2008-02-20, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canariz
Någon tjyst thaimassage i Örebro där man kan få happy ending?
Jadå..
Citera
2008-02-22, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ippmatc
Jag blev tillfrågad om "special massage" på Birka Massage i Stockholm. Tackade nej och kommer inte gå dit igen. Fanns tom en madrass i ena ändan av rummet!! Och dit in har de mage att dra in mig som inte indikerade ngt annat än att jag ville ha massage?!

Inget ont om de som vill gå dit men jag ville faktiskt ha en vanlig massage. Blev lite paff. Trodde inte det förekom på det sättet att de vågar fråga. Å andra sidan kan jag ju aldrig bevisa att de frågade.

Hade de också maddrasser istället för båsar?
Citera
2008-02-24, 21:56
Medlem
ElakDvärgs avatar
jag har, i stort sätt, ett thaiställe utan för ytterdörren.... och pågrund av den här tråden så går jag hela tiden och funderar på om det försigår massa snusk där inne....ingen annan butik/serviceställe har någonsin överlevt där en längre tid, men den där thaimassagen har varit öppen i över 1 år nu...hmmm..
Citera
2008-02-26, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElakDvärg
jag har, i stort sätt, ett thaiställe utan för ytterdörren.... och pågrund av den här tråden så går jag hela tiden och funderar på om det försigår massa snusk där inne....ingen annan butik/serviceställe har någonsin överlevt där en längre tid, men den där thaimassagen har varit öppen i över 1 år nu...hmmm..

Vart e det nånstanns då?
Citera
2008-02-27, 10:34
Bannlyst
Thai

Jag bor i CEBU, Filippinerna och har varit pa manga massage klubbar, Thai massage ar for mig for brutalt de anvander fotterna och stampar och drar, det kostar 250 pesos runt 40 kronor for en halvtimma. Jag har legat dar med en kuk som ek stock men inte en chance att fa en av sugning eller hand jobb, jag erbjod en tjej extra pengar men hon blev arg och bad mig att ga! Ha ha, kanske det ar battre i Sverige? Men har kan man ju knulla som en kung for inga pengar alls, runt en hundra lapp sa har du en hora for natten!
Citera
2008-02-27, 14:35
Medlem
nåt nytt i stan?

Någon som sitter inne med infp på ställen där man blir 100% nöjd?
Citera
2008-03-11, 07:01
Medlem
Thaimassage i Stockholm

Ingår i en grupp som testat Stockholms Thaimassörer.
På alla ställen var man beredd att avsluta massagen "in a happy way"!
På 8 ställen INGICK det utan kommentar och då kostar 1 tim 395 - 495 kr.
Ute i "förorterna" såsom Bagarmossen, Handen, Solna, mfl är det aldrig några diskussioner. ALLT ingår under devisen "mer pengar.. mer massage"!
Citera
2008-03-11, 15:57
Awaiting Email Confirmation
.
Citera
2008-03-12, 10:25
Medlem
Sickboys avatar
Jag är också intresserad av att veta vart man hittar "happy ending" i Stockholm.
Citera
2008-03-13, 22:00
Medlem
Happy Ending

Mycket snack om runk i denna tråd. Skulle vilja påstå mig vara en hyfsad berest besökare när det gäller Thaimassage. Jag har dock inte blivit erbjuden detta ofog på någon av salongerna som jag besökt. Kungsholmen, Solna och Bromma. Dock fick jag en förnöjsam prostatastimulans på en salong i Bromma. Vem vet jag kanske bara besökt "fel" ställen eller så beror det på att jag inte har för vana att klä av mig helt näck.
Citera
2008-03-13, 23:53
Medlem
Ska man verkligen ta av sig naken på en thaimassage?
De gånger jag gått har de lämnat mig ensamma i rummet en stund för att jag ska kunna ta av mig. Känns då lite dumt att lägga mig spritt språngandes naken där på madrassen utan handduk eller nåt.
Citera
2008-03-14, 20:21
Medlem
Om du vill ha riktig thaimassage (hårdhänt massageform) ska du inte ta av dig helt. Om du vill ha oljemassage med eller utan happy-end ska du ta av dig helt och hållet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in