2011-04-17, 02:04
  #7381
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tourni
Ja, jag har varit både på Anfield och Old Trafford live så, vart vill du komma?
Nej, du verkade bara ifrågasätta vad jag upplevt vilket alltid är rätt oskönt och stinker lite av avundsjuka. Alla vet redan att jag var på matcher i England när de flesta här bar blöjor eller var en våt dröm i en mans pung.
Citera
2011-04-17, 02:55
  #7382
Medlem
thatis7tisshows avatar
Härlig vinst idag, WB defensiv var dock inget att skryta om.

Skönt att se reaktionerna efter matchen (Drogba/Torres), visar att det iallafall finns någon sammarbetsvillja vilket jag trodde var obefintligt.

Undrar hur Ancelotti kommer spela på Onsdag då han sa att Torres kommer bli involverad i matchen, han lär ju inte peta Drogba.

En Liverpool vinst imorgon hade suttit gött! Andraplatsen är inte alltför långt borta.
Citera
2011-04-17, 11:34
  #7383
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Härlig vinst idag, WB defensiv var dock inget att skryta om.

Skönt att se reaktionerna efter matchen (Drogba/Torres), visar att det iallafall finns någon sammarbetsvillja vilket jag trodde var obefintligt.

Undrar hur Ancelotti kommer spela på Onsdag då han sa att Torres kommer bli involverad i matchen, han lär ju inte peta Drogba.

En Liverpool vinst imorgon hade suttit gött! Andraplatsen är inte alltför långt borta.

Drogba visar att han SKA ha en startplats oavsätt hur Ancelotti ställer upp laget, jag tycker det är bara att köra Drogba och Torres från start båda två.

Synd att Torres inte fick göra det där målet, dock verkar han inte lida så mycket av sin måltorka som man kan tro, media har drivit upp det där skapligt mycket märker man ju...

Birmingham hemma på onsdag, ska vara 3 pinnar och det känns som ett ypperligt läge för Torres att stänka in det där jävla målet, så jag tycker han bör starta matchen med Drogba som sagt.

Dock tror jag Arsenal vinner idag.
Citera
2011-04-17, 19:07
  #7384
Bannlyst
Igår kraxade svinen men idag gick det som det brukar om United har en motgång. Vilket sjukt slut i en ganska lugn match i övrigt. Fan vilken säsong!
Underbart men inget är klart!
COME ON YOU SPURS!!!!
Citera
2011-04-17, 19:08
  #7385
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Dock tror jag Arsenal vinner idag.
Vet du vad jag tror?
Att din näsa är full av snor!
Citera
2011-04-17, 19:08
  #7386
Medlem
Verkar ha vart en galen match mellan Pool och Arsenal. Kvitterat i sista minuten på straff?

Hörde på radiosporten att Carragher blivit utburen på bår efter att ha kolliderat med en lagkamrat. Min ögonblickliga tanke var: "Skrtel". Mycket riktigt. Skrtel har gjort det till en vana att skalla ihop med sina back-kollegor, gärna på bollar där det inte ens är någon motståndare inblandad. Pojklagsnivå att inte kunna snacka om vem som går på bollen!
Citera
2011-04-17, 19:09
  #7387
Medlem
ischs avatar
Fy fan vilken avslutning. Inte helt oväntat att Arsenal fick en straff men skönt att det blev lite extra Fergitime (och straff) så Dirken kunde stänka dit en.
Citera
2011-04-17, 19:12
  #7388
Medlem
t0xx0ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supersmurfigt
Verkar ha vart en galen match mellan Pool och Arsenal. Kvitterat i sista minuten på straff?

Hörde på radiosporten att Carragher blivit utburen på bår efter att ha kolliderat med en lagkamrat. Min ögonblickliga tanke var: "Skrtel". Mycket riktigt. Skrtel har gjort det till en vana att skalla ihop med sina back-kollegor, gärna på bollar där det inte ens är någon motståndare inblandad. Pojklagsnivå att inte kunna snacka om vem som går på bollen!

Nu var det ju inte Skrtel som nickade ihop...

Edit: Antar att Aftonbladet gissade att det var Skrtel. På det sättet som de skriver sina artiklar så gissar de sig till fakta ganska ofta. Skriver man att det var Skrtel har man också rätt 9 ggr av 10
__________________
Senast redigerad av t0xx0m 2011-04-17 kl. 19:25.
Citera
2011-04-17, 19:14
  #7389
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t0xx0m
Nu var det ju inte Skrtel som nickade ihop...
Nej, men fortfarande kul att Skrtel verkar vilja skada första bästa lagkamrat.
Citera
2011-04-17, 19:15
  #7390
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Fy fan vilken avslutning. Inte helt oväntat att Arsenal fick en straff men skönt att det blev lite extra Fergitime (och straff) så Dirken kunde stänka dit en.
Ja där fick media och alla andra för ert snack om Fergie time. Han var där och han är GUD!!!!!
Citera
2011-04-17, 19:16
  #7391
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t0xx0m
Nu var det ju inte Skrtel som nickade ihop...

Inte? AB påstår det, har de tagit fel på person nu igen?

Citat:
Ursprungligen postat av Aftonbladet
Jamie Carragher gick upp för att nicka undan en höjdboll. Han fick undan bollen, men direkt efteråt blev han skallad av lagkamraten Martin Skrtel som också hade gått mot bollen.
Citera
2011-04-17, 19:17
  #7392
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supersmurfigt
Inte? AB påstår det, har de tagit fel på person nu igen?
Det var inte Skrtel utan Flanagan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in