2014-05-22, 16:47
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voodo
Söker massagesalong i Örebro där man kan få sig en trevlig överraskning mot slutet. Det verkar som att man inte får outa en salong här så det räcker med adress.

Och om ni har personlig erfarenhet av denna salong/salonger så får ni gärna betygsätta massöserna.

Harroy!!!!!!!!!!!!!!!!!
Är du på riktigt?
Om man lämnar ut adressen så är det väl för H-Vete samma sak som att outa salongen.
Somna om för höge farao.
Citera
2014-05-22, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Harroy!!!!!!!!!!!!!!!!!
Är du på riktigt?
Om man lämnar ut adressen så är det väl för H-Vete samma sak som att outa salongen.
Somna om för höge farao.

Mja kanske. Jag vet inte riktigt vart gränsen på det här forumet. Jag trodde att om man skriver adressen har man outat salongen "indirekt". Om inget namn har nämnts så är det okej (trodde jag), men så var det tydligen inte.
Citera
2014-05-22, 19:00
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Mja kanske. Jag vet inte riktigt vart gränsen på det här forumet. Jag trodde att om man skriver adressen har man outat salongen "indirekt". Om inget namn har nämnts så är det okej (trodde jag), men så var det tydligen inte.

Har du någonsin funderat på varför regeln om outningar finns här?
Citera
2014-05-22, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Antingen är du osedvanligt dum i huvudet vilket ju inte alls kan vara omöjligt, annars är du bara ett irritationsmoment a la misslyckad journalist.

Vad mycket hat i ett och samma inlägg
Citera
2014-05-23, 14:16
Medlem
Citat:
Vad mycket hat i ett och samma inlägg

Men o vi gör så här
Om DU börjar med o lägga ut DIN ADRESS så farbror Blå kan hämta o Bötfälla dej för köp av sexuella tjänster,
så kanske vi kan lämna några tips till dej
Citera
2014-05-23, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
Men o vi gör så här
Om DU börjar med o lägga ut DIN ADRESS så farbror Blå kan hämta o Bötfälla dej för köp av sexuella tjänster,

Personnummer också för säkerhets skull. Hen kan ju uppge en falsk c/o-adress.

Betr. Örebro, salonger och extra - neeej, det går alllllri!!
Citera
2014-05-23, 20:33
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Harroy!!!!!!!!!!!!!!!!!
Är du på riktigt?
Somna om för höge farao.

Citat:
Antingen är du osedvanligt dum i huvudet vilket ju inte alls kan vara omöjligt, annars är du bara ett irritationsmoment a la misslyckad journalist.

Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
Men o vi gör så här

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Sluta för fan upp med att göra ner och hacka på nykomlingarna!!! Vad fan begär ni? Är man ny på tråden och ställer en fråga, så beror det på att man inte vet vad som gäller. Men ni tycks ju KRÄVA att alla nykomlingar redan ska förstå alla regler. Hur tänker ni egentligen?

Är en vänlig upplysning till Voodo att begära för mycket??? Humor är ett annat redskap. Han hade redan genom några kommentarer fått saken klar för sig och dessutom bett om ursäkt!!

Som jag tidigare sagt, folk kommer hit somm nykomlingar, gör några inlägg som inte faller trådpoliserna på läppen, lär sig, jobbar in sig och blir accepterade. När de gamla trådpoliserna börjat ledsna, tar man så chansen och slår sig fram till toppen som trådpolis och pappa i thaimassagetrådarna.

Trådpoliser för närvarande: Dongfeng, Thaiman m fl

Det här systemet påminner om vad vi fått veta om privatskolor som Lundsberg. Förstaårseleverna utsetts för allehanda övergrepp för att sen som treor få sin chans att styra och ställa och då hämnas på det årets ettor, allt som dom själva utsatts för.

Lite vänlighet mot nykomlingarna om jag får be!!! Det räcker med att upplysa. Man behöver inte mosa mot asfalten.
Citera
2014-05-23, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Sluta för fan upp med att göra ner och hacka på nykomlingarna!!! Vad fan begär ni? Är man ny på tråden och ställer en fråga, så beror det på att man inte vet vad som gäller. Men ni tycks ju KRÄVA att alla nykomlingar redan ska förstå alla regler. Hur tänker ni egentligen?

Är en vänlig upplysning till Voodo att begära för mycket??? Humor är ett annat redskap. Han hade redan genom några kommentarer fått saken klar för sig och dessutom bett om ursäkt!!

Som jag tidigare sagt, folk kommer hit somm nykomlingar, gör några inlägg som inte faller trådpoliserna på läppen, lär sig, jobbar in sig och blir accepterade. När de gamla trådpoliserna börjat ledsna, tar man så chansen och slår sig fram till toppen som trådpolis och pappa i thaimassagetrådarna.

Det här systemet påminner om vad vi fått veta om privatskolor som Lundsberg. Förstaårseleverna utsetts för allehanda övergrepp för att sen som treor få sin chans att styra och ställa och då hämnas på det årets ettor, allt som dom själva utsatts för.

Lite vänlighet mot nykomlingarna om jag får be!!! Det räcker med att upplysa. Man behöver inte mosa mot asfalten.

Sunt förnuft kan man begära även hos en nykomling. Och vem fan var det som var trådpolis nu?

Kamma frillan.
Citera
2014-05-23, 21:04
Medlem
thaimans avatar
Citat:

De var vääääldigt vad bred man blev mellan öronen nu då
Om man inte fattar allvaret med att outa salonger så var det väl fan om inte detta skall framhållas, eller är du av en annan uppfattning?
AochO är väl att man har detta klart för sig eller hur?
Men jag förstår nu var Ditt problem ligger. Och trådpolis kan du vara själv. Jag tar INTE åt mig,
Citera
2014-05-23, 22:24
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Sunt förnuft kan man begära även hos en nykomling. Och vem fan var det som var trådpolis nu?

Kamma frillan.

Du kan inte begära nånting av en person du inte känner varken som person eller hans ingång i trådarna. Hyfsa till din attityd mot nykomlingarna. Det är min poäng. Du har ingen som helst anledning att vara otrevlig. Ingen vinner på att bete sig som du.

Trådpolis? Varför skulle jag inte reagera på ditt fula inlägg? Gå tillbaka och läs mina inlägg. Jag har alltid slagits mot skitstövlar och översittare. Och jag har alltid tagit den svages parti.

Inse att du har gjort bort dig Dongfeng.

[quote=thaiman|48912743]De var vääääldigt vad bred man blev mellan öronen nu då
Om man inte fattar allvaret med att outa salonger så var det väl fan om inte detta skall framhållas, eller är du av en annan uppfattning?
AochO är väl att man har detta klart för sig eller hur?
Men jag förstår nu var Ditt problem ligger. AochO är väl att man har detta klart för sig eller hur? Och trådpolis kan du vara själv. Jag tar INTE åt mig! QUOTE]

Som jag sa så kan man upplysa utan att göra ner personen. Utan hat. Svårt att fatta vad jag skriver?? Du vet mycket väl att jag har samma åsikter som du vad gäller outning och det mesta som rör thaisalongerna. Men jag hoppar aldrig på en nykomling som inte vet vad som gäller. Som du nyss gjorde. Jag är ingen översittare.

"AochO är väl att man har detta klart för sig eller hur?" Och hur ska Voodo och andra nykomlingar kunna ha det klart för sig när dom just kommit?? Då upplyser man dom om vad som gäller. Men man gör det sakligt och utan att ge råsopar.

"Och trådpolis kan du vara själv. Jag tar INTE åt mig!"
Citera
2014-05-23, 22:40
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDavinci
Helsingborg ? Happy ending ? Mer info tack

Citat:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Helsingborg

http://www.youtube.com/watch?v=btheeIEDIrE

Jag nämnde att humor är ett sätt att upplysa. Ovan mitt svar på nykomlingen DanielDavincis fråga.
Citera
2014-05-24, 05:58
Medlem
thaimans avatar
Ja jag vet inte ,men hur ska en ny kille här få veta att man har vissa regler om ingen upplyser densamme om detta.
Vänta på att modden ska varna.? Eller låta människan trampa i klaveret som jag själv gjort med avstängning som följd?
Jag tycker inte att jag var otrevlig mot honom, jag tycker nog precis tvärt om. Bra upplysning som går att använda i framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in