2009-09-11, 21:12
Medlem
nuendasts avatar
av någon anledning trodde jag att det var typ vi killar som gick på thaimassage och hoppades på HE. men jag hittade ett blogginlägg från en tjej som gilar oljemassage. hon nämnde lite lätt det där med HE också:

http://www.metrobloggen.se/jsp/publi...le=19.11418450
Citera
2009-09-12, 00:46
Medlem
Så vilka tider på dagen tycker ni det är bäst att besöka massagesalongen? Har själv gjort besök på vardagar vid 18-19 samt helger mitt på dagen. Helg mitt på dagen har varit lugnast helt klart. Senast var jag på ett ställe vid 18.30 o det var en massa liv. Va flera thaitjejer där och barn som satt och åt mat lite bakom. Var ett väldigt liv så var inte riktigt samma sköna stämning som det kan vara om man säger så.

Flera ställen har öppet fram till 20 exempelvis. Vet ni om det funkar att komma typ 5 i 8 då? Eller blir sista massagen vid 19 så dom kan bomma vid 20? Funderat på att göra nä'sta besök så sent som möjligt en helg nämligen....

Sen angående kalsonger på eller ej. Har bara besökt två ställen. Första så hade jag kalsonger på men efter några minuter fråga hon inte om jag skulle ta av dom och hjälpte till med att få av dom. Sen dess har jag aldrig haft på mig. Ingen som sagt nåt,vare sig dom kunde tänka sig erbjuda extra eller ej.
Citera
2009-09-12, 23:50
Medlem
R.Rs avatar
Påminner om att inlägg av karaktären "skicka PM" inte är ok: https://www.flashback.org/showthread.php?t=730798

Vill ni ha mer info av någon så kontaktar ni dem själv via PM.
/Mod
Citera
2009-09-13, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heimat
Hur vet man liksom om man skall klä av sej naken eller kallingarna på? Det vanligaste borde ju ändå vara kallingarna på tycker jag.

Om de inte uttyckligen säger att du ska behålla kalsongerna på så tar du av dig dem. Enkelt.
Citera
2009-09-13, 21:59
Medlem
thaimassage falun borlänge

Nån som varit på nån thaimassage i borlänge eller falun hur var det?hur är era erfarenheter?Har varit på en i Borlänge blev masserad av en äldre thailändska klädde av mig naken och det var helt ok underbar massage men inget extra,frågade inte och hon erbjöd ej heller nån som har andra erfarenheter?
Citera
2009-09-14, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Om de inte uttyckligen säger att du ska behålla kalsongerna på så tar du av dig dem. Enkelt.

Känns ju enna pinsamt o dra av sej allt om hon sen säger åt sej o dra på sej kallingarna Man skall kanske fråga vad man skall ta av sej?

Några bra ställen i Göteborg?
Citera
2009-09-14, 09:38
Medlem
Och är det en traditionell thai massage (där verkar man ju ha alla kläder på) eller en oljemassage man skall be om?
Citera
2009-09-14, 10:32
Medlem
Sickboys avatar
Citat:
Och är det en traditionell thai massage (där verkar man ju ha alla kläder på) eller en oljemassage man skall be om?

Oljemassage är det som gäller.
Citera
2009-09-14, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karuu
Har följt tråden ett tag och provat två ställen i innerstan...Det första stället hade en riktigt bra massös, småsöt och verkligen duktig. Massagen genomfördes naken, med handduk och utan någon lycklig avslutning. Mycket skön massage, men ganska oerotisk.

Ställe två var lite annorlunda. Jag hade endast en minihanduk över rumpan som tjejen drog bort redan efter 10 min. Skön knådning av rumpa, insida lår och lite pung. Jag fick vända på mig och låg helt naken, fortfarande slak dock. Hon masserade runt låren och tryckte sig mycket mot mig, lutade sig mycket över mig så att mina händer råkade komma mot hennes sköte mm.
Vid detta laget började det rycka och växa till sig lite. Hon log åt detta och sa typ "mm, nice big boy!"

Hon ropade efter en annan tjej som kom in i rummet och också hon började massera mig. Hon hade ganska provocerande urringning och masserade mycket runt dicken tills jag låg med full sula Hon tog tag i min hand och förde den till hennes bröst, sen visade hon tre fingrar och tittade frågande ner mot dicken. Efter ivrigt nickande satte de igång med underbar oljebehandling av pung och kuk, samtidigt som jag tog för mig för fullt av deras kroppar. Ville ju ha valuta för pengarna, så jag försökte hålla mig så länge som möjligt, men efter 5 min var det kört!
Sedan blev jag omsorgsfullt avtvättad och inlindad i varma handukar, innan massagen avslutades med ansikts och nackmassage.
Måste säga att det var grym valuta för pengarna!

jaså vad betalade du för avrunkningen?
Citera
2009-09-14, 16:46
Medlem
Citat:
Känns ju enna pinsamt o dra av sej allt om hon sen säger åt sej o dra på sej kallingarna Man skall kanske fråga vad man skall ta av sej?

Om du nu är så fruktansvärt rädd för att göra fel så fråga. Vi andra klär av oss nakna och lägger oss tillrätta.
Citera
2009-09-14, 22:46
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomber Harris
jaså vad betalade du för avrunkningen?

Om man nu kan tro på nåt i den historien..så säger han ju att:

"Hon tog tag i min hand och förde den till hennes bröst, sen visade hon tre fingrar och tittade frågande ner mot dicken"

Citera
2009-09-14, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Om man nu kan tro på nåt i den historien..så säger han ju att:

"Hon tog tag i min hand och förde den till hennes bröst, sen visade hon tre fingrar och tittade frågande ner mot dicken"

Jo trehundra extra alltså, så 700 totalt. Och man kan faktiskt tro på exakt allt i den historien. Jag var på återbesök idag och fick samma behandling, dock bara av en tjej denna gång. Som många skriver så ligger mycket av charmen i att leta och inte riktigt veta vad som kommer att hända. Stället jag var på ligger i sthlms innerstad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in