2010-07-20, 22:59
Medlem
QEX13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Källa på det?

Hittar inte källan just nu tyvärr, ska försöka leta vidare imorgon. Men det handlar ju om att de kommer behöva en ersättare för Xavi, om det inte blir Fabregas nu så måste de skaffa någon annan.
Citera
2010-07-20, 23:13
Medlem
TheBunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QEX13
Hittar inte källan just nu tyvärr, ska försöka leta vidare imorgon. Men det handlar ju om att de kommer behöva en ersättare för Xavi, om det inte blir Fabregas nu så måste de skaffa någon annan.

Jag förstår inte stressen. Xavi är väl 30 år och det känns spontant som att han håller iaf två säsonger till på hög nivå. Visst, jag förstår att Fabregas skulle passa in bra i den klubb där han är fostrad och det är bra med en övergångsperiod, att han kanske får en del bänktid första året (dvs att de inte är helt beroende av att han kliver in klockrent direkt) osv osv. Men jag tycker inte att de borde känna någon panik. Ska dom försöka sig på stora värvningar måste Schweinsteiger va den ultimata. Med honom istället för Busquets, herrejävlagud vilket mittfält.

Edit: Sorry, tänkte inte på att detta var PL-tråden då diskussionen glidit över lite...
Citera
2010-07-21, 00:56
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBunk
Killen har skrivit ett lukrativt kontrakt, är stjärna i England och tjänar löjligt med pengar. Du får det att låta som om Fabregas är nån slags martyr. Nä, det här är en enda lång pinsam icke-story. Money talks, bullshit walks, något som Barca borde lära sig. Den där klubben verkar tro att de är allsmäktiga och kan bestämma hur alla andra ska agera. Samma von oben-style som Ferguson när han klagar på domaren så fort United torskar. Nä, betala av era skulder istället för att köpa upp er på en dyr spelare som eventuellt skulle få en hel del tid på bänken.

Vadå "era"? Jag står alltid på spelarnas sida oavsett sport och lag, jag tycker fabregas förtjänar att få komma hem även om han har lite sig själv att skylla på, som riquelme skrev, han kunde ha skitit i att förlängt kontraktet och bara haft ett år kvar eller nåt...det är så fel att inte lyssna på spelarens vilja så det finns inte, wenger är en vrång osympatisk gubbe som nu verkar tappat det.
Senast redigerad av NirvanA 2010-07-21 kl. 00:59.
Citera
2010-07-21, 10:45
Medlem
Nu har Arsenal, West Ham, Everton, Liverpool, Fulham, Sunderland, Birmingham och Tottenham förbjudit Vuvuzelas, jävligt skönt.
Citera
2010-07-21, 11:29
Medlem
TheBunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vadå "era"? Jag står alltid på spelarnas sida oavsett sport och lag, jag tycker fabregas förtjänar att få komma hem även om han har lite sig själv att skylla på, som riquelme skrev, han kunde ha skitit i att förlängt kontraktet och bara haft ett år kvar eller nåt...det är så fel att inte lyssna på spelarens vilja så det finns inte, wenger är en vrång osympatisk gubbe som nu verkar tappat det.

Blev kanske lite fel att skriva "era", syftade inte mot dig hursomhelst. Förövrigt står jag för det mesta på klubbens sida. Nu blir det rejält ot men men... Jag har Hammarbys märke intatuerat på armen, inte några yrkesmän som går från klubb till klubb där. Jag älskar klubben förutsättningslöst men har inte mycket till övers för oengagerade lönelyftare som Rami Schaaban eller fittor som förre VD:n Micke Andersson.

Nu håller jag förvisso på Arsenal, men det är ingen kärlek utan snarare ett sexigt KK, men jag tycker Arsenal och Wenger gör helt rätt. Inte läge att släppa viktigaste spelaren så här tätt inpå säsongen. Speciellt inte när Chelsea och Man U kanske är på väg ner i kvalitet och Gunners har chansen till ligaseger. Fabregas har gjort sitt val och skrivit ett lukrativt kontrakt, det är ju inte så att han sitter fast i en klubb som degraderats och bara har några få år kvar av karriären.
Citera
2010-07-21, 18:40
Medlem
Tror Arsenal vinner PL iår. Efter kommer United, sen Chelsea & Liverpool.
Citera
2010-07-21, 18:44
Medlem
MUFCFelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Czn
Tror Arsenal vinner PL iår. Efter kommer United, sen Chelsea & Liverpool.

Liverpool kommer inte vara i närheten imho. City kommer i top 4 och Chelsea tror jag kan vinna tyvärr annars United. Tror inte på Arsenal som vanligt då det alltid saknar någonting.
Citera
2010-07-21, 19:37
Medlem
svulles avatar
United vinner, beroende på om Rooney får vara frisk eller inte.
Annars tror jag Stoke kan skrälla..
Citera
2010-07-21, 19:40
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
United vinner, beroende på om Rooney får vara frisk eller inte.
Annars tror jag Stoke kan skrälla..
Fast granskar man Uniteds trupp är den inte så bra jämfört med dom andra 4
Citera
2010-07-21, 20:05
Medlem
Chelsea
Arsenal
City
Man U

Sanna mina ord!
Citera
2010-07-21, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Fast granskar man Uniteds trupp är den inte så bra jämfört med dom andra 4

Ja den är väl två spelare bättre än förra årets trupp som slutade en poäng efter segraren?
Citera
2010-07-21, 20:25
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eikrem7
Ja den är väl två spelare bättre än förra årets trupp som slutade en poäng efter segraren?
Dom andra lagen har blivit bättre känns det som, Smalling och Hernandez lär inte göra något intryck eller spela många matcher...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in