Citat:
Ursprungligen postat av 64fun7412
Jag var på ett ställe i Solnatrakten. Hade fått tips om att där jobbade en äldre kvinna som gav bra HE med BJ utan. Jag tänkte att det är väl en tandlös kärring med stort underbett som kan suga in hela paketet. Gick dit och efter lite massage som koncentrerades till baken vände jag mig om och bad att få ta på brösten - det fanns inga, det var en Ladyboy jag valt. Inget ont om dem men jag fick fel känsla och drog iväg, sa åt dem att jag inte gillade det men inga sura miner. Tror att båda var Ladyboys att döma av rösten. Man lär sig den hårda vägen. Vet inte om detta anses som en recenssion eller vanlig info, så jag lägger den i denna tråd.
Haha, ja fyfan. Jag var oxå dit. En transa, en transexuell, och en lite äldre thaitjej.
Här var det ialla fall rakt på sak. Jag provade transan, knullade denne i arslet ganska duktigt, sög faktiskt transans kuk oxå, vilket var nice. Nu snackar vi blåkulla i HGL, inget annat?
Snackade med transan och denne nämde att de var 2 st unga thaitjejer pg att börja jobba där.
Denna ställe annonserar ju tom på ett känt forum.
Mvh C