2015-06-26, 13:34
Medlem
Silverfox59s avatar
Vad kostar det och på vilken ort och vad får du för pengarna?
Citera
2015-06-26, 13:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfox59
Vad kostar det och på vilken ort och vad får du för pengarna?

Vem frågar Du??
Citera
2015-06-26, 15:52
Medlem
Dr.Buses avatar
Tänkte göra mitt första thaimassage besök i helgen Något jag bör tänka på? Oskrivna regler?
Antar jag får ta ut massa kontanter om de ev. säljs extra tjänster
Duschar ni innan? (På salongen)
Vatten efter obligatoriskt?
Citera
2015-06-26, 19:15
Medlem
Silverfox59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Vem frågar Du??

Alla erfarna.
Citera
2015-06-26, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
Dom blir mer o mer försiktiga då ett par kända salonger snart stänger

Har fått uppgifter om två kända salonger som har fått tillslag. Tidigare åren har det varit mindre städer som Gävle, Jönköping och Örebro. Min magkänsla säger att fler tillslag kommer att ske i Stockholm i år, minst två till.
Citera
2015-06-26, 21:14
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Buse
Tänkte göra mitt första thaimassage besök i helgen Något jag bör tänka på? Oskrivna regler?
Antar jag får ta ut massa kontanter om de ev. säljs extra tjänster
Duschar ni innan? (På salongen)
Vatten efter obligatoriskt?

Jaa
Citera
2015-06-26, 22:28
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streetsmart128
Har fått uppgifter om två kända salonger som har fått tillslag. Tidigare åren har det varit mindre städer som Gävle, Jönköping och Örebro. Min magkänsla säger att fler tillslag kommer att ske i Stockholm i år, minst två till.
Tillslag, om det förekommer, är inget annat än ett slag i luften. Om salongen bara använder kassaregistret för sina kunder som betalar ca 350kr per timme för massage så lär det inte hända något. De däremot betydligt större summorna avhandlas privat mellan kund och massös så där har varken farbror blå eller skattmasen något att hämta.
Citera
2015-06-26, 23:56
Medlem
lemon99s avatar
Så länge ingen erkänner eller blir tagen på bar gärning är det väl näst intill omöjligt att bevisa något.
Citera
2015-06-27, 08:36
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Tillslag, om det förekommer, är inget annat än ett slag i luften. Om salongen bara använder kassaregistret för sina kunder som betalar ca 350kr per timme för massage så lär det inte hända något. De däremot betydligt större summorna avhandlas privat mellan kund och massös så där har varken farbror blå eller skattmasen något att hämta.

De va väldigt va kunniga vi var här då!!
Om polisen vill så gör dom vad som behövs för att sätta åt de oseriösa, med skattmasen i hasorna, osv
Om ni är så bortom all vetskap så tror ni nog också på tomten, myndigheterna är inga dumhuvuden, vänta bara, det kommer hända saker.
Citera
2015-06-27, 09:23
Medlem
Citat:

Var har du läst det här streetsmart?
samt töm din postlåda går inte skicka meddelande till dig.
Citera
2015-06-27, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
De va väldigt va kunniga vi var här då!!
Om polisen vill så gör dom vad som behövs för att sätta åt de oseriösa, med skattmasen i hasorna, osv
Om ni är så bortom all vetskap så tror ni nog också på tomten, myndigheterna är inga dumhuvuden, vänta bara, det kommer hända saker.

"vänta bara, det kommer hända saker"
Lite mer info vore trevligt
Citera
2015-06-27, 10:47
Medlem
Citat:

Finns vissa som stänger på helt andra grunder än tillslag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in