2011-05-16, 16:42
Medlem
Bigmassys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disipador
Vilka är dom personerna? Hade varit skoj att följa dom på twitter

Badgerwolf kallar sig en av personerna.
Citera
2011-05-16, 21:48
Avslutad
Jag hoppas på att en viss svensk får debutera i Liverpools A-lag nästa säsong!
Citera
2011-05-16, 21:59
Medlem
neguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Jag hoppas på att en viss svensk får debutera i Liverpools A-lag nästa säsong!

Vem?

När det ändå handlar om Liverpool...

http://svtplay.se/v/2427459/fotboll/roy_hodgson_om_sin_turbulenta_sasong

Ett inslag om och med Roy Hodgeson's säsong i PL, från Fotbollskväll på SVT.

Hela programmet: http://svtplay.se/t/103754/fotbollskvall
Citera
2011-05-16, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Eftersom det mesta i diskussionen är helt OT i tråden så svarar jag dig i ett PM istället senare ikväll.

Hur räknar man inhopp i PL-statistiken. För jag har svårt att tro att Giggs startar mot B'pool - att han däremot får ett inhopp om det räknas som 574:e PL-matchen för eget innehav i antal matcher är jag tämligen säker på. Jag tror dessutom att Scholes kommer få vara den som går fram med Vida/Giggs eller ensam för att ta emot 19e bucklan. Tror inte han kommer spela nästa säsong i Utd, det mesta tyder på det. Ex så fick ju Giggs ta emot bucklan mot Wigan när han tangerade/övertog Sir Bobbys rekord.

Giggs lyfte bucklan 2008 eftersom han var kapten i Nevilles frånvaro, Gary spelade ju inte en enda match förutom typ 5 minuter vid 3-0 mot Roma i kvarten i CL. Det är med andra ord ganska säkert att Vidic lyfter bucklan ensam i helgen. Får se hur SAF ordnar laget, han sa förut att det var ett misstag att låta alla spelare vila så länge inför förra finalen mot Barca. Alltså är det mycket möjligt att vi får se en hel del startspelare mot antingen Blackpool eller Juventus.
Citera
2011-05-16, 23:59
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjucko
Giggs lyfte bucklan 2008 eftersom han var kapten i Nevilles frånvaro, Gary spelade ju inte en enda match förutom typ 5 minuter vid 3-0 mot Roma i kvarten i CL. Det är med andra ord ganska säkert att Vidic lyfter bucklan ensam i helgen. Får se hur SAF ordnar laget, han sa förut att det var ett misstag att låta alla spelare vila så länge inför förra finalen mot Barca. Alltså är det mycket möjligt att vi får se en hel del startspelare mot antingen Blackpool eller Juventus.

Känns som att Scholes, Gibson, Smalling, Evens, Berba, Owen är givna att lira ifrån start. Frågan är hur man fyller ut resten av laget.
Citera
2011-05-17, 00:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av neguin
Vem?
Kr*****er Pet**son. Känner honom ganska väl, gick i samma grundskola som honom med. (Han är 94a)
Gick till Liverpool i januari i år, var där och provtränade förra våren. Visste alltid att han skulle gå utomlands, han är helt sjukt duktig.
Citera
2011-05-17, 02:39
Medlem
Moon The Loons avatar
Idag tog sig Swansea City till play off final, och i potten ligger alltså en plats i Premier League. Om Cardiff City slår ut Reading i sin match i morgon kan vi alltså få The Perfect Storm på Wembley!
Herregud CL finalen kan slänga sig i väggen i jämförelse med detta!

Nu håller vi tummarna för Cardiff.
Citera
2011-05-17, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjucko
Giggs lyfte bucklan 2008 eftersom han var kapten i Nevilles frånvaro, Gary spelade ju inte en enda match förutom typ 5 minuter vid 3-0 mot Roma i kvarten i CL.
Har för mig att Rio bar bindeln på plan iaf. Som du ser på bilden så har Giggsy INTE bindeln på sig vid matchslut. http://www.manutdpics.com/wigan_athletic_v_manchester_united/print/1036217.html

Enligt denna siten så kom giggs in som avbytare, http://www.eurosport.se/fotboll/premier-league/2007-2008/wigan-athletic-manchester-united_mtc195966/live.shtml
Citera
2011-05-17, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Eftersom det mesta i diskussionen är helt OT i tråden så svarar jag dig i ett PM istället senare ikväll.
Vill du ha svaret får du ta bort ett meddelande
Citera
2011-05-17, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Känns som att Scholes, Gibson, Smalling, Evens, Berba, Owen är givna att lira ifrån start. Frågan är hur man fyller ut resten av laget.
PIG
Wes-Smalling-Evans-OShea
Gibson-Scholes-Fletch
Nani-Berba-Owen

där har du min troliga startelva.
Citera
2011-05-17, 09:31
Avslutad
Finns det en tråd där man kan diskutera kval till PL ? OM inte så hoppas jag att det går bra här eller att mod flyttar.Jag blev förvånad igår när jag skull sätta mig och se på TV 4 sport mellan Swansea - Nottingham då dom visat hela säsongen på den kanalen men nu när det vankas kval så byter dom till Canal +, nån som vet varför ? Blev skit förbannad då jag inte har den kanalen. :/
Citera
2011-05-17, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moon The Loon
Idag tog sig Swansea City till play off final, och i potten ligger alltså en plats i Premier League. Om Cardiff City slår ut Reading i sin match i morgon kan vi alltså få The Perfect Storm på Wembley!
Herregud CL finalen kan slänga sig i väggen i jämförelse med detta!

Nu håller vi tummarna för Cardiff.
Det lär bli rätt bra drag på M4 samt på tågen mellan Wales och London om Cardiff tar sig till play off-finalen.

Minns när Chelsea och Arsenal möttes i ligacupfinalen i Cardiff 2007. Ständigt häcklande mellan fansen längs med motorvägen och på servicestationerna. Dock ingenting i jämförelse med vad som kommer att hända om Cardiff och Swansea möts, det lär bli riktigt stökigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in