Citat:
Ursprungligen postat av Gyz
Hur ser det ut för Chelsea med dom nya truppreglerna? Kan ni ens köpa nån ny spelare utan att sälja nån till efter att (om nånsin) Ramires dealen blir klar?
United ligger precis på gränsen just nu, om Özil dealen skulle bli av så skulle troligen Hargreaves lämnas utanför truppen då han ändå troligen ändå inte kommer kunna lira innan jul.
Carvalho och Deco är ju borta nu, Ramires dealen blev möjlig efter att Deco blev såld, vet inte om den är klar eller inte, får olika info vart jag än vänder mig. Vissa säger att han officiellt är en Chelsea-spelare sen 5 augusti medans vissa menar att det inte är klart.
När det är så så är det med största sannolikhet inte klart, men blir förhoppningsvis klart snart. Skulle dock hellre se en värvning av Özil eller en anfallare än att Ramires värvas, även om Ramires är både ung och lovande.
Mycket svårtippad Premier League i år för övrigt, eller vad säger ni?
Platserna 1-8 känns väldigt svårtippat!