2008-11-21, 14:07
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Tyvärr Mogren så har jag inte missuppfattat detta, driver själv ett thaimassageställe i detta land. Att sitta och lyssna på "Torskar" som faktiskt är direkt oförskämda mot de som arbetar gör att jag med säkerhet kan säga att jag inte på något sätt missuppfattat detta .En thaikvinna som jobbar med massage är tydligen en kvinna som kan luras och övertalas med utlovande om extra stålar eller lögner om att man är ogift och kan hjälpa till med en vistelse i detta land. Fler och fler tjer inser idag att svenska män är rötägg och inte speciellt ärliga mot dom , och som man behandlar andra blir man själv behandlad !
Lyckligtvis så finns det en stor kundkrets som består av såväl kvinnor som män vilka anser att detta är ett hantverks och vårdyrke som är krävande ur både kunskaps samt arbetssynpunkt. Jag har följt detta forum ett bra tag för att bilda mig en syn på hur svenska män fungerar, nu kan jag bara säga att det är direkt motbjudande när man inser hur djäkla sjukt tankesättet är.
Skaffa Er ett liv istället för att springa runt och visa pitten på thaimassage-salonger,tjejerna tycker bara att ni är ynkliga !
Lyckligtvis så finns det en stor kundkrets som består av såväl kvinnor som män vilka anser att detta är ett hantverks och vårdyrke som är krävande ur både kunskaps samt arbetssynpunkt. Jag har följt detta forum ett bra tag för att bilda mig en syn på hur svenska män fungerar, nu kan jag bara säga att det är direkt motbjudande när man inser hur djäkla sjukt tankesättet är.
Skaffa Er ett liv istället för att springa runt och visa pitten på thaimassage-salonger,tjejerna tycker bara att ni är ynkliga !

Öhhh,,,denna salong lär knappast vara i sthlm eller??
Har varit på ngra ställen söder om stan, då jag själv bor där,,,och det är ett perfekt sätt att ragga thaitjejer på..
Detta är inget skryt men allmän fakta...
Flera av dessa tjejer har gamla gubbs som raggat upp dom i pattis eller bangkok..!Och nu är jag inte purung eller särskild snygg, men om man som kille inte är fet, ännu hellre under 40 och någorlunda vältränad kan den personen lätt hitta en skön älskarinna där!
FInns ju ngra av damerna på salongerna i sthlm som gärna visar bilder på kukarna på dom älskarna de haft
skulle vara nice med ett pm om vilket/vilka av ställena som är nice