2011-07-31, 16:15
Medlem
Jag var på ett ställe i Solnatrakten. Hade fått tips om att där jobbade en äldre kvinna som gav bra HE med BJ utan. Jag tänkte att det är väl en tandlös kärring med stort underbett som kan suga in hela paketet. Gick dit och efter lite massage som koncentrerades till baken vände jag mig om och bad att få ta på brösten - det fanns inga, det var en Ladyboy jag valt. Inget ont om dem men jag fick fel känsla och drog iväg, sa åt dem att jag inte gillade det men inga sura miner. Tror att båda var Ladyboys att döma av rösten. Man lär sig den hårda vägen. Vet inte om detta anses som en recenssion eller vanlig info, så jag lägger den i denna tråd.
Citera
2011-08-01, 04:09
Medlem
Skapade en ny profil för att kunna snacka säkert om thaimassage.

Jag läste alla recensioner och var tvungen att prova. Inga problem att få he.
Vad jag undrar om någon vet är: hur skall jag förklara att jag vill bli masserad av bordellmamman? Skall jag fråga efter mama-san?
Citera
2011-08-01, 09:47
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guest-login
Skapade en ny profil för att kunna snacka säkert om thaimassage.

Jag läste alla recensioner och var tvungen att prova. Inga problem att få he.
Vad jag undrar om någon vet är: hur skall jag förklara att jag vill bli masserad av bordellmamman? Skall jag fråga efter mama-san?

Nja, fråga henne direkt istället eller fråga efter tjejernas "boss". Att bli kallad "mama-san" uppskattas knappast...
Citera
2011-08-01, 19:11
Medlem
Någon som vet var man kan få massage av en ladyboy? Vi kan byta grejer med varann.
Citera
2011-08-01, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 64fun7412
Jag var på ett ställe i Solnatrakten. Hade fått tips om att där jobbade en äldre kvinna som gav bra HE med BJ utan. Jag tänkte att det är väl en tandlös kärring med stort underbett som kan suga in hela paketet. Gick dit och efter lite massage som koncentrerades till baken vände jag mig om och bad att få ta på brösten - det fanns inga, det var en Ladyboy jag valt. Inget ont om dem men jag fick fel känsla och drog iväg, sa åt dem att jag inte gillade det men inga sura miner. Tror att båda var Ladyboys att döma av rösten. Man lär sig den hårda vägen. Vet inte om detta anses som en recenssion eller vanlig info, så jag lägger den i denna tråd.

Haha, ja fyfan. Jag var oxå dit. En transa, en transexuell, och en lite äldre thaitjej.
Här var det ialla fall rakt på sak. Jag provade transan, knullade denne i arslet ganska duktigt, sög faktiskt transans kuk oxå, vilket var nice. Nu snackar vi blåkulla i HGL, inget annat?
Snackade med transan och denne nämde att de var 2 st unga thaitjejer pg att börja jobba där.
Denna ställe annonserar ju tom på ett känt forum.

Mvh C
Citera
2011-08-01, 23:49
Medlem
Hej!

någon som kan se en ny trend inom thaimassage? Om det börjar ske en förändring på sistone?
Börjar få en känsla av att det blir mer äldre och samtidigt yngre. Fler duktiga och fler helt okunninga massöser. Snyggare ställen och sunkigare. Öppnare menyer och försiktigare.
som om mittskiktet har försvunnit.

{SB}
Citera
2011-08-03, 17:49
Medlem
HeppaPeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Haha, ja fyfan. Jag var oxå dit. En transa, en transexuell, och en lite äldre thaitjej.
Här var det ialla fall rakt på sak. Jag provade transan, knullade denne i arslet ganska duktigt, sög faktiskt transans kuk oxå, vilket var nice. Nu snackar vi blåkulla i HGL, inget annat?
Snackade med transan och denne nämde att de var 2 st unga thaitjejer pg att börja jobba där.
Denna ställe annonserar ju tom på ett känt forum.

Mvh C

Obehaglig story...
Citera
2011-08-04, 12:01
Bannlyst
Är på en affärsresa i Stockholm och har hört att det finns gyrmt duktiga thaimassörer. Kan ni rekommendera några bra? Tack på förhand
Citera
2011-08-04, 13:18
Medlem
hej
undrar om b2b vilket jag gärna skulle provar, är det något man kan få en hel timme redan från början eller är det mer den extra till sluten? blir det även bra om man få en hel timmes b2b eller blir det bara jobbig? ni som har kunskap kan ni inte delar med oss? tack
Citera
2011-08-04, 14:59
Medlem
Inte alls obehaglig tvärtom måst besöka dett ställe!!!!!!!!!!!!!
Citera
2011-08-04, 18:41
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lgmf
hej
undrar om b2b vilket jag gärna skulle provar, är det något man kan få en hel timme redan från början eller är det mer den extra till sluten? blir det även bra om man få en hel timmes b2b eller blir det bara jobbig? ni som har kunskap kan ni inte delar med oss? tack

Enligt min mening är b2b mer som ett förspel till mer avancerade aktiviteter. Att ha en inoljad kvinna glidande på ens rygg och ben är ju inte direkt vad jag kallar massage...
Citera
2011-08-04, 19:12
Medlem
Wow, så j-a bäst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här