2012-02-23, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinnwn
Är alltid massösen naken vid tantra massage eller? Jag är lite sugen på att prova denna massageform. Någon som kan berätta hur den går till i Sverige.

Gå dit och prova själv din ängslige snålfan istället för att ha diskussionen här. Ta sen diskussionen i PM med de som är intresserade.
Citera
2012-02-23, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Gå dit och prova själv din ängslige snålfan istället för att ha diskussionen här. Ta sen diskussionen i PM med de som är intresserade.

Men snälla vad är ditt problem?
Han undrar ju fakta. Är detta ett forum eller?
Citera
2012-02-23, 16:32
Medlem
Citat:
Att du ens bemödar dig att skriva om du inte har något vettigt att svara. Ps "den ängslige snålfan" var faktiskt riktigt roligt skrivet!
Citera
2012-02-23, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maagz
Men snälla vad är ditt problem?
Han undrar ju fakta. Är detta ett forum eller?

Exakt vad tycker du är svårt att förstå av trådens moderatormeddelande?

Exakt vad är ditt problem med att läsa innantill?

För övrigt undrar han om en enda specifik salong som erbjuder en massage som ligger rätt mycket i gränslandet till sexuell upplevelse. Vad vill han egentligen diskutera? Om man får en HE där så kan man ju inte säga det i tråden utan att hänga ut stället. Trådens syfte är inte att peka ut och diskutera konkreta ställen. Det har vi PM-funktionen till. Det behöver uppenbarligen både du och några till lära er att fatta.
Citera
2012-02-23, 16:56
Medlem
Citat:
Att du ens bemödar dig att skriva om du inte har något vettigt att svara. Ps "den ängslige snålfan" var faktiskt riktigt roligt skrivet!

Din fråga är i anslutning till ett svar om en specifik salong, mig veterligen den enda som öppet erbjuder "body tantra". Det blir omöjligt att svara dig utan att indirekt peka på och hänga ut den aktuella salongen.
Lär dig läsa innantill vad som gäller i en tråd.
Citera
2012-02-23, 17:57
Medlem
Citat:
Din fråga är i anslutning till ett svar om en specifik salong, mig veterligen den enda som öppet erbjuder "body tantra". Det blir omöjligt att svara dig utan att indirekt peka på och hänga ut den aktuella salongen.

Anser jag inte att han gör. han undrar överlag om massös är naken vid tantramassage. en öppen fråga eller?
Citera
2012-02-23, 22:43
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Men någon som har provat Body Tantra? Finns ett ställe i malmö som erbjuder det. Strikta med att det inte är sex utan naken kroppsmassage där både massös och kund är nakna. Lite perverst, patetiskt men också lite spännande. Jag vet nog inte riktigt var jag står i denna frågan ännu =)

Citat:
Anser jag inte att han gör. han undrar överlag om massös är naken vid tantramassage. en öppen fråga eller?

Den frågan är väl redan besvarad eller? Se ditt eget inlägg ovan!
Citera
2012-02-23, 23:14
Medlem
.....på väg från en veckas jobb utomlands messade jag "min" massös från Arlanda och beställde ENBART massage....inget EXTRA....jag var för trött för sexmassage ....ville bara slappna av...Hon sa: "min boss kommer inte att tro mig....du måste betala henne för extra även om du inte vill ha...annars tror hon jag tar pengarna själv".. snacka om att vara sexslav
Citera
2012-02-24, 00:26
Medlem
Hur länge har ni hållt på med massage och extra tjänster? Anledningen till min fråga är då jag senaste 18 månaderna vetat om denna enkla metod mot blåpung. Men ju längre tiden går borde ju mer och mer folk komma rännandes till salongerna? Det kanske har varit lika i 10 år bad vet jag men samtidigt så poppar det upp salonger i varje gathörn. Vilket jag tycker har eskalerat under senaste året.

Skulle vara intressant att höra vad ni har för uppfattning, är det som hetast nu??
Citera
2012-02-24, 08:11
Medlem
Citat:

Du verkar ju inte vara den vassaste kniven i lådan!!! Nu är det du som hänger ut EN utav salongerna som erbjuder tantra.Det finns ju faktiskt fler som har den massage formen fast du kanske bara söker i "bibeln" och redan där har du fel då det är två som som Öppet erbjuder tantra massage. Sen undrar jag hur du kan få det till att JAG hänger ut "en specifik salong efter ditt otroligt igenomtänka inlägg??

Min huvudfråga var om massösen också alltid är naken vid ovanstående massageform i Sverige. Så Herr/Pojk Pimpmaster ta en Sobril och somna om.
Citera
2012-02-24, 11:15
Medlem
Citat:
Du verkar ju inte vara den vassaste kniven i lådan!!! Nu är det du som hänger ut EN utav salongerna som erbjuder tantra.Det finns ju faktiskt fler som har den massage formen fast du kanske bara söker i "bibeln" och redan där har du fel då det är två som som Öppet erbjuder tantra massage. Sen undrar jag hur du kan få det till att JAG hänger ut "en specifik salong efter ditt otroligt igenomtänka inlägg??

Min huvudfråga var om massösen också alltid är naken vid ovanstående massageform i Sverige. Så Herr/Pojk Pimpmaster ta en Sobril och somna om.

Din lilla pajas. Du ställer frågan i anslutning till att den andra pajasen, Maagz, frågar om ett konkret ställe i Malmö som erbjuder massageformen, vilket i sig är korkat och inte i linje med trådens syfte. Vad tror du själv att folk då gör för koppling?
För övrigt finns det ingen definition på vad tantramassage innebär eller innehåller. Jag har sett ställen som pratar om tantramassage utan att med ett ord nämna att massören skulle vara naken. Jag har själv för flera år sen prövat ett sånt ställe, massösen var påklädd och det var värdelös massage och inte en antydan om HE.

Den här tråden handlar om Thaimassage. Om du, Maagz och andra ärthjärnor lär er läsa innantill så slipper vi såna här tröttsamma sidospår.
Citera
2012-02-24, 11:27
Medlem
Vad är syftet med tråden?
Att diskutera thaimassage eller? Detta är ett forum?
Man kan fråga saker? Och svara?
Eller?
Godmorgon, har du sovit gott?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in