Citat:
Ursprungligen postat av EnNyGrej
Jag har själv reagerat på att vissa thaitjejer som erbjuder HE och sex tom. har vigselringar på sig. Jag tror nog din tjej håller på med det.
Ska berätta om ett ställe där jag varit flera gånger. Första gången var för ett år sedan då det var nyöppnat. Hemsidan är väldigt seriös. Jag gick massage av ägarinnan. Mot slutet började hon massera utanpå kalsongerna då jag hade stånd. Jag bad henne sluta och hon bad om ursäkt.
På hemsidan står det att kalsongerna ska vara på.
Det två följande gångerna var det helt korrekt massage så att säga. Riktigt bra massage. Fjärde gången tog en annan tjej hand om mig. Hon slet av kalsongerna. Hon var väldigt på hela tiden.
Jag tackade nej till extra. När jag gick fick jag en gruppkram av tre tjejer som alla önskade mig välkommen åter. Det kändes nästan lite obehagligt att stå i dörröppningen och få kramar och kyssar på kinderna. Även om det var trevligt på sitt sätt.
På det femte besöket fick jag en tredje tjej, en ung tjej som inte så ut att vara äldre än 18-19 år. Det var bra massage men aldrig i närheten av könet. Jag hade kalsongerna på hela tiden.
Det jag reagerade på då var de stora skyltarna på felfri svenska som påpekade att det enbart var seriös massage. Jag tänkte att allting gått över styr och att ägarinnan gjort sig av med de där vilda tjejerna.
Förra veckan var jag tillbaka igen. De stora skyltarna fanns kvar. Ägarinnan tog hand om mig. En jättebra massage. Hon undrade om hon fick ta av kalsongerna. Okej... korrekt och bra massage.
För att komma till skott och för att ni ska slippa läsa en massa onödig text. Hon masserade magen och tog bort handduken. Hon smekte kuken och pungen och berättade att hon mindes att jag inte velat ha något den där första gången. Hon undrade varför. Jag berättade att det inte kändes rätt. Hon accepterade det men klämde lite och kom åt nästan hela tiden. Det är okej för mig.
Vad vill jag säga med detta långa inlägg. På hemsidan finns hon med sitt namn. Kollade upp namnet på kul. Hon fanns med på en vanlig söksidor med adress och allting. Hon står som ägare för företaget.
Hon bor med en man som är dubbelt så gammal. Hon själv är några år äldre än mig. På samma adress finns även en myndig tjej med svenskt namn. Hans dotter antar jag.
Det jag funderade lite över. Hon kan knappt ett ord svensk och pratar nästan bara engelska. Hemsidan och texten i lokalen har inte hon skrivit kan jag lova. Kanske är det gubben.
Är han naiv?
Vet han om att hans thaitjej/sambo erbjuder sig runka killar på den fina salongen. Förmodligen är det han som skriver hemsidan och de stora skyltarna.