Citat:
Ursprungligen postat av Pinnwn
Du verkar ju inte vara den vassaste kniven i lådan!!! Nu är det du som hänger ut EN utav salongerna som erbjuder tantra.Det finns ju faktiskt fler som har den massage formen fast du kanske bara söker i "bibeln" och redan där har du fel då det är två som som Öppet erbjuder tantra massage. Sen undrar jag hur du kan få det till att JAG hänger ut "en specifik salong efter ditt otroligt igenomtänka inlägg??
Min huvudfråga var om massösen också alltid är naken vid ovanstående massageform i Sverige. Så Herr/Pojk Pimpmaster ta en Sobril och somna om.
Din lilla pajas. Du ställer frågan i anslutning till att den andra pajasen, Maagz, frågar om ett konkret ställe i Malmö som erbjuder massageformen, vilket i sig är korkat och inte i linje med trådens syfte. Vad tror du själv att folk då gör för koppling?
För övrigt finns det ingen definition på vad tantramassage innebär eller innehåller. Jag har sett ställen som pratar om tantramassage utan att med ett ord nämna att massören skulle vara naken. Jag har själv för flera år sen prövat ett sånt ställe, massösen var påklädd och det var värdelös massage och inte en antydan om HE.
Den här tråden handlar om Thaimassage. Om du, Maagz och andra ärthjärnor lär er läsa innantill så slipper vi såna här tröttsamma sidospår.