Flashback bygger pepparkakshus!
2015-12-06, 13:10
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasseiudon
Såg igår nyheten om en Massage-innehavare i Solna som blivit frikänd för koppleri och det var väl för väl MEN i samma nyhetsinslag står att 3 män fått böter för sex-köp! Hur i h-e åkte dom dit??

För att Thailudret inte kunde hålla käften utan avslöjade att de sålt sex till dessa herrar
Citera
2015-12-09, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasseiudon
Såg igår nyheten om en Massage-innehavare i Solna som blivit frikänd för koppleri och det var väl för väl MEN i samma nyhetsinslag står att 3 män fått böter för sex-köp! Hur i h-e åkte dom dit??

Läs allt i denna tråd.
Citera
2015-12-11, 08:41
Medlem
Någon som har koll på vad som kan erbjudas i Sundsvall?
Citera
2015-12-11, 18:16
Medlem
Delta78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseAnd

Enligt TMG finns det sju salonger i Sundsvall. Bara ringa och boka en tid för ett besök. En skön massage kommer du garanterat få. Resten är upp till dig att ta reda på!
Citera
2015-12-11, 21:34
Medlem
Citat:

Du ska nog inte förvänta dig jättemycket mer än massage, enligt mina erfarenheter. Hör av dig om du vill veta vart du absolut inte hittar nåt mer än massage.
Citera
2015-12-16, 13:57
Medlem
berra77s avatar
Citat:

Har besökt 2 salonger i Sundsvall, på dessa var det bra massage men ingen antydan till något extra.
Citera
2015-12-16, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berra77
Har besökt 2 salonger i Sundsvall, på dessa var det bra massage men ingen antydan till något extra.

Lyckades hitta ett ställe med extra, men kommer inte att avslöja vilket för att inte riskera att det fel personer får reda på det.
Citera
2015-12-19, 11:40
Medlem
På väg till Landskrona finns det ngn med ett gott tips på salong😉
Citera
2015-12-20, 07:34
Medlem
BlueStars avatar
Vet någon hur pass mycket folk det brukar vara som besöker salongerna under mellandagarna? Jag har bara varit på thaimassage en gång tidigare i år, så jag funderar på att göra ett nytt besök under mellandagarna då jag är ledig, men är det knökfullt känns det inte som om det är någon större idé. Och nej, att boka i förväg tänker jag inte göra av säkerhets- och anonymitetsskäl.
Citera
2015-12-20, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Vet någon hur pass mycket folk det brukar vara som besöker salongerna under mellandagarna? Jag har bara varit på thaimassage en gång tidigare i år, så jag funderar på att göra ett nytt besök under mellandagarna då jag är ledig, men är det knökfullt känns det inte som om det är någon större idé. Och nej, att boka i förväg tänker jag inte göra av säkerhets- och anonymitetsskäl.
Har du hört talas om mellandags rea? Gå dit och trängs för att "spara" en liten slant ifall du snålar.
Citera
2015-12-20, 12:19
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar

Erfarenhet sedan tidigare år säger mig att det inte brukar vara så trångt med folk. De flesta har ju annat för sig kring jul. Denna jul är ju dessutom dålig på det vis att det är få klämdagar.
God Jul!
Citera
2015-12-25, 07:32
Medlem
Saxat från en hemsida

"Thai Tantra är en meditationsliknande, djupt avslappnande och en helande behandling som ökar din sensitivitet och förmåga att njuta av beröring och närhet och ha kontroll på din sexuella energi.

I Tantramassage används lätta, sensuella och långsamma beröringar och tryck, ofta i förening med meditativa ritualer och fokus på kroppens energiflöden. Den fokuserar på sju energipunkter i kroppen, s.k. chakrapunkter.

Body Tantra är en sensuell massage i en annan form än body2body då i denna version masserar man även de erogena zonerna. Massören använder både händer och kroppen till att massera.

OBS! Inga sexuella tjänster.
"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in