2011-02-12, 18:43
Medlem
DertyHarrys avatar
Inte fullt lika hett som förra årets Manchester-derby i ligan på Old Trafford men nog var det en helt okej match. Rooneys mål var ofattbart snyggt; 1-1 i ett derby, klockan närmar sig 80 minuter och så drar han på en cykelspark med perfekt träff. Jag skulle inte ens klara av att göra det på ett TV-spel. Men med tanke på hans lön ska han tamejfan bjuda på sådana där delikatesser (gärna mer ofta). Dessutom vann Arsenal vilket är kul för titelracet och med Citys poängtapp idag så öppnar det för Tottenham och Chelsea att knappa in.

Förutom Uniteds vinst och Rooneys pärla gläds jag av Gohouris insats idag .
Citera
2011-02-12, 18:58
Medlem
DonMiguels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QEX13
Jo visst har jag sett det, men då burkar det vara så att säga i farten, inte efteråt alltihopa helt stillastående bara för att slösa på tiden.
Jag betvivlar å det grövsta att "hmm, vad ska jag göra för att dra ut på tiden?" va det som for i hans huvud när han gjorde det. Jag tror att glädje för att ha gjort mål mot city på hemmaplan är en betydligt rimligare chansning. Och maska efter att ha gjort mål i första halvlek? Kom igen liksom, du är bara bitter.
Citera
2011-02-12, 18:59
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DertyHarry
Förutom Uniteds vinst och Rooneys pärla gläds jag av Gohouris insats idag .
Morr. Ja, ja. Tillbaka till vardagen. Synd om Suarez, två ramträffar. Jämnar väl ut sig med turen han hade vid sitt första mål.

Idag är det bara att buga för Rooney. Fantastiskt mål på alla sätt och vis.
Citera
2011-02-12, 19:12
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Morr. Ja, ja. Tillbaka till vardagen. Synd om Suarez, två ramträffar. Jämnar väl ut sig med turen han hade vid sitt första mål.

Idag är det bara att buga för Rooney. Fantastiskt mål på alla sätt och vis.

Ja ett fantastiskt mål. Slår Berbatovs helt klart, om vi nu ska jämföra två fina mål.

I övrigt riktigt skoj att, som tidigare nämnts, se Smalling. Vilken potential han har... Lite förvånande för mig att OShea fick starta istället för Rafael förresten.
Citera
2011-02-12, 19:32
Medlem
mrrandom14s avatar
Rooney var riktigt vass idag!
Citera
2011-02-12, 19:38
Medlem
Jinglebear-Cherrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Lite förvånande för mig att OShea fick starta istället för Rafael förresten.

Även jag vart lite förvånad först, men jag antar att Fergie lät honom starta pga mer rutin av större matcher. Sedan har ju Rafael varit lite övertänd i större matcher förut.

Med facit i hand känns det helt rätt!
Citera
2011-02-12, 19:39
Medlem
Lindkviists avatar
Känns som vad som än händer ikväll inom fotboll, så kommer det inte överlysa Rooney... Fan jag som Arsenalfan hade hoppats på kryss eller förlust för united
Citera
2011-02-12, 20:02
Medlem
Citat:
Nä, det som är mest positivt just nu är att Djourou redan är tillbaka. Han kan vara Arsenals viktigaste spelare just nu.

Med tanke på hur bra Djourou och Koscielny spelar ihop så är inte Vermaelen direkt saknad.

Vermaelen är lite utav en favorit för mig så därför längtar jag efter hans återkomst.

Vermaelen, Van Persie och Wilkshere!

Men ja, jag håller med dig i att Djourou varit riktigt vass senaste matcherna.
Citera
2011-02-12, 20:12
Medlem
Bigmassys avatar
Citat:
Jo visst har jag sett det, men då burkar det vara så att säga i farten, inte efteråt alltihopa helt stillastående bara för att slösa på tiden.

Man att du orkar bry dig...
Han gjorde hoppet kanske 30 sekunder efter att han gjort mål. Tycker mycket väl att man får fira ett sånt viktigt mål på sin hemmaplan. Även om det är 10-30 sekunder längre än de brukar vara.
Jag skulle inte börja gnälla om Arshavin eller Malouda gjorde något liknande.
Citera
2011-02-12, 20:26
Medlem
mrrandom14s avatar
Gjorde Rooney årets mål idag?
Citera
2011-02-12, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrrandom14
Gjorde Rooney årets mål idag?

är det vinter i sverige? vilken jävla påse
Citera
2011-02-12, 21:29
Medlem
bananjukkas avatar
Tycker Evra ser mer och mer ointresserad ut för varje match som går. Bara jag? Har han tankarna på Spanien månne? För ett par säsonger sedan skulle det kännts som en riktigt tung förlust, medan han nu helt klart känns "ersättningsbar".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in