Har följt tråden ett tag och provat två ställen i innerstan...Det första stället hade en riktigt bra massös, småsöt och verkligen duktig. Massagen genomfördes naken, med handduk och utan någon lycklig avslutning. Mycket skön massage, men ganska oerotisk.
Ställe två var lite annorlunda. Jag hade endast en minihanduk över rumpan som tjejen drog bort redan efter 10 min. Skön knådning av rumpa, insida lår och lite pung. Jag fick vända på mig och låg helt naken, fortfarande slak dock. Hon masserade runt låren och tryckte sig mycket mot mig, lutade sig mycket över mig så att mina händer råkade komma mot hennes sköte mm.
Vid detta laget började det rycka och växa till sig lite. Hon log åt detta och sa typ "mm, nice big boy!"
Hon ropade efter en annan tjej som kom in i rummet och också hon började massera mig. Hon hade ganska provocerande urringning och masserade mycket runt dicken tills jag låg med full sula

Hon tog tag i min hand och förde den till hennes bröst, sen visade hon tre fingrar och tittade frågande ner mot dicken. Efter ivrigt nickande satte de igång med underbar oljebehandling av pung och kuk, samtidigt som jag tog för mig för fullt av deras kroppar. Ville ju ha valuta för pengarna, så jag försökte hålla mig så länge som möjligt, men efter 5 min var det kört!
Sedan blev jag omsorgsfullt avtvättad och inlindad i varma handukar, innan massagen avslutades med ansikts och nackmassage.
Måste säga att det var grym valuta för pengarna!