2011-07-26, 13:48
Medlem
kommunists avatar
Är det någon som har erfarenhet av att röka en joint och sedan sticka för lite massage? Jag planerar nämligen att göra det imorgon. Röka en fet joint kl 13.00, och sedan sticka till en thaisalong (redan bokat tid) kl 14.00. Ska jag vara ärlig är det massagen jag mest är ute efter, jag vill uppleva det hög. Får jag en happy ending är det bara en bonus.

Grejen är att det är första gången för mig, så att röka på innan; är det en smart idé med tanke på att det är min första gång?

Ledsen för dubbelpost!
Citera
2011-07-26, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommunist
Grejen är att det är första gången för mig, så att röka på innan; är det en smart idé med tanke på att det är min första gång?

Ledsen för dubbelpost!

Blir man verkligen kåt av gräs?

Ingen aning om det är en smart ide, testa och rapportera!
Citera
2011-07-26, 16:32
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnNyGrej
precis vem går på massage på en förmiddag

På den tiden jag besökte salongerna försökte jag alltid komma tidigt. Vem vill kyssa en tjej som strax innan fått en annan mans sats i munnen...
Citera
2011-07-26, 19:41
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Vem vill kyssa en tjej som strax innan fått en annan mans sats i munnen...
Killar i rosa klänning?

Följer tråden med nöje, och om ni som jag gillar roliga kulturkrockar, se Hangover II som utspelas i Bangkok.
Citera
2011-07-27, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommunist
Hur uppdaterad är thaimassageguiden?

Den är bra uppdaterad

Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Många av massörserna är gifta eller har svensk sambo. De måste vara naiva typer, männen alltså. Dom tror att flickvännen enbart ägnar sig åt thaimassage utan några extratjänster. En dam jag känner till tar sina bästa kunder till hotell, tar gärna emot dyra presenter. Hon till och med planerar en resa till Thailand med en kund och självklart på hans bekostnad. Vad säger hon till den stackars ovetande mannen hemma? Själv skulle jag aldrig acceptera att min sambo jobbade på ett ställe för thaimassage.

Antar att det är många män som sköter hemsidorna och skriver de skyltar på perfekt svenska som finns i vissa salonger. Skyltar som gör gällande att det inte förekommer något extra och att kalsongerna ska vara på. Ett besök på en salong var nästan lite komiskt, jag hade fått erbjudande om extra. Kliver ut och betalar och där står massösen med sin man och diskuterar den kommande middagen och vem som ska hämta barnen på dagis!
Senast redigerad av Mackan09 2011-07-27 kl. 09:50.
Citera
2011-07-27, 10:53
Medlem
Citat:
Många av massörserna är gifta eller har svensk sambo. De måste vara naiva typer, männen alltså. Dom tror att flickvännen enbart ägnar sig åt thaimassage utan några extratjänster. En dam jag känner till tar sina bästa kunder till hotell, tar gärna emot dyra presenter. Hon till och med planerar en resa till Thailand med en kund och självklart på hans bekostnad. Vad säger hon till den stackars ovetande mannen hemma? Själv skulle jag aldrig acceptera att min sambo jobbade på ett ställe för thaimassage.

Den enda kille jag känner som har en flickvän som jobbar på thaimassage är väl medveten om vad hon gör. Hon drar in bra extrapengar till hushållskassan, betydligt mer än många andras flickvänner gör. Han har iaf inga problem med att hon runkar av andra killar. "Hellre det än att hon tvättar gamla gubbar i arslet" som han uttryckte det. Finns inte så många jobbalternativ för thailändska tjejer som inte kan språket så bra ännu.
Citera
2011-07-27, 14:04
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cascadesofsemen
Den enda kille jag känner som har en flickvän som jobbar på thaimassage är väl medveten om vad hon gör. Hon drar in bra extrapengar till hushållskassan, betydligt mer än många andras flickvänner gör. Han har iaf inga problem med att hon runkar av andra killar. "Hellre det än att hon tvättar gamla gubbar i arslet" som han uttryckte det. Finns inte så många jobbalternativ för thailändska tjejer som inte kan språket så bra ännu.
Undrar om han känner till allt som hon erbjuder sina kunder.
Citera
2011-07-27, 15:09
Medlem
Citat:
Undrar om han känner till allt som hon erbjuder sina kunder.

Det är jag rätt övertygad om, annars erbjuder hon mer än jag har erbjudits av hennes kollegor.
Citera
2011-07-27, 23:37
Medlem
Igår gjorde jag något jag verkligen ångrar ! Jag återvände till västerort och salongen för mitt första thaimassagebesök. Jag visste det redan från början att det inte skulle bli bra men jag vet inte varför jag åkte dit iallafall. Avrunkad och klar beslöt jag mig för ett kvalitetsbesök i city och, , ja dit åker jag gärna igen. Mer kvalité och lägre pris. Varför är man dum i huvudet ibland?
Citera
2011-07-28, 05:39
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Uppskattningsvis hälften av thaiorna här i Sverige träffade sin svenske man i samband med sexköp i Thailand. Via oil massage eller som long time girlfriend (long time = nån vecka eller två). Ska en kvinna behöva sluta med sin profession bara för att hon gängar sig?

Män är såklart mindre eller mer naiva. En annan tänkbar förklaring är att förhållandet kraschat, medan kvinnan väntar på permanent uppehållstillstånd. Hon kan ha tagit med sig barn från Thailand, som går i svensk skola och trivs prima. Om mannen har ett hjärta bryter han då inte förhållandet officiellt, utan fullföljer den tid som behövs för att kvinnan och barnen ska få stanna i Sverige.
Citera
2011-07-31, 10:11
Medlem
Gizmo_Kvacks avatar
Någon som kan ge ett snabbt tips på en bra thaimassage som ligger nøra Tivoli? Så hinner man ta sig en innan man beger sig hemmåt.
Finns massor, men om det finns någon næjd kund hør inne?
Citera
2011-07-31, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizmo_Kvack
Någon som kan ge ett snabbt tips på en bra thaimassage som ligger nøra Tivoli? Så hinner man ta sig en innan man beger sig hemmåt.
Finns massor, men om det finns någon næjd kund hør inne?

På Istedgade och tvärgatorna till den (framför allt Oehlenschlaegersgade) fanns det i alla fall förra året flera thaiställen med allt från seriös massage till analsex med två tjejer samtidigt på menyn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in