Citat:
Ursprungligen postat av
motorcyklar
Hej!
Finns det nån här som har lyckats sluta besöka massagesalonger?
Det känns som det är den enda jag tänker på när jag är klar med jobbet. Igår skulle jag vara med ungarna men ringde en barnvakt och stack iväg för att få massage+extra. Känner mig sjuk i huvudet.
Å ena sidan vill jag sluta och lägga tid och pengar på nåt som inte ger mig skuld och skam, å andra sidan tycker jag det är det skönaste som finns att ligga där både avspänd och på helspänn.
Vore jag fri skulle jag sticka till thailand och bara njuta. Men så enkelt är det väl inte.

Ja varför sticker du inte till Thailand och stannar där riktigt länge. Tänka att ligga där på stranden eller massagebänken/madrassen varje dag och få kuken avrunkad/avsugen och nätter fulla med sex med söta thailändskor. För vad kan vara viktigare än det? För dina barn verkar du ju inte prioritera mer än din kuk med tanke på att du skaffar barnvakt för att gå på thaisalong och få en avrunkning/avsugning mot pengar. Och kanske kommer dina barn ha det bättre utan dig?
Eller så inser du att du har ett problem, nästan som ett missbruk, som du eventuellt behöver hjälp/stöd med att lösa. Så att du kan hantera saker och ting och din egen sexualitet på ett annat sätt.
För jag kan lova dig att du om femton år när dina barn är stora, jag kanske till och med utflugna, så kommer du i dina ensamma stunder inte ångra alla de timmar av thaimassage/sexköp du missade för att istället spendera tid med dina barn, utan det är den missade tiden med dina barn du kommer ångra och sörja. För tiden går så snabbt och den kommer inte igen. Så låt inte den dagen du inser det komma försent.
Eller så lyssnar du på andra råd som säker kommer att komma. Som kommer säga: kör på, ungarna träffar du väl tillräckligt ofta ändå och du är ju man och behöver fitta ofta och det är absolut inget fel på dig som skaffar barnvakt för att få en he eller funderar på att lämna ungarna och dra iväg till Thailand bara för att kunna köpa så mycket sex som möjligt.