Citat:
Vad är det för risker besökarna utsätter damerna och salongerna för?
Du säger själv i andra trådar att utländska brotslingar skall straffas och utvisas...gäller inte detta dina vänner på Thaisalongerna..(eko brott). Priset är nästan alltid förhandlingsbart..oavsett om varan är legal eller ilegal.
Rätt pris är det när båda är nöjda, ovasett summa...
Du säger själv i andra trådar att utländska brotslingar skall straffas och utvisas...gäller inte detta dina vänner på Thaisalongerna..(eko brott). Priset är nästan alltid förhandlingsbart..oavsett om varan är legal eller ilegal.
Rätt pris är det när båda är nöjda, ovasett summa...
Som jag skrev i mitt tidigare inlägg utsätter många männen/besökare salongerna för stora risker genom att de ställer frågor om HE via telefon, e-post och även på plats vid dörren/receptionen. Anledningen är förstås att fel öron eller ögon får nys på det och den uppmärksamheten vill ingen s.k legitim eller icke få på sig oavsett.
Polisen kan ha span, lyssnar av telefon eller på annat sätt kollar upp verksamheterna och det är ingen paranoid tanke.
Vill man då som kund fortfarande ha tillgång till massagesalongerna och dom sexuella tjänster som många uppenbarligen erbjuder och som många önskar, tycker jag att många män kan börja att bete sig smidigare och mer gentlemannamässigt. Annars tycker jag priserna ni utger för att t.ex knulla med en thailändska bakom stängda dörrar är helt i sin ordning. Vill du sen pruta och förhandla innan eller efter behandling ska du väl göra det om du vill. Men tycker fortfarande att risken verksamheterna tar emot den lilla ersättning dom nu får av många utav er är låg gentemot det faktiska värdet.
Ja jag tycker vissa av salongerna ska stängas ned och även straffas för det. Framförallt om dem skadar andra människor runt omkring sig.