2010-10-20, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Vi snackar inte ålder här utan vi snackar om hur viktiga spelarna var för laget, vad dom tillförde klubben. På det stadiet är Rooney ljusår efter franmännen jag tog upp. Men nog om detta, njuter att den här dokusåpan och det bekräftar bara att United är det skit lag.

Ha så kult i Europa League!

Haha du är så jävla efterbliven att det nästan är roligt, ni har som bäst kommit trea i ligan på FEM ÅR och ligger för närvarande just trea, om vi är ett skitlag vad är din lilla jävla pissklubb då? Ett korpgäng?
Citera
2010-10-20, 18:59
Medlem
Bigmassys avatar
Om det nu är därför Rooney vill lämna finns det väl chans att han stannar.

Glazer lär ju börja bli lite nervös, United tjänare ju mera pengar med Rooney än utan.
Så de kanske går med på att köpa någon bra mittfälltare i Januari.
De lär ju åtminstone försöka locka Rooney med detta, är han inte nöjd sen så är det ju bara att dra.

Är väl mest önsketänkande men borde vara möjligt...
Citera
2010-10-20, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmassy
Om det nu är därför Rooney vill lämna finns det väl chans att han stannar.

Glazer lär ju börja bli lite nervös, United tjänare ju mera pengar med Rooney än utan.
Så de kanske går med på att köpa någon bra mittfälltare i Januari.
De lär ju åtminstone försöka locka Rooney med detta, är han inte nöjd sen så är det ju bara att dra.

Är väl mest önsketänkande men borde vara möjligt...
Finns ingen chans att Rooney får stanna. Lyssna igenom Fergies presskonferens igen och nyckeldelarna är respekten för klubben.
Rooney visade ingen när han gick ut i media om hur han vägrade skriva nytt kontrakt och därmed sjönk prislappen på honom markant. Fergies snack om att dörren fortfarande var öppen var enbart för att priset inte skulle sjunka ytterligare!
Citera
2010-10-20, 19:09
Medlem
Bigmassys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyz
Finns ingen chans att Rooney får stanna. Lyssna igenom Fergies presskonferens igen och nyckeldelarna är respekten för klubben.
Rooney visade ingen när han gick ut i media om hur han vägrade skriva nytt kontrakt och därmed sjönk prislappen på honom markant. Fergies snack om att dörren fortfarande var öppen var enbart för att priset inte skulle sjunka ytterligare!

Okay, ja kan ju vara så men hoppas inte!

Rooney behövs nu när Giggs/scholes slutar...
Citera
2010-10-20, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjucko
Haha du är så jävla efterbliven att det nästan är roligt, ni har som bäst kommit trea i ligan på FEM ÅR och ligger för närvarande just trea, om vi är ett skitlag vad är din lilla jävla pissklubb då? Ett korpgäng?
Vi kom trea förra året, ni kom tvåa? What's the diffrence?
Citera
2010-10-20, 19:15
Medlem
liarsenics avatar
Citat:

Sluta skämma ut alla arsenalfans.
Citera
2010-10-20, 19:15
Medlem
Citat:
tio poäng
Citera
2010-10-20, 19:17
Medlem
Citat:

Nej, nu blir det ignore på dig ditt jävla troll. Återkom när du tagit examen från dagis. Kan väl passa på och ignorera Nirvana också när jag ändå är igång, inte för att jag läst vad han skrivit på några månader men kan tänka mig att det är:

1. Gnäll om att vi måste köpa 1 miljon spelare för 100 miljarder kronor
2. Gnäll om att allt kommer gå åt helvete
3. Okunskap
Citera
2010-10-20, 19:22
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjucko
Nej, nu blir det ignore på dig ditt jävla troll. Återkom när du tagit examen från dagis. Kan väl passa på och ignorera Nirvana också när jag ändå är igång, inte för att jag läst vad han skrivit på några månader men kan tänka mig att det är:

1. Gnäll om att vi måste köpa 1 miljon spelare för 100 miljarder kronor
2. Gnäll om att allt kommer gå åt helvete
3. Okunskap
Konflikträdda svenssons - jag är inte förvånad...
Citera
2010-10-20, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liarsenic
Sluta skämma ut alla arsenalfans.
Jag gör det när du lärt dig att stava.
Citera
2010-10-20, 19:31
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Konflikträdda svenssons - jag är inte förvånad...
Och ingen annan är väl förvånad över att du gillar Detroit när du visar så väl varför du håller på United
Citera
2010-10-20, 19:37
Medlem
Citat:
Jag gör det när du lärt dig att stava.
Citat:
Vi snackar inte ålder här utan vi snackar om hur viktiga spelarna var för laget, vad dom tillförde klubben. På det stadiet är Rooney ljusår efter franmännen jag tog upp. Men nog om detta, njuter att den här dokusåpan och det bekräftar bara att United är det skit lag.

Ha så kult i Europa League!
OT, men jag var tvungen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in