2013-08-03, 19:37
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangan74orebro
Tack för varningen..

Men ska vi inte nämna om massagesalongerna erbjuder bra "vanlig" thai och olje heller, kanske i kombination med örtmassage (ej sex)..

Som du ser när du läser det meddelande du får när du postar i den här tråden:

"Moderatormeddelande
Två saker att tänka på i den här tråden:

1. Begäran om PM (privata meddelanden) med tips om var man kan hitta prostituerade eller massagesalonger som erbjuder sexuella extratjänster är förbjudet då Flashback Forum inte på något sätt ska kunna misstänkas bryta mot kopplerilagen eller anses främja prostitution. Samma sak gäller inlägg där man erbjuder sig utbyta sådan information.

Den sortens inlägg kommer omedelbart raderas och kan resultera i avstängning eller t.o.m. bannlysning från forumet, om en sådan åtgärd får stöd i en omröstning bland moderatorerna.

2. I den här tråden diskuterar vi allt prostitutionsrelaterat kring thaimassage med sexuella extratjänster i Sverige UTOM egna upplevelser vid köp av thaimassage. Dessa ska tas i recensionstråden:

https://www.flashback.org/t1285502

Recensioner av thaimassage med sexuella extratjänster (eller uteblivna sådana, för alla salonger erbjuder inte sexuella extratjänster) som läggs i den här tråden kommer fr.o.m. nu att klippas ut och klistras in i recensionstråden. Frågor på detta tas via PM, INTE i tråden.

//Moderatorerna i Eskortservice och prostitution

Och i recensionstråden ser du:

"Med anledning av att många inlägg i Thaimassage-tråden är av sådan natur att de egentligen borde vara i detta underforum så startar jag härmed en tråd dedikerad till recensioner av Thaimassage-upplevelser.

Välkomna, och glöm inte att ni inte får be om PM i tråden!

Det är heller inte meningen att ni ska ange namn, plats osv. på stället ni var på då detta både skulle kunna ses som reklam men även att det kan leda till att stället stänger igen av "en eller annan" anledning.

mvh
Moderatorn "
Citera
2013-08-04, 01:30
Medlem
What happens in Thai massage shop, stays in Thai massage shop!
Citera
2013-08-04, 15:59
Medlem
Fettsugnings avatar
Hallå bröder i det gula träsket!

En sak jag har funderat på är om massöserna kör någon form av turordning för vem som ska ta nästa kund?

Har upplevt att man ibland får träsktroll fast att man ser bra ut, är välklädd osv trots att det sitter flertalet puddingar i soffan och glor.

Har ni samma erfarenheter?
Citera
2013-08-04, 17:16
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Hallå bröder i det gula träsket!

En sak jag har funderat på är om massöserna kör någon form av turordning för vem som ska ta nästa kund?

Har upplevt att man ibland får träsktroll fast att man ser bra ut, är välklädd osv trots att det sitter flertalet puddingar i soffan och glor.

Har ni samma erfarenheter?
Det står dig fritt att välja,det tas inte illa upp trotts mästaren,jag vet.
Citera
2013-08-04, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Det står dig fritt att välja,det tas inte illa upp trotts mästaren,jag vet.

Jodå, dom har sin turordning som dom på vissa ställen håller stenhårt på om du inte förbokat viss tjej eller är stammis. På andra ställen håller dom bara turordningen om du inte väljer något annat.
Citera
2013-08-04, 19:25
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomaten666
Jodå, dom har sin turordning som dom på vissa ställen håller stenhårt på om du inte förbokat viss tjej eller är stammis. På andra ställen håller dom bara turordningen om du inte väljer något annat.

Nu har jag ju bara sysslat med detta i 7 år,men i Stockholm håller man aldrig på turordningen Om kunden vill ha en annan än den som står på qi.
Citera
2013-08-04, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Nu har jag ju bara sysslat med detta i 7 år,men i Stockholm håller man aldrig på turordningen Om kunden vill ha en annan än den som står på qi.

Jorå. Har varit med om det flera gånger.
Och jag har bara sysslat med detta i fem år, och på dom fem åren hunnit med många ställen.
Citera
2013-08-04, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomaten666
Jorå. Har varit med om det flera gånger.
Och jag har bara sysslat med detta i fem år, och på dom fem åren hunnit med många ställen.

Jo visst är det turordning på en del ställen men det e ju bara stå på sig och va bestämd över den man vill ha...
Citera
2013-08-04, 21:36
Medlem
Fettsugnings avatar
Vad jag menade var alltså i de lägen man inte begär någon. Vill jag ha en viss tjej så visst kan jag stå på mig, detta är köparens marknad.

Tycker det är en del av sporten att ibland bara gå in och se vem man får helt enkelt. Och då undrar jag vad upplägget tjejerna emellan är.
Citera
2013-08-04, 23:13
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilsanto
Jo visst är det turordning på en del ställen men det e ju bara stå på sig och va bestämd över den man vill ha...
Det är väl som med TAXI på Centralen, du väljer
Citera
2013-08-04, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilsanto

Jo, jag har också stått på mig och visst har dom oftast gett sig, men med ett jäkla kacklande.

Jag brukar inte välja efter utseendet, att hon ser bra ut är ingen garanti för något. När jag har varit påstridig är att för välja bort någon som jag haft förut och som jag inte var nöjd med.
Citera
2013-08-05, 00:27
Medlem
På besök i Uppsala, rekommendation på bra oljemassage ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in