Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-06, 21:25
  #73
Medlem
Jag blev tillfrågad om "special massage" på Birka Massage i Stockholm. Tackade nej och kommer inte gå dit igen. Fanns tom en madrass i ena ändan av rummet!! Och dit in har de mage att dra in mig som inte indikerade ngt annat än att jag ville ha massage?!

Inget ont om de som vill gå dit men jag ville faktiskt ha en vanlig massage. Blev lite paff. Trodde inte det förekom på det sättet att de vågar fråga. Å andra sidan kan jag ju aldrig bevisa att de frågade.
Citera
2008-02-06, 21:28
  #74
Medlem
El_muchachos avatar
Happy Ending i Borås?
Citera
2008-02-06, 21:32
  #75
Medlem
Spaxxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El_muchacho
Happy Ending i Borås?
Finns det ens thaimassage ställen i borås:P?
Citera
2008-02-06, 21:49
  #76
Medlem
El_muchachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaxxen
Finns det ens thaimassage ställen i borås:P?

Hörre du

"dra upp kjolen så jag kan skjuta några skott i ägga lådan"

skall finnas 1 såvitt jag vet om. men det kanske finns lite doldisar
Citera
2008-02-07, 11:47
  #77
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ippmatc
Jag blev tillfrågad om "special massage" på Birka Massage i Stockholm. Tackade nej och kommer inte gå dit igen. Fanns tom en madrass i ena ändan av rummet!! Och dit in har de mage att dra in mig som inte indikerade ngt annat än att jag ville ha massage?!

Inget ont om de som vill gå dit men jag ville faktiskt ha en vanlig massage. Blev lite paff. Trodde inte det förekom på det sättet att de vågar fråga. Å andra sidan kan jag ju aldrig bevisa att de frågade.

Det var som fan, ser ju hyfsat seriöst ut på hemsidan iaf.

Var det ett stolpskott som erbjöd dig "specialen" eller är du bara principfast?
Citera
2008-02-07, 19:00
  #78
Medlem
Principfast, gift, trogen mm
Citera
2008-02-07, 22:58
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ippmatc
Jag blev tillfrågad om "special massage" på Birka Massage i Stockholm. Tackade nej och kommer inte gå dit igen. Fanns tom en madrass i ena ändan av rummet!! Och dit in har de mage att dra in mig som inte indikerade ngt annat än att jag ville ha massage?!

Inget ont om de som vill gå dit men jag ville faktiskt ha en vanlig massage. Blev lite paff. Trodde inte det förekom på det sättet att de vågar fråga. Å andra sidan kan jag ju aldrig bevisa att de frågade.


Är väl inte det så smart att nämna stället med namn.
Citera
2008-02-08, 05:40
  #80
Medlem
Hr.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanderlei
Fick ett presentkort på ett Thaimassage ställe i gbg i julklapp av chefen...snubblar över den här tråden och blir minst sagt lite häpen
Har chefen noll koll eller är han världens bästa chef?


Sitter och väljer mellan tre olika program:

Royal Thai massage, Thai yoga massage eller Orientalisk oljemassage.

Lutar väl mest åt oljemassagen nu faktiskt...mest för att det låter spännande för en som inte är speciellt bevandrad i mystiken om thailändska damer.

återkommer med rapport.

Enligt en viss"Thai-Håkan", som är stammis på Sejdeln, blir det ett lyckligt slut på thaimassagen alldeles bredvid (Andra Långgatan i Göteborg,typ nummer 34 eller nåt). Vet inte vad stället heter.
Citera
2008-02-08, 09:03
  #81
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ippmatc
Principfast, gift, trogen mm

Alla goda ting är tre..det får du poäng för mannen

Nu frågade jag ju i första hand för att få reda på om det var en gammal tant som erbjöd dig specialen eller om det var en liten fräsching? så man vet om det är någon idé att glida ner dit på lunchen
Citera
2008-02-08, 18:43
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ippmatc
Jag blev tillfrågad om "special massage" på Birka Massage i Stockholm. Tackade nej och kommer inte gå dit igen. Fanns tom en madrass i ena ändan av rummet!! Och dit in har de mage att dra in mig som inte indikerade ngt annat än att jag ville ha massage?!

Inget ont om de som vill gå dit men jag ville faktiskt ha en vanlig massage. Blev lite paff. Trodde inte det förekom på det sättet att de vågar fråga. Å andra sidan kan jag ju aldrig bevisa att de frågade.

Du missuppfattade nog varför madrassen fanns där! På Birka använder de normalt britsar för massagen, men vissa kunder (som jag) föredrar att ligga på en madrass på golvet. Övriga frågor om detta ställe får tas via PM.
Citera
2008-02-13, 18:27
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hr.Johansson
Enligt en viss"Thai-Håkan", som är stammis på Sejdeln, blir det ett lyckligt slut på thaimassagen alldeles bredvid (Andra Långgatan i Göteborg,typ nummer 34 eller nåt). Vet inte vad stället heter.
Med tanke på ställets namn så håller även jag det för troligt.
Citera
2008-02-14, 02:22
  #84
Medlem
Malmö?

Någon som har koll på Malmös massagesalonger?
Finns ju ett antal thaimassager att välja på.. Någon som har "happy ending"?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback