2011-12-03, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av synkro
Är så trött på frågan "you okay?" den kommer alltid 5 minuter efter massagen börjat. Den känns mekaniskt inövad

Dom har kanske fattat att svenskar i princip alltid håller käft oavsett hur illa det är.
Så..... Bättre att fråga.
Citera
2011-12-03, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analpounder
Tänkte ta mig en skön thaimassage ikväll. Något tips om bra thaimassage i stockholm?

Apple ska vara bra enligt TV4
Citera
2011-12-03, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robban146
Dom har kanske fattat att svenskar i princip alltid håller käft oavsett hur illa det är.
Så..... Bättre att fråga.

Haha, exakt vad jag tänkte.
Citera
2011-12-10, 11:14
Medlem
meramans avatar
Jag har noterat att antal kunder verkar ha ökat något på de ställen jag mest besöker. Någon annan som oxå märkt någon skillnad?

Och erbjudande om "extra" är precis lika vanligt fortfarande
Citera
2011-12-10, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Jag har noterat att antal kunder verkar ha ökat något på de ställen jag mest besöker. Någon annan som oxå märkt någon skillnad?

Och erbjudande om "extra" är precis lika vanligt fortfarande

Jag går alltid som drop in kund och har 3-4 st favoritsalonger i Stockholm och det har blivit svårare att droppa in. En helg var det fullbokat hela dagen på samtliga fyra salonger som jag besökte.
Citera
2011-12-11, 01:36
Medlem
Jag var på ett ställe förra helgen och där sa dom att det hade minskat med kunder.
Citera
2011-12-11, 03:45
Medlem
thunders62s avatar
Tror tvärtom att det går på ett ut eller som helhet har minskat, men det går över..Många som gick innan har dragit öronen åt sig (eller helt enkelt tröttnat som undertecknad) andra har börjat testa av nyfikenhet. Syns bla på nivån på inläggen från vissa här :-)

Har aldrig gått på en helg så vet inte hur det är, brukade i vart fall vara lugnare om man kunde smita ifrån under normal arbetstid....
Citera
2011-12-16, 16:20
Medlem
BlackPearls avatar
Hej.

Jag ringde k27.dk eftersom dem inte har meny på sin hemsida.

jag frågade om vad massage kostar samt b2b massage..

hon svarade då 300 för halvtimme vanlig massage och b2b 1000 för halvtimme.

jag frågade sex? så sa hon nej.

någon som varit där som kan berätta kanske "varför" det är så? och egen erfarenhet därifrån?
Citera
2011-12-22, 22:06
Medlem
BlackPearls avatar
Någon som vet något om Thong thai massage i hbg? undrar hur det är inne i lokalen om det är skynken eller små rum? och om man skulle ta oljemassage ska man ta av sig alla kläder eller vara kvar i kallingar?
Citera
2011-12-23, 00:11
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackPearl
Någon som vet något om Thong thai massage i hbg? undrar hur det är inne i lokalen om det är skynken eller små rum? och om man skulle ta oljemassage ska man ta av sig alla kläder eller vara kvar i kallingar?

När du nu hänger i den här avdelningen av forumet så antar jag att du är ute efter HE!? Har du läst ett enda inlägg om Thaimassage i de olika förekommande trådarna?

I så fall borde du läst att det är ALLTID KALLINGAR AV!

Sen har jag ingen aning om vad som försiggår på det stället du nämner, aldrig varit där, kommer aldrig åka dit. Men de har ca 200 foton på sin hemsida noterade jag, så du kan väl titta själv!?

Fattar inte ens att jag orkar kommentera...
Citera
2011-12-23, 04:15
Medlem
BlackPearls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
När du nu hänger i den här avdelningen av forumet så antar jag att du är ute efter HE!? Har du läst ett enda inlägg om Thaimassage i de olika förekommande trådarna?

I så fall borde du läst att det är ALLTID KALLINGAR AV!

Sen har jag ingen aning om vad som försiggår på det stället du nämner, aldrig varit där, kommer aldrig åka dit. Men de har ca 200 foton på sin hemsida noterade jag, så du kan väl titta själv!?

Fattar inte ens att jag orkar kommentera...

Klart jag sett andra inlägg. Ute efter he.. njaee inte direkt.. men känner att jag inte vill göra bort mig.

d.v.s att vanligtvis vid en oljemassage man kanske har kallingar och så är jag näck.

men kanske lite pinsamt om man får stånd när dem masserar och man inte är ute efter he?

samt att det är ju inte så kul kanske att dela skynke. jag gillar att ha "eget" så man kan vara i lugn och ro och slappna av jo men deras bilder säger inte mycket om dem har eget rum eller skynke. men du kanske kan svara på det genom deras bilder?
Citera
2011-12-23, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackPearl
Klart jag sett andra inlägg. Ute efter he.. njaee inte direkt.. men känner att jag inte vill göra bort mig.

d.v.s att vanligtvis vid en oljemassage man kanske har kallingar och så är jag näck.

men kanske lite pinsamt om man får stånd när dem masserar och man inte är ute efter he?

samt att det är ju inte så kul kanske att dela skynke. jag gillar att ha "eget" så man kan vara i lugn och ro och slappna av jo men deras bilder säger inte mycket om dem har eget rum eller skynke. men du kanske kan svara på det genom deras bilder?

Går ju att använda brödfittan till att fråga massören hur du ska göra med kalsongerna. På de ställen jag frågat brukar dom nästan alltid svara: gör som du vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in