• 1
  • 2
2004-03-10, 14:17
Medlem
Jo nu r det p det hr viset att jag har tnkt att fixa det mest originella fremlet att hnga p min vgg, nmligen en avgjutning av min egen penis. D kommer ju givetvis lite frgor, vad anvnder man fr material till detta lilla projekt? Gips kanske? Hur gr man fr att undvika det vldigt jobba tillstndet d penis kanske helt sonika fastnar i formen, vaselin eller vad? Skulle det sen g att fylla denna lilla form med ngot kul och gra andra roliga saker, som till exempel en dildo i latex eller nt? Vore kul att skicka till sitt ex och dylikt... r tacksam fr svar och funderingar kring detta minst sagt viktiga och adekvata mne... En sak till, var skulle man kunna inhandla de lmpliga sakerna?

Tack p frhand
/ Eder allas Drott
Citera
2004-03-10, 14:39
Medlem
Mysharrys avatar
Smrj in ev. mse med vaselin el dyl. fr att undvika att det fastnar. Sjlva huden r ingen fara, det fastnar inte farligt. Snorren krymper ju hur som helst en del och kommer att ramla ur bandaget av sig sjlv s.a.s.
Sedan kper du flytande latex: http://w1.314.telia.com/~u31415045/flytandelatex.htm och hller i formen.
Lycka till, kom ihg att ta ett kort och posta.
Citera
2004-03-10, 15:10
Medlem
kukmolekylen har en bra / dlig (?) beskrivning p hur man gr i den hr trden.
TRDEN

Lycka till!
Citera
2004-03-10, 15:22
Medlem
LadyTieras avatar
Gipsar ivg denna till sex och samlevnad...kuk-avgjutningar knns som om de skulle platsa dr, man kan ven gjuta en egen dildo av sin snopp, frst i gips och sedan i gummi, det visste ni inte va?
Citera
2004-03-10, 15:23
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
man kan ven gjuta en egen dildo av sin snopp, frst i gips och sedan i gummi, det visste ni inte va?

Ls frsta inlgget i trden...
Citera
2004-03-10, 15:56
Medlem
Spravas avatar
Kan man deformera den senare avgjutningen av sin kuk s att det blir en G-punktsmassage?
Citera
2004-03-10, 16:38
Medlem
Ska bestlla allt s fort jag fr rd, min digitalkamera borde komma snart ocks, s d ska ni f bildbevis p att detta verkligen blir av. Tack s mycket fr hjlpen, sveriges samtliga tser kommer tacka er
Citera
2004-03-10, 18:25
Medlem
PanzerDivisions avatar
Kommer ihg att det finns speciella kit kpa fr att just gra en kopia av sin egen penis. Kolla runt p lite sexshoppar.
Citera
2004-03-10, 18:54
Medlem
berlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drott
Ska bestlla allt s fort jag fr rd, min digitalkamera borde komma snart ocks, s d ska ni f bildbevis p att detta verkligen blir av. Tack s mycket fr hjlpen, sveriges samtliga tser kommer tacka er

ha. kan du inte lgga en linjal brevid nr du tar kort p din nya leksak med?
Citera
2006-10-21, 00:02
Moderator
Humbugs avatar
Bumpar upp den hr trden med en request om lite lnkar till fretag som sljer frdiga kit... funderar p att freviga "Stig-Helmer"...
Citera
2006-10-21, 00:06
Medlem
systems avatar
Avsaknaden av bildbevis tyder p att avgjutningen inte blev av.
Citera
2006-10-21, 00:11
Medlem
Truxas avatar
Du skall anvnda Alginat.
Jag har en kompis som gjorde en kukavgjutning med snt dr. Han blandade lagom mngd och hlde i ett lglas, sedan fick hans flickvn se till att den inte slaknade under minutrarna som han hade den i den kalla smeten.

Jag sg den hemska avgjutningen i choklad, och varenda blodder och por var med...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in