Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Härlig vinst idag, WB defensiv var dock inget att skryta om.
Skönt att se reaktionerna efter matchen (Drogba/Torres), visar att det iallafall finns någon sammarbetsvillja vilket jag trodde var obefintligt.
Undrar hur Ancelotti kommer spela på Onsdag då han sa att Torres kommer bli involverad i matchen, han lär ju inte peta Drogba.
En Liverpool vinst imorgon hade suttit gött! Andraplatsen är inte alltför långt borta.
Drogba visar att han SKA ha en startplats oavsätt hur Ancelotti ställer upp laget, jag tycker det är bara att köra Drogba och Torres från start båda två.
Synd att Torres inte fick göra det där målet, dock verkar han inte lida så mycket av sin måltorka som man kan tro, media har drivit upp det där skapligt mycket märker man ju...
Birmingham hemma på onsdag, ska vara 3 pinnar och det känns som ett ypperligt läge för Torres att stänka in det där jävla målet, så jag tycker han bör starta matchen med Drogba som sagt.
Dock tror jag Arsenal vinner idag.