Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Jag har inga patenterade svar men kan ge min syn på det du upplevt.
I grunden tror jag dina funderingar och tveksamhet har att göra med att du faktiskt betalar för tiden med tjejen. Det är inte som att ta hem en mer eller mindre intresserad tjej från krogen. Den här tjejen är proffs och gör det för pengarna.
Thaitjejer är generellt väldigt bra på att få dig att känna dig speciell och som att du är den bäste och snyggaste de mött. Girl friend experience kan ha en tendens att bli mer än du kanske önskar, alltså girl friend. Många har ett utpräglat sådant mål. I vissa fall kan du i slutänden bli blåst på pengar av en tjej du upplevt som flickvän men som i själva verket haft några killar till samtidigt. Det är en given fara.
Det går egentligen inte att svara på hur det "brukar" vara. Det skiljer sig väldigt mycket och är oftast upp till tjejen själv. Om hon finner dig tilldragande kan det bli kyssar. En del tjejer vill man inte kyssa. Det är inte direkt ovanligt med eftermys, men då får du vara medveten om "faran" jag beskrev ovan.
Jag tycker du har en bra uppfattning om hur extra påverkar massagen. Är man bara inställd på bra massage vill man koncentrera sig på att njuta av den. Vill man ha extra blir det en blandning. Massagen är skön att njuta av men de närgångna flinka fingrarna tänder en eld som får tankarna att sväva iväg på annat håll. Jag tycker du ska bestämma dig innan för vad du vill ha, eller snarare om du är intresserad av extra eller inte.
300 kr är rätt billigt för det du fick. Oftast förhandlar man om priset innan. Är det en massös man träffat på tidigare kan det finnas ett underförstått pris. Jag betalar alltid direkt till massösen i rummet om det går, dvs om hon inte gått ut och inte kommer tillbaka. Oftast brukar de vänta på betalningen i rummet. Anledningen är enkel. Det är du som kund som gör dig skyldig till lagöverträdelse och så länge du är i rummet är det bara du och massösen som ser vad som händer.
Ett tips till dig är att om du hittar en massös du gillar och vill träffa igen ska du ta hennes mobilnummer. Då kan hon ge dig tider hon jobbar och du kan boka direkt med henne. De ger oftast ut det för att binda kunderna.
Lycka till i massagedjungeln!
Tack för svar från någon som verkar lite mer rutinerad på detta område!
Kan rapportera att jag har varit där några gånger till och det känns nu som vi "hittat vår grej". Det har inte blivit något mer HE och jag har kört med kalsonger på och försökt indikera att jag inte varit intresserad av något annat än hennes massage (som är helt j-vla gudomlig!).
I övrigt så har det blivit lite mer kompisstämmning så även sociallt får jag ut något av detta...
Däremot så kör jag med stängda ögon för att inte bli distraherad (om det inte är en passage med lite samtal), för att se denna underbart vackra och sexiga tjej le mot mig samtidigt som hon ger mig massage får mig att helt tappa koncentrationen.
Har funderat lite på vad jag skulle göra om frågan om HE kom på tal igen och jag är helt säker på att jag skulle säga nej så länge det är fråga om lite runk med kläder på i ett bås, men säga att jag var intresserad av mer och längre om hon var det...

Inget jag dock skulle betala några (större) summor för dock.... kanske höra om hon vill hänga med på en weekend resa någonstans istället och hoppas på att det blir något mer naturligt. Är dock inte naiv och inser vad hon primärt är intresserad av oavsett vad som händer...