2010-09-11, 23:17
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Varför inte ha han på en kant istället för Nani? Vet inte vad SAF ser i den lilla portugisen, han är totalt värdelös och kan inte släppa ifrån sig bollen. Han har väl gjort en handfull bra matcher i den röda dressen?

Giggs utgår vanligtvis en kant, vänster, men gör sig bäst centralt numera. Jag tycker att Nani är en av få spelare som kan avgöra en match på egen hand i United och har varit bra och tillfört mycket energi sedan ~mitten på förra säsongen. Innan det var han ytterst blek. Men jag förstår folk som stör sig på honom. Troligen samma som inte kan se hur bra CR är/var.
Citera
2010-09-11, 23:18
Medlem
sparvens avatar
Citat:
Varför inte ha han på en kant istället för Nani? Vet inte vad SAF ser i den lilla portugisen, han är totalt värdelös och kan inte släppa ifrån sig bollen. Han har väl gjort en handfull bra matcher i den röda dressen?
Nani spelar för det mesta på högerkanten nu för tiden. Dessutom gjorde den totalt värdelösa lilla portugisen två assist idag. Han var extremt ojämn förut men nu har han lyckats stabilisera sig lite även om han fortfarande har sina bottenmatcher.
Citera
2010-09-11, 23:21
Medlem
DonDrapers avatar
Citat:

Du såg inte dagens match antar jag. Två mål föranleddes av orgasmiskt snygga inlägg av Nani (särskilt det första). Giggs är dessvärre lite för långsam för att vara utpräglad kantlöpare nuförtiden. F.ö har jag inte kunnat släppa dagens match än. Helt jävla otroligt. Cahill kan vara en av ligans töntigaste typer och Moyes är inte långt därefter. Small time så det skriker om det.

Edit: fan vad långsam jag är då...
Citera
2010-09-11, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonDraper
Du såg inte dagens match antar jag. Två mål föranleddes av orgasmiskt snygga inlägg av Nani (särskilt det första). Giggs är dessvärre lite för långsam för att vara utpräglad kantlöpare nuförtiden. F.ö har jag inte kunnat släppa dagens match än. Helt jävla otroligt. Cahill kan vara en av ligans töntigaste typer och Moyes är inte långt därefter. Small time så det skriker om det.

Såg tyvärr bara inledningen av matchen och då hade Everton allt! Nani hade hyfsat med boll men gjorde inge vettigt med den. Mycket möjligt att han blev bättre under matchen.

Sen så måste jag nämna att det är oerhört skönt att United,City,Barca,Milan,Roma och sp*rs tappar poäng idag. Är julen tidigt iår Sen att Arsenal tar en övertygande seger och det känns nästan som att dom kommer ta ett litet ryck med Chelsea nu. Hoppas bara vi klarar av det. Roligt att Kos får göra sitt första mål, kul att Song (med PLs fulaste frisyr?) får sätta en boll då folk verkar tycka att han är värdelös..
Fabregas och Arshavin har en bit kvar till toppform det märks. Wilshere ska absolut inte ha lika mycket boll som han hade idag, han är för ung och han ska göra det han är bäst på och det är inte att slå folk på nattklubbar. Vela visar att han är ett namn för framtiden och Chamakh fortsätter producera.
Citera
2010-09-11, 23:47
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonDraper

Tycker Moyes är en av ligans skönaste tränare. En av de jag kan se hos United när Ferguson lägger av.
Citera
2010-09-11, 23:52
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Tycker Moyes är en av ligans skönaste tränare. En av de jag kan se hos United när Ferguson lägger av.

Kommer blir Jose. Hyfsat övertygad.
Citera
2010-09-11, 23:53
Medlem
NirvanAs avatar
Ja hoppas på Jose, måste ju vara en tränare med mer auktoritet som tar över efter SAF, som någon var inne på, Moyes är för mycket small time...
Citera
2010-09-11, 23:54
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Kommer blir Jose. Hyfsat övertygad.

Är väl den man helst vill se. Därefter ligger väl Moyes och ett par andra. Vad får dig att känna dig så säker förresten?
Citera
2010-09-11, 23:54
Medlem
sparvens avatar
Tycker också det känns som att det blir JM. Ser gärna honom i United.
Citera
2010-09-11, 23:58
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Är väl den man helst vill se. Därefter ligger väl Moyes och ett par andra. Vad får dig att känna dig så säker förresten?

Hans klausul i RM, SAFs inställning till honom, hans inställning och sätt att skapa lag. Jag tror han kommer vinna med Real och sen flytta till United och stanna där länge om allt funkar som det skall.
Citera
2010-09-11, 23:59
Medlem
Varför skulle Jose vilja träna United? Efter Real så kommer han träna Portugals landslag. Moyes,O'Neil är väl närmast att ta över United, om nu inte SAF Junior gör det, eller någon av hans gamla lirare (Keane,OGS,Hughes m.m)
Citera
2010-09-12, 00:05
Medlem
Citat:
Varför skulle Jose vilja träna United? Efter Real så kommer han träna Portugals landslag. Moyes,O'Neil är väl närmast att ta över United, om nu inte SAF Junior gör det, eller någon av hans gamla lirare (Keane,OGS,Hughes m.m)
Någon av United-supportrarna har antagligen bättre svar men varför skulle Mourinho INTE vilja träna United? Känns väl som en hyfsad utmaning, även för JM att ta över United efter SAF?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in