2012-10-22, 09:47
Medlem
====> Kära bullen; Vad gjorde jag för fel som 1a gångs thaibesökare?

Sanningen är att det är mycket svårt att hitta ett TM ställe i Stockholm som inte erbjuder extra. Så vad kan du ha gjort för fel?

- såg ut som en polis (jag vet inte hur man ser ut då, lite extra biffig kanske)?
- verkade vara otrevlig och ointresserad (log inte, ingen flörtighet) - även om detta inte brukar stoppa ett erbjudande ...
- kanske inte verkade vara ren (du kan ju alltid satsa på en dusch innan), luktade illa?
- är väldigt stor och fet?
- gick till det enda stället i stan som faktiskt inte erbjuder?

Jag kämpar faktiskt lite med att hitta anledningar, oroa dig inte, gå till ett annat ställe så får du garanterat napp.
Citera
2012-10-22, 17:56
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lizati-picku
Efter 45 min kom "turn around" och heligheten täcktes med en minimal handuk. Ljumskarna masserades, men helt plötsligt sa hon bara "ok, finished" och "u want water?" och gick ut!?

VA FAN!

Inte ens en fråga om extra!

Mycket besviken!

Kära bullen; Vad gjorde jag för fel som 1a gångs thaibesökare?

Du gjorde fel som inte frågade om hon erbjöd något extra (vilket hon med 90% säkerhet gjorde).
Citera
2012-10-22, 18:06
Medlem
Jag gillar yngre tjejer på salongerna de är ju inte bäst på att massera men snygga att titta på.
Undrar om jag ringer till en salong som jag inte varit på tidigare och beställer en massage av en ung tjej hur tror ni mamasan tänker då. Kanske blir några frågor som ju blir lite svåra att besvara.
Någon som testat eller vad tror ni. Gäller bara salonger som man fått tips om som brukar ge extra.
Citera
2012-10-22, 21:19
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Jag gillar yngre tjejer på salongerna de är ju inte bäst på att massera men snygga att titta på.
Undrar om jag ringer till en salong som jag inte varit på tidigare och beställer en massage av en ung tjej hur tror ni mamasan tänker då. Kanske blir några frågor som ju blir lite svåra att besvara.
Någon som testat eller vad tror ni. Gäller bara salonger som man fått tips om som brukar ge extra.

Du ringer helt enkelt och frågar efter "den där unga söta" du hade förra gången! (Även om du aldrig varit där) Finns det ingen som passar beskrivningen och damen i telefon verkar oförstående ringer du bara till nästa!
Citera
2012-10-23, 11:49
Medlem
Anor60s avatar
Stockholm.

Var inne på TMG och kollade lite på priser på ställen på Kungsholmen. Skall dit om några veckor.

Såg att 60 min kostar i snitt 400 :-). Stämmer detta med verkligheten? Är det normalpriser i Stockholmsregionen.

Finns det något av ställena på Kungsholmen man skall undvika?
Citera
2012-10-23, 17:38
Medlem
Holisistics avatar
Något bra ställe i Stockholm som har öppet till 24? Har använt sökfunktionen utan att hitta nåt bra..
Citera
2012-10-23, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holisistic
Något bra ställe i Stockholm som har öppet till 24? Har använt sökfunktionen utan att hitta nåt bra..

Tror det blir svårt att hitta sånt ställe men finns kanske. Du får ringa runt och höra dom brukar ju vara sugna på nya kunder, så det kan gå.
Citera
2012-10-23, 19:14
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Tror det blir svårt att hitta sånt ställe men finns kanske. Du får ringa runt och höra dom brukar ju vara sugna på nya kunder, så det kan gå.
Hm, blir lite mycket jobb. Någon salong som har öppet till 23-24 måste ju finnas. Kom igen med lite hjälp nu någon!
Citera
2012-10-23, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anor60
Stockholm.

Var inne på TMG och kollade lite på priser på ställen på Kungsholmen. Skall dit om några veckor.

Såg att 60 min kostar i snitt 400 :-). Stämmer detta med verkligheten? Är det normalpriser i Stockholmsregionen.

Finns det något av ställena på Kungsholmen man skall undvika?

Ja det är ett normalpris kan man säga. Brukar ligga på 350-400 kr.

Ja det finns ställen du bör undvika, men det är upp till dig vad du är ute efter.
Citera
2012-10-23, 20:07
Medlem
Anor60s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Ja det är ett normalpris kan man säga. Brukar ligga på 350-400 kr.

Ja det finns ställen du bör undvika, men det är upp till dig vad du är ute efter.

Det jag vill undvika är usel massage helt enkelt. Och dålig service/bemötande.
Citera
2012-10-23, 21:52
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Hm, blir lite mycket jobb. Någon salong som har öppet till 23-24 måste ju finnas. Kom igen med lite hjälp nu någon!

Finns inte!
Citera
2012-10-24, 07:30
Medlem
Citat:

Det finns en app ute på Apple App Store (Thaimassagesöken) där du kan hitta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in