2013-03-26, 17:57
Medlem
Äre lungt att ge dom ett hotellnamn och rumsnummer för att hitta dit, jag menar är nålsögat receptionen skulle vara nice att ha massage en hel natt
Citera
2013-03-26, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polarebengt
Äre lungt att ge dom ett hotellnamn och rumsnummer för att hitta dit, jag menar är nålsögat receptionen skulle vara nice att ha massage en hel natt

Det lär ju va tok lungt, bara ta hissen upp direkt utan att besöka receptionen!!
Citera
2013-03-27, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polarebengt
Bör inte vara något problem, men tänk på att på vissa hotell krävs det "rumsnyckel" för att kunna använda hissen.
En gång när jag beställde en massös upp till mitt hotellrum kom hon inte längre än till hissarna då "rumsnyckel" krävdes i hissen. Hon ringde mig då och jag bad henne bara vänta vid hissarna tills det kom någon hotellgäst. Jag hade ingen lust att gå och hämta henne då jag var nyduschad och endast iklädd hotellets sköna badrock. Efter några minuter knackade det försynt på dörren och resten är bara en skön historia.
Citera
2013-03-28, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Jag har inga patenterade svar men kan ge min syn på det du upplevt.

I grunden tror jag dina funderingar och tveksamhet har att göra med att du faktiskt betalar för tiden med tjejen. Det är inte som att ta hem en mer eller mindre intresserad tjej från krogen. Den här tjejen är proffs och gör det för pengarna.

Thaitjejer är generellt väldigt bra på att få dig att känna dig speciell och som att du är den bäste och snyggaste de mött. Girl friend experience kan ha en tendens att bli mer än du kanske önskar, alltså girl friend. Många har ett utpräglat sådant mål. I vissa fall kan du i slutänden bli blåst på pengar av en tjej du upplevt som flickvän men som i själva verket haft några killar till samtidigt. Det är en given fara.

Det går egentligen inte att svara på hur det "brukar" vara. Det skiljer sig väldigt mycket och är oftast upp till tjejen själv. Om hon finner dig tilldragande kan det bli kyssar. En del tjejer vill man inte kyssa. Det är inte direkt ovanligt med eftermys, men då får du vara medveten om "faran" jag beskrev ovan.

Jag tycker du har en bra uppfattning om hur extra påverkar massagen. Är man bara inställd på bra massage vill man koncentrera sig på att njuta av den. Vill man ha extra blir det en blandning. Massagen är skön att njuta av men de närgångna flinka fingrarna tänder en eld som får tankarna att sväva iväg på annat håll. Jag tycker du ska bestämma dig innan för vad du vill ha, eller snarare om du är intresserad av extra eller inte.

300 kr är rätt billigt för det du fick. Oftast förhandlar man om priset innan. Är det en massös man träffat på tidigare kan det finnas ett underförstått pris. Jag betalar alltid direkt till massösen i rummet om det går, dvs om hon inte gått ut och inte kommer tillbaka. Oftast brukar de vänta på betalningen i rummet. Anledningen är enkel. Det är du som kund som gör dig skyldig till lagöverträdelse och så länge du är i rummet är det bara du och massösen som ser vad som händer.

Ett tips till dig är att om du hittar en massös du gillar och vill träffa igen ska du ta hennes mobilnummer. Då kan hon ge dig tider hon jobbar och du kan boka direkt med henne. De ger oftast ut det för att binda kunderna.

Lycka till i massagedjungeln!

Tack för svar från någon som verkar lite mer rutinerad på detta område!
Kan rapportera att jag har varit där några gånger till och det känns nu som vi "hittat vår grej". Det har inte blivit något mer HE och jag har kört med kalsonger på och försökt indikera att jag inte varit intresserad av något annat än hennes massage (som är helt j-vla gudomlig!).
I övrigt så har det blivit lite mer kompisstämmning så även sociallt får jag ut något av detta...
Däremot så kör jag med stängda ögon för att inte bli distraherad (om det inte är en passage med lite samtal), för att se denna underbart vackra och sexiga tjej le mot mig samtidigt som hon ger mig massage får mig att helt tappa koncentrationen.

Har funderat lite på vad jag skulle göra om frågan om HE kom på tal igen och jag är helt säker på att jag skulle säga nej så länge det är fråga om lite runk med kläder på i ett bås, men säga att jag var intresserad av mer och längre om hon var det... Inget jag dock skulle betala några (större) summor för dock.... kanske höra om hon vill hänga med på en weekend resa någonstans istället och hoppas på att det blir något mer naturligt. Är dock inte naiv och inser vad hon primärt är intresserad av oavsett vad som händer...
Citera
2013-03-29, 09:35
Medlem
Hej alla

Måste dela med mig... Hittat en salong där massagen är bra, och HE är billigt och aldrig dåligt. Alltid nya kvinnor där, ibland lite äldre, men alltid trevliga och duktiga. Sist jag var där, var det drop in, så priset 300. Låg naken, utan handduk och hon masserade röven riktigt grundligt, vände mig om och hon masserade pungen och låg där med stånd och särade ben, hon smörjer in kuken och börjar sakta runka. Då frågar jag om pris, men hon bara skakar på huvudet och håller upp 3 fingrar... Ok, så sammanlagt 600 tänker jag och nickar. Hon kör prostatan, och HE riktigt långsamt. Sen efteråt ber hon mig ställa mig upp, hämtar varma hunddukar och tvättar av hela mig. Bästa massagen och HE jag fått!

Och sen, vill hon inte ha mer pengar... och vägrar ta emot dricks. Hon bara håller fram sina 3 fingrar och menar att det är priset. 300 spänn för massage på typ 70 minuter, HE, och tvättning för 300... inte sista gången jag går dit!
Citera
2013-03-29, 16:55
Medlem
urban.os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollett
Hej alla

Måste dela med mig... Hittat en salong där massagen är bra, och HE är billigt och aldrig dåligt. Alltid nya kvinnor där, ibland lite äldre, men alltid trevliga och duktiga. Sist jag var där, var det drop in, så priset 300. Låg naken, utan handduk och hon masserade röven riktigt grundligt, vände mig om och hon masserade pungen och låg där med stånd och särade ben, hon smörjer in kuken och börjar sakta runka. Då frågar jag om pris, men hon bara skakar på huvudet och håller upp 3 fingrar... Ok, så sammanlagt 600 tänker jag och nickar. Hon kör prostatan, och HE riktigt långsamt. Sen efteråt ber hon mig ställa mig upp, hämtar varma hunddukar och tvättar av hela mig. Bästa massagen och HE jag fått!

Och sen, vill hon inte ha mer pengar... och vägrar ta emot dricks. Hon bara håller fram sina 3 fingrar och menar att det är priset. 300 spänn för massage på typ 70 minuter, HE, och tvättning för 300... inte sista gången jag går dit!

VArt ligger det stället då
Citera
2013-03-29, 22:38
Medlem
ironfist07s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinnwn
Kan intyga att det finns klamme på en av dom snyggast salonger i stan och tjejen måste ha haft det i halsen!

Halleluja för dexoferm tabletter

Har också dragit på mig klamme efter att besökt samma tjej tre ggr.
1:a BJ, andra BomBom och sista BomBom i både 1:an och 2:an. Där kom den
Trist men mitt fel då JAG inte använt skyddsutrustning.
Fick på närakuten dexoferm mot lunginflammation så smittskyddet blir inte inblandat
denna gång.
Citera
2013-03-30, 09:55
Bannlyst
Är det någon som känner till om det finns något thaimassageställe på Åland?
Citera
2013-03-30, 12:49
Medlem
HerrLustgass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironfist07
Har också dragit på mig klamme efter att besökt samma tjej tre ggr.
1:a BJ, andra BomBom och sista BomBom i både 1:an och 2:an. Där kom den
Trist men mitt fel då JAG inte använt skyddsutrustning.
Fick på närakuten dexoferm mot lunginflammation så smittskyddet blir inte inblandat
denna gång.

Blev du erbjuden skydd och tackade nej? Dumt!
Borde vara skyddstvång på alla ställen även om det tar bort en del av njutningen...
Citera
2013-03-31, 10:40
Medlem
ironfist07s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrLustgas
Blev du erbjuden skydd och tackade nej? Dumt!
Borde vara skyddstvång på alla ställen även om det tar bort en del av njutningen...

Jag blev inte erbjuden, men valet är mitt.
Citera
2013-04-02, 16:24
Medlem
Nu får ni vara lite försiktiga pojkar. Idag var det razzia på ett thaimassagehak i södra stockholm.
Hur vet jag det då? Jo, jag låg och pumpade för fullt när det stormadear in 6 snutar i lokalen.

Vart ett jävla rabalder.

Vi var 3 torskar där just då. För egen del är jag iskall vid situationer som dessa och behöll lugnet. Dom försökte med överrumplingstaktiken för att få oss spaka.
Så blir det razzia pojkar. Gör som Carro. Keep it cool och säg erkänn inget annan än att ni varit på massage.

Efter ett tag ger de upp då de vet att de inte kommer någonvart.
Hörde om fler razzior som var på gång de närmsta veckorna
Citera
2013-04-02, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Nu får ni vara lite försiktiga pojkar. Idag var det razzia på ett thaimassagehak i södra stockholm.
Hur vet jag det då? Jo, jag låg och pumpade för fullt när det stormadear in 6 snutar i lokalen.

Vart ett jävla rabalder.

Vi var 3 torskar där just då. För egen del är jag iskall vid situationer som dessa och behöll lugnet. Dom försökte med överrumplingstaktiken för att få oss spaka.
Så blir det razzia pojkar. Gör som Carro. Keep it cool och säg erkänn inget annan än att ni varit på massage.

Efter ett tag ger de upp då de vet att de inte kommer någonvart.
Hörde om fler razzior som var på gång de närmsta veckorna

Tack för tipset. Hur gör dom då, flyger in i rummet bakom skynkerna där man ligger eller väntar dom på att man är klar o kommit ut ur massage rummet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in