Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vadå "era"? Jag står alltid på spelarnas sida oavsett sport och lag, jag tycker fabregas förtjänar att få komma hem även om han har lite sig själv att skylla på, som riquelme skrev, han kunde ha skitit i att förlängt kontraktet och bara haft ett år kvar eller nåt...det är så fel att inte lyssna på spelarens vilja så det finns inte, wenger är en vrång osympatisk gubbe som nu verkar tappat det.
Blev kanske lite fel att skriva "era", syftade inte mot dig hursomhelst. Förövrigt står jag för det mesta på klubbens sida. Nu blir det rejält ot men men... Jag har Hammarbys märke intatuerat på armen, inte några yrkesmän som går från klubb till klubb där. Jag älskar klubben förutsättningslöst men har inte mycket till övers för oengagerade lönelyftare som Rami Schaaban eller fittor som förre VD:n Micke Andersson.
Nu håller jag förvisso på Arsenal, men det är ingen kärlek utan snarare ett sexigt KK, men jag tycker Arsenal och Wenger gör helt rätt. Inte läge att släppa viktigaste spelaren så här tätt inpå säsongen. Speciellt inte när Chelsea och Man U kanske är på väg ner i kvalitet och Gunners har chansen till ligaseger. Fabregas har gjort sitt val och skrivit ett lukrativt kontrakt, det är ju inte så att han sitter fast i en klubb som degraderats och bara har några få år kvar av karriären.