2011-01-12, 23:20
Medlem
Ryskapostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Relegation battle - here we come

Det som började så bra slutade som vanligt... Att det aldrig ska gå vägen

Ja det är förjävligt.

At the end of the storm....

Walk on!
Citera
2011-01-12, 23:24
Medlem
X-tasys avatar
Ägarna måste nog köpa några spelare genast, ser väldigt mörkt ut.

Jovanovic? Poulsen, Johnson, Skrtel och en massa andra måste bort
Citera
2011-01-12, 23:33
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christian II
Är själv måttlig liverpool-anhängare som började digga laget på 80-talet då Kung Kenny var i storform, och jag är inte på något sätt förtjust i media-sveriges gunstling Roy Hodgson (som förmodligen hade blivit både adlad och suttit i svenska akademien om det inte vore för att dyslektiker-knugen och poltava-peter inte vet vad fotboll är), men på något sätt känns det så jävla rätt att det fortsätter gå åt skogen för Reds och att "kung kenny-effekten" blir någonting liknande Thom Åhlunds sejour i Bajen hösten 2009. Folk som tror att en enda personlighet kan rädda en "storklubb" som ägarna skiter i är så mentalt efterblivna att de förtjänar att se sin älsklingsklubb utkämpa framtida distriktsmästerskap på en nordengelsk leråker.
Du har definitivt en poäng. Men det där med ägarna är fel, då vi har fått nya. Iofs har dom inte gjort något speciellt än, förutom att betala av de mesta av skulderna om jag har fattat rätt (vilket inte var lite pengar). men jag antar att du syftar på Tom Hicks och George Gillet.
Citera
2011-01-12, 23:34
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Undrar varför man aldrig hör den här ramsan längre:

http://www.youtube.com/watch?v=QBYyKegNWBk
Citera
2011-01-12, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Undrar varför man aldrig hör den här ramsan längre:

Gör en fin ramsa om Lucas och Poulsen istället :=)
Citera
2011-01-12, 23:54
Medlem
zizacons avatar
Helt osannolikt ärligt talat. Har inte C+ så jag slapp se skiten själv men Ipswich? och så Leeds bara för några dagar sedan. Vad håller de egentligen på med?

Carling Cup är ju dukat och klart och ändå tycks man kunna klanta bort det.

Nu hoppas jag bara att Wenger köper en ordentlig mittback när han nu sagt att han ska handla, och inte något mer krimskrams från någon realåda så vi åtminstone får det problemet ut världen.

Ipswich, när man ändå spelar en vettig uppställning, nej det är så man skäms ärligt talat.
Citera
2011-01-12, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Carlos Vela alltså. Och folk klagar på Bendtner... Spelare som är totalt osynliga får väldigt sällan skit, det är tydligen bättre att inte försöka och inte lyckas än att försöka och inte lyckas. Killen har inte gjort ett skit varken i Osasuna eller Arsenal. Visst, hans grundteknik är okej och han är inte slö. Men... Spelförståelsen? Löpningarna? Styrkan? Involvering i spelet öht? Den finns inte inget sådant. Ibland överdriver man spelarkritik och missar en del viktiga aspekter, men inte den här gången. Är det någon här inne som på allvar kan se vad Vela kan tänkas göra för nytta? Det behöver inte vara någon stor grej, att han kanske tar lite uppmärksamhet från någon back under en halv millisekund räcker, men inte ens det gör han. Jag drar mycket hellre en utvisning av en spelare än att byta ut spelaren mot Vela.

Ett par snygga chippar för ett par år sedan är tydligen allt som krävs för att få tröja #11 i Arsenal.

Har ju betydligt större potential än Bendtner i alla fall, inte så lätt att kastas in 10 minuter 1 gång i månaden. Hade hoppats att Bendtner skulle dra i januari medan priset fortfarande är hyggligt men istället så ska Vela ut på lån. Vi har redan en likadan speltyp i Chamakh och han är betydligt bättre.
Citera
2011-01-13, 00:58
Medlem
hobokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Wenger har ju själv sagt att han ska göra det mesta som krävs för att vinna både FA-Cupen och Carling Cup i år, trots det spelar dom lika mot Leeds och förlorar mot Ipswich trots att dom är riktigt bra i ligan (lite otur sist mot City i en match dom borde vunnit). Känns inte som att något går ihop riktigt, vad är problemet?
Brist på motivation, sopor som Bendtner och Arshavin bryr sig inte speciellt mycket.
Citera
2011-01-13, 01:49
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoboken
Brist på motivation, sopor som Bendtner och Arshavin bryr sig inte speciellt mycket.

Det konstiga är ju att de med all rimlighet inte borde ha en sådan brist. båda har ju skäl att visa att de platsar i startelvan, i synnerhet ryssen.
Citera
2011-01-13, 08:25
Medlem
Lundbergs avatar
Vafan heter han som kommenterade Blackpool-Liverpool igår?
Sjukt dålig, jag ska klippa hans tung.
Citera
2011-01-13, 09:43
Medlem
ragfes avatar
Blev ju inte bättre av slutresultatet...
Citera
2011-01-13, 10:03
Medlem
Lundbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragfe
Blev ju inte bättre av slutresultatet...

Det hade jag inget problem med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in