlan?
2010-03-13, 01:24
Medlem
Ett Hunds avatar
Läs:
Jag vill klaga på en Moderator/ett beslut av en Moderator

Tråd låst tills vidare.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem