Citat:
Ursprungligen postat av DonDraper
Du såg inte dagens match antar jag. Två mål föranleddes av orgasmiskt snygga inlägg av Nani (särskilt det första). Giggs är dessvärre lite för långsam för att vara utpräglad kantlöpare nuförtiden. F.ö har jag inte kunnat släppa dagens match än. Helt jävla otroligt. Cahill kan vara en av ligans töntigaste typer och Moyes är inte långt därefter. Small time så det skriker om det.
Edit: fan vad långsam jag är då...
Såg tyvärr bara inledningen av matchen och då hade Everton allt! Nani hade hyfsat med boll men gjorde inge vettigt med den. Mycket möjligt att han blev bättre under matchen.
Sen så måste jag nämna att det är oerhört skönt att United,City,Barca,Milan,Roma och sp*rs tappar poäng idag. Är julen tidigt iår

Sen att Arsenal tar en övertygande seger och det känns nästan som att dom kommer ta ett litet ryck med Chelsea nu. Hoppas bara vi klarar av det. Roligt att Kos får göra sitt första mål, kul att Song (med PLs fulaste frisyr?) får sätta en boll då folk verkar tycka att han är värdelös..
Fabregas och Arshavin har en bit kvar till toppform det märks. Wilshere ska absolut inte ha lika mycket boll som han hade idag, han är för ung och han ska göra det han är bäst på och det är inte att slå folk på nattklubbar. Vela visar att han är ett namn för framtiden och Chamakh fortsätter producera.