2018-08-05, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rysktysk
Finns det inga bra salonger i Örebro området? Skulle verkligen behöva en ordentlig massage...

Citat:
Ursprungligen postat av tremaine
Finns det någon salong i Helsingborg som erbjuder HE eller ännu mer?

Har hört talas om riktigt bra salonger både i Örebro och Helsingborg. Har ingen koll på vilka dock då jag sällan är i de städerna men titta på TMG efter ställen och ge er ut på jakt. Jag tycker jakten är del av upplevelsen och tycker nästan att det är tråkigt när det blir vinst varje gång som det är i Stockholm numera. Jag kanske är för duktig på att sålla på TMG och lyssnar på tips från likasinnade. Kanske borde börja chansa mer och gå till ställen på måfå
Citera
2018-08-05, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Är det någon som kan rekommendera vart i Västerås man ska gå för skön thaimassage?
Finns en hel del att välja mellan.

Det finns 6 salonger på TMG, samt 4-5 som inte är registrerade där.
Ge dig ut och sök så hittar du säkert en egen favorit.
Citera
2018-08-05, 17:21
Medlem
Finns det inga bra salonger i Happylanta?😬
Citera
2018-08-05, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catsweb
Det finns 6 salonger på TMG, samt 4-5 som inte är registrerade där.
Ge dig ut och sök så hittar du säkert en egen favorit.

Tror att de som växte upp med bredband och obegränsat med gratisporr har haft det för lätt

Gammal gubbe (eller iaf 30 årig man) hytter med näven: "När jag var ung fick man sitta och tanka porr på 36,6k modem på familjedatorn. Det tog 5 minuter innan en BILD hade laddats och det var först då du visste om du fick se fitta eller inte!"

Ge er ut och testa ställena pojkvaskrar!
Citera
2018-08-05, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
I Stockholm finns över trehundra salonger. Det är väl inte begränsat?

Jag tvivlar på att huvuddelen erbjuder sex. Alla vet att det är förbjudet att köpa sex, även thaihororna vet.
Citera
2018-08-05, 20:27
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfotronic
Jag tvivlar på att huvuddelen erbjuder sex. Alla vet att det är förbjudet att köpa sex, även thaihororna vet.

Haha.
95% av salongerna erbjuder extratjänster. Lågt räknat.
Citera
2018-08-06, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milfotronic
Härligt naiv du är. Fortsätt med det
Citera
2018-08-06, 11:17
Medlem
Burken89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massagekund
God jakt broder! Kom ihåg att det inte är något köptång bara för att du har tvingat på dörren. Om ekonomin är viktig kan du ju alltid sikta in dig på 30 minuters. Själv gillar jag massagedelen också och tar alltid minst 60 min men det är klart att man kan spara någon hundring på att ta 30 min.

Blev 60 min oljemassage ! Efter ca 35 min började tjejen snudd vid pungen titt som tätt så jag vände på mig och blev direkt erbjuden "extra", körde dock bara ett topless hj för 400. Underbart ska besöka en annan salong idag tänkte jag
Citera
2018-08-06, 12:28
Medlem
Hur vanligt är de med sprut i mun?
Citera
2018-08-06, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IHAVENOLIFE

En kostnadsfråga, inte helt billigt...
Citera
2018-08-06, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IHAVENOLIFE

Vågar nog påstå att det är betydligt ovanligare än vad man kan få intryck av genom att läsa här.
Citera
2018-08-07, 03:24
Medlem
Om jag vill ha en avsugning med munsprut så går jag till en eskort som annonserar om det, mindre strul och man vet (för det mesta) vad man får. Hos massagetjejer som erbjuder sex så är allt över ett HJ något som du får deala med tjejen om och långt ifrån alla vill göra mer. Du kanske hittar en tjej som är med på allt om du betalar, eller så hittar du en tjej som inte ens vill ta av sig tröjan medan hon drar en handtralla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in