2013-07-20, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Semesterstängt har jag aldrig varit med om. Inte att det bommar under längre tid. Någon dag "gone fishing" har hänt.

Snarare som du säger, fler yngre tjejer som är lättklädda och nybörjare så perfekt om man gillar sådant under sommaren. Lätt att få tid mitt på dagen också. Inte ovanligt att de har sommarkampanjer med lägre pris.

Idag ska jag prova en för min ny salong i en välbekant lokal

Vi höres

Jo du, de salonger med endast en eller två massöser stänger för semester. Tyvärr är det oftast de riktigt vassa damerna som kör solo, de två som kan få ordning på min rygg är bägge i hemlandet

Vidare vågar knappt de som driver salonger åka bort en längre stund med tanke på svinn och annat. Minns att det var rabalder om en salong med kamera tidigare. Kameran var till för att övervaka klåfingrade massöser, inte spela in amatörfilmer. Finns numer kameror på allt fler ställen.
Citera
2013-07-20, 22:05
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Jo du, de salonger med endast en eller två massöser stänger för semester. Tyvärr är det oftast de riktigt vassa damerna som kör solo, de två som kan få ordning på min rygg är bägge i hemlandet

Vidare vågar knappt de som driver salonger åka bort en längre stund med tanke på svinn och annat. Minns att det var rabalder om en salong med kamera tidigare. Kameran var till för att övervaka klåfingrade massöser, inte spela in amatörfilmer. Finns numer kameror på allt fler ställen.

Kan behövas,det åker för tillfället runt en jävel och stjäl flickornas pengar och mobiler. Han är fångad på kort och en del salonger har satt upp fotot på väggen vid kassan så alla ska vara på sin vakt.
Citera
2013-07-21, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Kan behövas,det åker för tillfället runt en jävel och stjäl flickornas pengar och mobiler. Han är fångad på kort och en del salonger har satt upp fotot på väggen vid kassan så alla ska vara på sin vakt.

Kanske det, men de flesta stölderna är interna.
Citera
2013-07-21, 07:43
Medlem
Ska upp och arbeta i sthlm i v.31 och tänkte höra med er proffs vilka ställen som är bäst nu på semestern?
Jag hinner bara besöka en salong på fredagen.
Citera
2013-07-21, 09:38
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxpotion
Ska upp och arbeta i sthlm i v.31 och tänkte höra med er proffs vilka ställen som är bäst nu på semestern?
Jag hinner bara besöka en salong på fredagen.
det bara att ta en , massor att välja på hehe
jag kan rer norr stan
Ha det gött
Citera
2013-07-21, 21:58
Medlem
Har ett par favoriter nu med bra tjejer i sthlm. Men skulle vilja pröva något nytt? Någon som har bra tips där det finns petite, unga tjejer?
Citera
2013-07-22, 14:33
Medlem
Har hört om ett ställe i Sundbyberg där man kan få blow efter massage. Är det nice där borta? Vad heter stället?
Citera
2013-07-22, 16:37
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Den här tråden handlar om thaimassage i Sverige, inte om folk som bestjäl eller rånar de som arbetar på de olika salongerna.

OT raderat

// Mod
Citera
2013-07-22, 19:05
Medlem
Ska upp till stockholm nästa vecka och hinner bara besöka 1 salong, nån som vet nån salong när det jobbar lite unga tjejer och inte bara gamla käringar?
Citera
2013-07-22, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knoxpotion
Ska upp till stockholm nästa vecka och hinner bara besöka 1 salong, nån som vet nån salong när det jobbar lite unga tjejer och inte bara gamla käringar?

Det finns många men det kan vara svårt att veta hur det är just den dagen som du är där och vem du får just den tiden. Salongerna ligger tätt så nog hinner du besöka flera salonger!
Citera
2013-07-22, 21:22
Medlem
Borde inte vara så många kunder på thaisalongerna nu när vädret är varmt och skönt.

Kanske går att pruta lite mer än vanligt då de kanske bara har en kund per dag. Vad tror ni?
Citera
2013-07-22, 21:33
Medlem
Tycker det är dags att vi drar upp lite riktlinjer för vad som är rimligt att betala för de tjänster som erbjuds.

Då min egen plånbok för tillfället är tunn så är priserna mkt viktiga. När det gäller fitta så vill man ju både ha kvalite och volym.

Följande priser är de jag är beredd att betala.

HE max 300 kr. Tacka ioffs alltid nej om detta är det enda som erbjuds. Då nöjer jag mig med endast massagen.

Knulla. Max 1200 kr, men å ska det fan vara ung och petite av hög kvalite. En vanlig randomthai som se bra ut max 800 kr.

Avsugning plus riming på mig 800kr

BJ max 500
Senast redigerad av carolina kallur 2013-07-22 kl. 21:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in