2011-04-10, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Du behöver nog inte oroa dig, fråga dig själv varför han skulle vilja gå till City så finner du nog inget svar.

Stålar och bättre splare runtom sig
Citera
2011-04-10, 17:47
Medlem
Arsenal-For-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFantastisk
Med tanke på att Wilshere har varit så pass länge i Arsenal känns det som att det krävs mer än pengar för att få bort honom från Arsenal. Sen tycker jag, personligen, att mittfältstrion Wilshere - Song - Fabregas är det bästa i ligan så jag ser ingen anledningen att han skulle lämna.
Citera
2011-04-10, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenal-For-Life
Med tanke på att Wilshere har varit så pass länge i Arsenal känns det som att det krävs mer än pengar för att få bort honom från Arsenal. Sen tycker jag, personligen, att mittfältstrion Wilshere - Song - Fabregas är det bästa i ligan så jag ser ingen anledningen att han skulle lämna.

Vet inte hur mycket Arsenalhjärta han har med tanke på att han sa att han gärna hade gått tillbaka till Bolton.
Citera
2011-04-10, 18:10
Medlem
Citat:

Har du kollat tabellen eller?
Citera
2011-04-10, 18:12
Medlem
Citat:
Har du kollat tabellen eller?

Är du en av de där som tror att tabellen rangordnar spelarkvalitet? Trodde man var max 14 om man är av den åsikten.
Citera
2011-04-10, 18:24
Medlem
Citat:
Är du en av de där som tror att tabellen rangordnar spelarkvalitet? Trodde man var max 14 om man är av den åsikten.

Vilka i City är det som är så otroligt bra att Wilshere skulle vilja gå till ett sämre lag? Arsenal krossar City på mittfältet och även i backlinjen när alla är friska, bara Kompany som sticker ut där. Tevez och RvP är hugget som stucket och Dzeko är fan sämre än Bendtner. Balotelli är bra men hans hjärna passar sig bättre för savannen. Om Wilshere bygger sitt beslut på vilket lag som har bäst målvakt borde han gå till City, annars inte.
Citera
2011-04-10, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simme
Vilka i City är det som är så otroligt bra att Wilshere skulle vilja gå till ett sämre lag? Arsenal krossar City på mittfältet och även i backlinjen när alla är friska, bara Kompany som sticker ut där. Tevez och RvP är hugget som stucket och Dzeko är fan sämre än Bendtner. Balotelli är bra men hans hjärna passar sig bättre för savannen. Om Wilshere bygger sitt beslut på vilket lag som har bäst målvakt borde han gå till City, annars inte.

Du har din åsikt, jag har min. Min huvudpoäng var dock att om City har något att locka med vet jag inte om lagkänslan Wilshere har för Arsenal räcker för att hålla honom kvar.
Citera
2011-04-10, 18:29
Medlem
Citat:
Du har din åsikt, jag har min. Min huvudpoäng var dock att om City har något att locka med vet jag inte om lagkänslan Wilshere har för Arsenal räcker för att hålla honom kvar.

Att du påstår att han skulle kunna tänka sig signa för Bolton säger väl det mesta egentligen.
Citera
2011-04-10, 18:38
Medlem
Citat:
Att du påstår att han skulle kunna tänka sig signa för Bolton säger väl det mesta egentligen.

Det var inte mitt påstående utan hans eget. Du får tänka på att han inte var lika stor då som nu när han plötsligt räknas som bästa engelska talangen någonsin.
Citera
2011-04-10, 18:44
Medlem
Citat:
Det var inte mitt påstående utan hans eget. Du får tänka på att han inte var lika stor då som nu när han plötsligt räknas som bästa engelska talangen någonsin.

Fast i vilken situation var det och hur löd frågan? Han kan lika gärna ha syftat på att han kunde tänka sig att gå dit på lån igen.
Citera
2011-04-10, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simme
Fast i vilken situation var det och hur löd frågan? Han kan lika gärna ha syftat på att han kunde tänka sig att gå dit på lån igen.

Uttalandet var att han gärna kommer tillbaka i framtiden. Vi kommer antagligen inte få veta rätt eller fel, jag tror bara inte att det är lika vanligt med folk som verkligen stannar i klubben idag, ser inte varför det är så givet att Wilshere stannar.
Citera
2011-04-10, 19:06
Medlem
QEX13s avatar
Citat:
Uttalandet var att han gärna kommer tillbaka i framtiden. Vi kommer antagligen inte få veta rätt eller fel, jag tror bara inte att det är lika vanligt med folk som verkligen stannar i klubben idag, ser inte varför det är så givet att Wilshere stannar.

Nu är det inte bara Wilshere som bestämmer, även Arsenal har ett ord med i spelet och de lär knappst sälja. Samtidigt lär ju inte Wilshere lämna in en transfer request för att få komma till City.

Det här är verkligen månades icke-fråga.

Det enda City lyckas med just nu är att locka till sig alla världens mest hjärtlösa fotbollsspelare, eftersom det är bara dessa som tycker pengar är viktigare än annat.
Med dessa hjärtlösa spelare kommer City aldrig att vinna något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in