2011-04-20, 11:48
Medlem
Apocryphas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Om hon har bättre ekonomi än dig och du har ett jobb så skulle jag säga att det är solklart att hon har det för att hon utför och tjänar "extra". Den lön en thaitjej har om hon endast utför massage är ett skämt, har pratat med några tjejer om deras villkor och uppläggen varierar men i de allra flesta fall tjänar de uselt om de avgränsar sig till den seriösa delen av jobbet.

Men den intressanta frågan är varför du stör dig. Ingen människa är väl så förbannat naiv att man inte fattar att thaimassage innebär extra och HE? Väx upp, slappna av, och låt din flickvän tjäna de extrapengar hon kan på sitt jobb. Prata gärna med henne och låt henne förstå att du fattar att hon gör detta och att du är cool med det men att du vill att hon är noga med att aldrig ha något oskyddat sex. Det är det enda vettiga och mogna sättet att hantera det på. Var en man istället för en liten osäker pojke.
Han ska växa upp och acceptera att han är ihop med ett luder?
Citera
2011-04-20, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apocrypha
Han ska växa upp och acceptera att han är ihop med ett luder?

Han ska växa upp och inse att han var en idiot om han någonsin inbillade sig att en thaimassagetjej som har god ekonomi inte utför extratjänster. Sen kan han också vara glad för att det är fan så mycket bättre att vara ihop med en tjej som utför sexuella tjänster en t ex en nedlåtande idiot som du.
Citera
2011-04-20, 12:02
Medlem
I gårdagens metro stod det om en direktör som åkt fast för köp av sex (var hos en thaimassör) och han berättade att han fått tipset från Flashback forum. Skedde tydligen i en lägenhet på kungsholmen
Citera
2011-04-20, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
I gårdagens metro stod det om en direktör som åkt fast för köp av sex (var hos en thaimassör) och han berättade att han fått tipset från Flashback forum. Skedde tydligen i en lägenhet på kungsholmen

Nope, står ingenstans att det handlade om thaimassage i artikeln.
Citera
2011-04-20, 18:08
Medlem
Då har man varit ute i västerort på ett nytt ställe (för mej)
Som vanligt ser jag till att besöka Thaiställena under förmiddagen= mindre folk
och större chans för en drop in.
Klev in och blev mottagen av en hyfsat snygg thaitjej, säkert runt 35, fin kropp och stora bröst.
Hon visar in mej i ett "bås" samtidigt som hon ropar på en annan tjej på thailändsak. Jag kör min vana trogen och klär av mej allt, lägger mej på mage och lägger en handduk över. Hon kommer in igen och lyfter på handduken tittar efter och sen ropar hon igen till den andra thaitjejen. (min uppfattning är att när hon såg att jag låg näck ville hon själv ta hand om massagen för att tjäna lite extra). Hon ger en bra och hård massage där hon hittar mina ömma ställen utan att jag behöver säga något, mot slutet av baksidan kommer hon åt mina ädlare delar ett antal gånger. Sen blir det vända, där masserar hon benen och fortsätter upp på ädlare delar. Sen kommer frågan... Men hon tar mitt nej utan problem och fortsätter med bra massage. Hon kör tom 1h 10 min. När jag är klar ger jag 200 i dricks för att massagen var kanon.
Ett ställe jag kommer återkomma till fler ggr pga bra massage vilket börjar bli svårt att få tycker jag.
Citera
2011-04-20, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikwai
Det känns oroande att se den här länken som är indelad i eskort-prostitution när min tjej jobbar på thai massage i Stockholm. Vi är jämngamla runt 20-25 år och är inget typiskt 50+ kåtgubbe och 20+ ung sexig gold digger. vi träffades i sverige och hon har bättre ekonomi än mig. Jag undrar hur stor chans det är att hon utfört/utför HE m.m. Samtidigt som hon vart med mig i över 1 år nu. Har kommit på henne säga "your eyes look sexy" och hört den andra prata som om han masserade henne. (jag ringde henne under en massage och hon glömde lägga på). Hon säger att hon aldrig utfört HE och så. Jag vet att allt tyder på att hon lika gärna kan ha gjort det eller fortfarande gör. Hon har sagt att folk har frågat men hon sagt nej. Det som stör mig är att det har blivit en så stor grej att thaimassage ger HEs, kan inte sluta tänka på det och mår illa när jag tänker på det. Så tillbaka till frågan, hur stor chans är det att det förekommit HE's i hennes jobb? (Uppskattar om folk som försöker ge positiva svar)

Jag förstår helt din situation då jag varit i en liknande själv. Eftersom du inte känner dig bekväm med situationen så vill jag råda dig att om du verkligen gillar henne och hon gillar dig, be henne säga upp sig och arbeta med nåt annat. Bara vetskapen om att det finns män som ser henne som ett köpbart objekt istället för ett trevligt sällskap får mig att må illa (när jag skrev det kände jag dubbelmoralen komma direkt). Givetvis måste du också förklara för henne hur du känner. Hon verkar ju också ljuga för dig och fasen vet om jag, med mitt eget facit ihand, ändå inte skulle ha dumpat henne i avslöjandets ögonblick istället. Kära inte ner dig i en person som inte är ärlig mot dig. Gör upp och bestäm dig innan ni skaffar barn.
Senast redigerad av Boomfuck 2011-04-20 kl. 18:36.
Citera
2011-04-20, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomfuck
Jag förstår helt din situation då jag varit i en liknande själv. Eftersom du inte känner dig bekväm med situationen så vill jag råda dig att om du verkligen gillar henne och hon gillar dig, be henne säga upp sig och arbeta med nåt annat. Bara vetskapen om att det finns män som ser henne som ett köpbart objekt istället för ett trevligt sällskap får mig att må illa. Givetvis måste du också förklara för henne hur du känner. Hon verkar ju också ljuga för dig och fasen vet om jag, med mitt eget facit ihand, ändå inte skulle ha dumpat henne i avslöjandets ögonblick istället. Kära inte ner dig i en person som inte är ärlig mot dig. Gör upp och bestäm dig innan ni skaffar barn.

Och varför tror du hon ljuger? Kanske för att hon inser vad reaktionen blir? Säga upp sig och arbeta med annat... har du några bra förslag på vad en thailändsk tjej utan särskild utbildning eller kunskaper i svenska kan få jobba med? Dessutom antagligen här på turistvisum... Du resonerar mer än lovligt naivt tycker jag. Hon försörjer sig på det bästa och antagligen enda sätt hon kan här i Sverige och det får man respektera. Alternativt så ser man till att försörja henne. Och har man problem med att ens flickvän runkar några kukar om dagen för att dra in lite extra så ska man nog i första läget inte stöta på en thaitjej som jobbar med massage. Gör man det är man antingen inihelvete naiv och korkad alternativt klart hänsynslös.
Hon är också en människa med känslor och hade mått bättre utan en idiot som lattjar med hennes känslor och sen drar sig ur när han fattar det alla andra hade fattat från start.
Citera
2011-04-20, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko

Nej det framgår inte att det var på thaimassage. En lägenhetsbordell! Däremot erkände han att han hade fått massage!
Citera
2011-04-20, 18:59
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikwai
Det känns oroande att se den här länken som är indelad i eskort-prostitution när min tjej jobbar på thai massage i Stockholm. ... hur stor chans är det att det förekommit HE's i hennes jobb?

Thaitjejer resonerar inte som svenska tjejer. Alla regler för hur man uppför sig och kring ärlighet mot sin partner existerar inte. De ser dig som en vandrande bankomat. Punkt.

Ett tips: Be nån kompis som inte träffat henne ta en massage med henne mot att du betalar, så får du se om hon erbjuder "extra massage". Om inte så ber du kompisen fråga henne och se vad hon säger.
Citera
2011-04-20, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnNyGrej
Jag har själv reagerat på att vissa thaitjejer som erbjuder HE och sex tom. har vigselringar på sig. Jag tror nog din tjej håller på med det.

Ska berätta om ett ställe där jag varit flera gånger. Första gången var för ett år sedan då det var nyöppnat. Hemsidan är väldigt seriös. Jag gick massage av ägarinnan. Mot slutet började hon massera utanpå kalsongerna då jag hade stånd. Jag bad henne sluta och hon bad om ursäkt.

På hemsidan står det att kalsongerna ska vara på.

Det två följande gångerna var det helt korrekt massage så att säga. Riktigt bra massage. Fjärde gången tog en annan tjej hand om mig. Hon slet av kalsongerna. Hon var väldigt på hela tiden.
Jag tackade nej till extra. När jag gick fick jag en gruppkram av tre tjejer som alla önskade mig välkommen åter. Det kändes nästan lite obehagligt att stå i dörröppningen och få kramar och kyssar på kinderna. Även om det var trevligt på sitt sätt.

På det femte besöket fick jag en tredje tjej, en ung tjej som inte så ut att vara äldre än 18-19 år. Det var bra massage men aldrig i närheten av könet. Jag hade kalsongerna på hela tiden.

Det jag reagerade på då var de stora skyltarna på felfri svenska som påpekade att det enbart var seriös massage. Jag tänkte att allting gått över styr och att ägarinnan gjort sig av med de där vilda tjejerna.

Förra veckan var jag tillbaka igen. De stora skyltarna fanns kvar. Ägarinnan tog hand om mig. En jättebra massage. Hon undrade om hon fick ta av kalsongerna. Okej... korrekt och bra massage.

För att komma till skott och för att ni ska slippa läsa en massa onödig text. Hon masserade magen och tog bort handduken. Hon smekte kuken och pungen och berättade att hon mindes att jag inte velat ha något den där första gången. Hon undrade varför. Jag berättade att det inte kändes rätt. Hon accepterade det men klämde lite och kom åt nästan hela tiden. Det är okej för mig.

Vad vill jag säga med detta långa inlägg. På hemsidan finns hon med sitt namn. Kollade upp namnet på kul. Hon fanns med på en vanlig söksidor med adress och allting. Hon står som ägare för företaget.

Hon bor med en man som är dubbelt så gammal. Hon själv är några år äldre än mig. På samma adress finns även en myndig tjej med svenskt namn. Hans dotter antar jag.

Det jag funderade lite över. Hon kan knappt ett ord svensk och pratar nästan bara engelska. Hemsidan och texten i lokalen har inte hon skrivit kan jag lova. Kanske är det gubben.

Är han naiv?

Vet han om att hans thaitjej/sambo erbjuder sig runka killar på den fina salongen. Förmodligen är det han som skriver hemsidan och de stora skyltarna.
Citera
2011-04-20, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Och varför tror du hon ljuger? Kanske för att hon inser vad reaktionen blir? Säga upp sig och arbeta med annat... har du några bra förslag på vad en thailändsk tjej utan särskild utbildning eller kunskaper i svenska kan få jobba med? Dessutom antagligen här på turistvisum... Du resonerar mer än lovligt naivt tycker jag. Hon försörjer sig på det bästa och antagligen enda sätt hon kan här i Sverige och det får man respektera. Alternativt så ser man till att försörja henne. Och har man problem med att ens flickvän runkar några kukar om dagen för att dra in lite extra så ska man nog i första läget inte stöta på en thaitjej som jobbar med massage. Gör man det är man antingen inihelvete naiv och korkad alternativt klart hänsynslös.
Hon är också en människa med känslor och hade mått bättre utan en idiot som lattjar med hennes känslor och sen drar sig ur när han fattar det alla andra hade fattat från start.

Jag överlåter åt frågeställaren att bedöma värdet i det jag skrev.
Citera
2011-04-20, 21:58
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Det kändes nästan lite obehagligt att stå i dörröppningen och få kramar och kyssar på kinderna. Även om det var trevligt på sitt sätt.

Allt för att man ska komma tillbaka och göra av med mer pengar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in