WTF!? Besök i förrgår på ställe innanför tullarna, norr om Slussen. Har varit där två ggr tidigare, och masserats av tre olika tjejer om man räknar med senaste besöket. Jag har besökt c a (jag överdriver inte) under drygt 10 år 100 olika salonger varav ca 90 av dem i StorSthlm. Då flera av dem blivit stamställen så torde jag vara uppe i, i vart fall en 300-350 besök under årens lopp. M a o är jag ingen rookie.
Men,
Jag har faktiskt aldrig varit med om det som hänt 3 ggr i rad. Alla extratjänster-klockor ringer, såsom, inledningsvis, avskilda bås med låsbara dörrar, sexigt klädda massöser (OK inte mamasan dårå), toarulle/pappersrulle i ett hörn i båset, och lite annat smått och gott, som det är svårt att sätta fingret på, men som ni som varit med ett tag ändå tar in med magkänslan.
Fortsättningsvis, pungsnudd, riv på pung, ett finger "råkar" dra mellan skinkorna, osv osv. Ni fattar.
Vändning med råbånge, och fortsatt teasing när jag ligger på rygg, och sen - ingenting.
Inga frågor, inga gester, inga antydningar. Inget. Och tro mig, massöserna vet att jag har varit med förr.
Första gången i syfte att få mig att komma tillbaka, fine, men tre ggr? Vill de inte ha mina pengar? Jo, såklart.
Kan det bero på att det varit tre olika tjejer? Knappast, första ggn masserade mamasan mig, och då rörde sig de övriga två i lokalen, och vi hade ögonkontakt. gång 2-3 tog mamasan betalt, och torde ha kommit ihåg mig och flaggat upp detta för de övriga två tjejerna, då det från besök 1 till 3 förflutit ca 3-4 veckor.
Vad talar då emot? Bara att massagen alla tre gångerna, särskilt den senaste, varit sensationellt bra. Riktiga proffs, inget oljeskyfflande. Tyder på seriösa massöser som kanske inte vill dra mig i slangen, men varför då teasa så mkt?? Eller är konkurrensen så tuff att de gör allt för att få mig att återvända? (Och uppenbarligen anser mig vara helt förståndshandikappad, som tror att jag kanske ändååå, gång 64, kan få ett oengagerat HJ?)
Synpunkter mottages med nöje, jag måste ha missat ngt. Men som sagt var, jag har varit med i 10 år, och kan läsa av kroppsspråk m.m i sömnen.
Inga PM-frågor om vad stället heter tack, lämnar inte ut dessa hårt arbetande kvinnor.