Citat:
Ursprungligen postat av
Dongfeng
Sunt förnuft kan man begära även hos en nykomling. Och vem fan var det som var trådpolis nu?
Kamma frillan.
Du kan inte begära nånting av en person du inte känner varken som person eller hans ingång i trådarna. Hyfsa till din attityd mot nykomlingarna. Det är min poäng. Du har ingen som helst anledning att vara otrevlig. Ingen vinner på att bete sig som du.
Trådpolis? Varför skulle jag inte reagera på ditt fula inlägg? Gå tillbaka och läs mina inlägg. Jag har alltid slagits mot skitstövlar och översittare. Och jag har alltid tagit den svages parti.
Inse att du har gjort bort dig Dongfeng.
[quote=thaiman|48912743]De var vääääldigt vad bred man blev mellan öronen nu då
Om man inte fattar allvaret med att outa salonger så var det väl fan om inte detta skall framhållas, eller är du av en annan uppfattning?
AochO är väl att man har detta klart för sig eller hur?
Men jag förstår nu var Ditt problem ligger. AochO är väl att man har detta klart för sig eller hur? Och trådpolis kan du vara själv. Jag tar INTE åt mig! QUOTE]
Som jag sa så kan man upplysa utan att göra ner personen. Utan hat. Svårt att fatta vad jag skriver?? Du vet mycket väl att jag har samma åsikter som du vad gäller outning och det mesta som rör thaisalongerna. Men jag hoppar aldrig på en nykomling som inte vet vad som gäller. Som du nyss gjorde. Jag är ingen översittare.
"AochO är väl att man har detta klart för sig eller hur?" Och hur ska Voodo och andra nykomlingar kunna ha det klart för sig när dom just kommit?? Då upplyser man dom om vad som gäller. Men man gör det sakligt och utan att ge råsopar.
"Och trådpolis kan du vara själv. Jag tar INTE åt mig!"