[quote=Eagle5555|69764428]Ovanligt med extra på massage i sto skulle inte tro det.
Du ljuger QUOTE
....
Att det skall vara så knepigt att hålla 2-3 tankar i huvudet samtidigt. Det finns och har inte minst funnits en mycket stor andel salonger i landet som aldrig
erbjuder extra utan vars syfte enbart har varit thaimassage. I storstäderna är det som alla vet numera mycket ovanligt att inte få frågan, vilket Herr Glas påpekar, så läs innantill innan du påstår att han ljuger.
Sen finns det helt tvivelsutan kunder som ändå aldrig vill ha extra utan bara massage, likaså finns det kunder som bara önskar massage vid det besöket men som andra gånger siktar på massage + extra/FS. Och sen så dessa som skiter i massage, utan bara vill ha extra.
Folk är olika, massagesalonger och massöser är olika. Därför är kategoriska påståenden meningslösa och de kommer vanligen från personer som inte har en susning om verkligheten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mogren
Hela vitsen med salonger för Thaimassage är att det i själva verket är fråga om bordellverksamhet.
Alla som har varit runt vet att det finns en mindre andel salonger som är tydligt profilerade mot sextjänster(typ från det att man kommer ini salongen), så att de kan sägas ha bordellkaraktär, men om någon kan räkna upp (för sig själv förstås) fler än 5-10 sådana (dvs ca 1.5-3%) i Stockholm så skulle det förvåna mig. Däremot erbjuds mer eller mindre påfluget någon form extra på flesta ställena (>95%) alltifrån handjobb till FS i varierande grad, men inte alltid och inte av alla massöser på varje ställe och man kan normalt först få en en medelgod till utmärkt massage så gott som överallt och sedan artigt tacka nej till mer utan att bli ovänligt bemött.
Många av de erfarna massöserna som varit med länge känner intuitivt utan att fråga om kunden vill slippa extra och lägger manken till att fullfölja en komplett massage utan besviken min.
Det har hänt mig totalt en gång efter nej tack till extra att ägarinnan sa till att jag inte skulle komma dit om jag bara ville ha massage. Så korkade är trots allt ganska få ägare/massösser och de flesta är ytterst måna om att hålla en snygg fasad.