Citat:
Ursprungligen postat av Christian II
Är själv måttlig liverpool-anhängare som började digga laget på 80-talet då Kung Kenny var i storform, och jag är inte på något sätt förtjust i media-sveriges gunstling Roy Hodgson (som förmodligen hade blivit både adlad och suttit i svenska akademien om det inte vore för att dyslektiker-knugen och poltava-peter inte vet vad fotboll är), men på något sätt känns det så jävla rätt att det fortsätter gå åt skogen för Reds och att "kung kenny-effekten" blir någonting liknande Thom Åhlunds sejour i Bajen hösten 2009. Folk som tror att en enda personlighet kan rädda en "storklubb" som ägarna skiter i är så mentalt efterblivna att de förtjänar att se sin älsklingsklubb utkämpa framtida distriktsmästerskap på en nordengelsk leråker.
Du har definitivt en poäng. Men det där med ägarna är fel, då vi har fått nya. Iofs har dom inte gjort något speciellt än, förutom att betala av de mesta av skulderna om jag har fattat rätt (vilket inte var lite pengar). men jag antar att du syftar på Tom Hicks och George Gillet.