2008-11-21, 14:07
Medlem
H.J.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Tyvärr Mogren så har jag inte missuppfattat detta, driver själv ett thaimassageställe i detta land. Att sitta och lyssna på "Torskar" som faktiskt är direkt oförskämda mot de som arbetar gör att jag med säkerhet kan säga att jag inte på något sätt missuppfattat detta .En thaikvinna som jobbar med massage är tydligen en kvinna som kan luras och övertalas med utlovande om extra stålar eller lögner om att man är ogift och kan hjälpa till med en vistelse i detta land. Fler och fler tjer inser idag att svenska män är rötägg och inte speciellt ärliga mot dom , och som man behandlar andra blir man själv behandlad !
Lyckligtvis så finns det en stor kundkrets som består av såväl kvinnor som män vilka anser att detta är ett hantverks och vårdyrke som är krävande ur både kunskaps samt arbetssynpunkt. Jag har följt detta forum ett bra tag för att bilda mig en syn på hur svenska män fungerar, nu kan jag bara säga att det är direkt motbjudande när man inser hur djäkla sjukt tankesättet är.

Skaffa Er ett liv istället för att springa runt och visa pitten på thaimassage-salonger,tjejerna tycker bara att ni är ynkliga !

Öhhh,,,denna salong lär knappast vara i sthlm eller??

Har varit på ngra ställen söder om stan, då jag själv bor där,,,och det är ett perfekt sätt att ragga thaitjejer på..
Detta är inget skryt men allmän fakta...

Flera av dessa tjejer har gamla gubbs som raggat upp dom i pattis eller bangkok..!Och nu är jag inte purung eller särskild snygg, men om man som kille inte är fet, ännu hellre under 40 och någorlunda vältränad kan den personen lätt hitta en skön älskarinna där!

FInns ju ngra av damerna på salongerna i sthlm som gärna visar bilder på kukarna på dom älskarna de haft
Citera
2008-11-25, 12:39
Medlem
chibarikus avatar
Har upplevt ungefär samma som TS detta var dock i Kina. När massagen var klar frågade hon "do you pay tip" och smekte lite lätt på de privata områdena.
Citera
2008-11-29, 06:14
Medlem
nbzs avatar
Sjukt!

Asså jag fattar VERKLIGEN inte detta!

Hur kan tjejerna som jobbar på sånna här ställen gå med på att göra såkallade happy end osv?

Jag menar, massage är ju inte samma sak som någon bodell. Tjejerna på sånna här ställen tänker jag mig är vanliga tjejer med familj/kille osv

I dont get it
Citera
2008-11-29, 10:52
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nbz

Hur kan tjejerna som jobbar på sånna här ställen gå med på att göra såkallade happy end osv?

Jag menar, massage är ju inte samma sak som någon bodell. Tjejerna på sånna här ställen tänker jag mig är vanliga tjejer med familj/kille osv

I dont get it
Money talks!
Citera
2008-11-29, 11:50
Medlem
Citat:

I dont get it

Många av tjejerna som jobbar på salongerna är bara här i 3-6 månader eftersom det är svårt att få visum längre tid. Om de inte erbjuder "Happy-end" så tjänar de max en hundralapp per kund, resten tar salongsägaren. Med dagens konkurrens har en tjej ofta bara 1-3 kunder per dag. Det är då en jäkla skillnad på att dra in 200 - 300 kr eller 1200 - 1500 kr/dag. Flygbiljett, bostad m.m. ska betalas och det är inte gratis. Själva syftet med Sverige-vistelsen är ju att dra in maximalt med pengar, ofta till familjen i hemlandet.

Jag tycker att det som är förvånande är att så få tjejer erbjuder med än ett handjobb..
Citera
2008-11-29, 23:39
Medlem
nbzs avatar
Hm ja det är klart, men tycker iaf att det är tragiskt. Nu tycker ni säkert att jag är någon feminist-fjant. Men tycker liksom synd om tjejerna som måste utsätta sig för sånt här. Sen att man som kille går med på det när man vet tjejerns livssitvation...

asså, tycker det är lite löjligt på något sätt... men jag hade väl inte heller tackat nej om jag var singel osv...

Bara en tanke
Citera
2008-11-30, 02:31
Medlem
DapperDanMans avatar
Fråga om du får vara helnaken under massagen. Får du det så är det en positiv signal. Rör sig deras händer sedan nära de heliga regionerna under massagen så kan det vara läge att fråga.
Citera
2008-11-30, 16:29
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Hm ja det är klart, men tycker iaf att det är tragiskt. Nu tycker ni säkert att jag är någon feminist-fjant. Men tycker liksom synd om tjejerna som måste utsätta sig för sånt här. Sen att man som kille går med på det när man vet tjejerns livssitvation...

asså, tycker det är lite löjligt på något sätt... men jag hade väl inte heller tackat nej om jag var singel osv...

Bara en tanke

Hon "måste" inte alls utsätta sig för "sånt här", jobb finns i Thailand, men alla vill inte jobba långa skift i fabrik eller slita på ett risfält för att överleva. Är man lat (eller bekväm, eller varför inte smart) så runkar man utlänning istället, eller horar om man vill göra ännu grövre pengar.
Citera
2008-11-30, 18:09
Medlem
Själv tycker jag att de gör rätt i att runka i Sverige istället för att hora på riktigt i Thailand, det sistnämnda innebär ju mycket större risker för hälsan..

Men visst, de måste inte göra det! De flesta kan få jobb på fabrik eller liknande i Bangkok och tjäna 5000 baht i månaden, ca 1000 kr. Kan man klandra dem som väljer något annat?
Citera
2008-11-30, 19:17
Medlem
nbzs avatar
Ni har rätt, inte så konstigt att dom gör det egentligen. Med tanke på att ingen förlorar på det så är det ju bara nice
Citera
2008-12-02, 17:24
Medlem
Aldarons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Det bästa ni Göteborgare kan göra är att ta er till metropolen Stockholm. Här öppnar det nya Thai-ställen så gott som dagligen. Konkurensen fungerar. Det innebär att det är bara att knalla in på något Thai-ställe på måfå och i nio fall av tio får ni den behandling ni vill ha.

Jotack, det har man verkligen märkt skulle vara nice med ett pm om vilket/vilka av ställena som är nice
Citera
2008-12-02, 17:52
Medlem
Rockstar Sthlms avatar
En liten fråga från en oinsatt. Var förvarar ni hundralapparna ni viftar med i slutet av massagen, när ni ligger där helnaken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in