2011-04-17, 19:04
Medlem
Väldigt många gånger med oljemassagen och vi kommer överens om HE så sätter sig massören mellan benen och börjar runka, tycker det vore trevligare om hon satt bredvid så man ev kan smeka på kroppen: Hur är det för er var brukar massören sitta. Ju mer HE man får ju kräsnare blir man i alla fall jag.
Citera
2011-04-17, 21:01
Medlem
davkeis avatar
Så skulle man svara ja eller nej då om man fått thaimassage förut är det någon sorts hint eller för lyckad HE? Jag förstod inte riktigt det.
Citera
2011-04-17, 21:25
Medlem
För några dagar sedan var det någon här som undrade om det var kört med extra ifall man fick en handduk över ansiktet. Det är vanligt under sk vanlig svensk massage. Jag svarade då att jag aldrig varit med om det på thaimassage. Men nu här det hänt två gånger och svaret på frågan om det är kört för extra är nej.

Jag inledde helgen med massage på ett ställe på Söder som jag varit på tidigare och det är seriöst. Massagen har varierat väldigt. I fredags när jag var där hände då två saker jag aldrig varit med om tidigare. Det första var att det inte var en thailändska som tog emot mig. Ja det är möjligt att det någon gång varit någon från Laos eller Vietnam eller något nära land.

Nu var det en negress. Jag blev lite paff. Men det gick bra ändå. Massagen var okej och jag höll på att kvävas av hennes bomber då hon satt bakom mig och masserade ner över bröstkorgen på mig. Låg då med en handduk över ansiktet. Massagen var korrekt på alla vis.

Idag avslutade jag helgen med en massage på ett för mig nytt ställe. Jag tror att salongen är rätt ny den faktiskt. Såg den på guiden och blev lite nyfiken. Gick förbi och in. En otroligt vacker kvinna tog emot mig och visade mig in i ett mörkt rum där jag tog plats på bänken. Brukar alltid behålla kalsongerna på när jag är på ett ställe för första gången bara för att kolla läget så att säga.

Nej jag fick inte behålla dem på. Massagen var mjuk och stilla. Det var lugn musik, påminde om delfin- och valläten. Försökte läsa av läget. Bra över rygg, axlar och ben. Hon var inte så närgången. Höll bra avstånd. Samtidigt pratade hon och ställde frågor som påminde om att det skulle komma erbjudande om extra. Om jag gillade massage, om jag brukade gå ofta etc. Var jag bodde, mitt namn osv. Jag har märkt att det är vanligt med många frågor innan ett erbjudande kommer… kanske vill de pejla läget lite. Men samtidigt var som sagt massagen inte så närgången.

Sedan kom vändningen. Det tog ett tag innan hon fick handduken på plats. Kuken var halvstyv och hon täckte den aldrig. Istället fick jag en handduk över ansiktet. Kände hennes händer runt låret och bara någon sekund senare var hennes ena hand på magen under min kuk och den andra handen på pungen. En viskande fråga om jag ville ha massage. Det kändes lite häftigt att ligga där under handduken utan att se något utan bara känna hennes händer. Jag svarade nej tack.
Hon fortsatte massagen som ändå var otroligt bra och flera gånger åkte hennes fingra över både pung och kuk utan att bli närgången hur det nu över möjligt. Bara avkopplande!

Då hon masserade magen satte hon sig grensle över mig och hon nuddade sin mage och sina lår mot min kuk. Det var lite magiskt.

När jag efter massagen kom ut i ljuset såg jag att hon var om möjligt ännu vackrare än vad jag upplevde då jag kom in först.

Ett långt utlägg men med andra ord är det inte kört för er som vill ha extra även om ni får en handduk över ansiktet.
Citera
2011-04-17, 23:16
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davkei
Så skulle man svara ja eller nej då om man fått thaimassage förut är det någon sorts hint eller för lyckad HE? Jag förstod inte riktigt det.

Spelar ingen roll om du svarar ja eller nej på om du fått massage förut. Det avgörande är ju om du svarar ja på frågan om extra! Om du nu vill ha det vill säga...

Många hävdar ju att chansen till HE ökar om man varit där tidigare. Kanske stämmer i mindre och mellanstora städer, men de ställen jag besökt i Stockholm har det alltid erbjudits vid första besöket.
Citera
2011-04-18, 19:07
Medlem
EnNyGrejs avatar
Har efter många besök märkt att thaitjejers rumpor oftast är som plankor. Helt obefintliga Brösten är också rätt små. Det finns ju undantag men detta är en regel tyvärr.
Citera
2011-04-18, 20:01
Medlem
JohnDolmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnNyGrej
Har efter många besök märkt att thaitjejers rumpor oftast är som plankor. Helt obefintliga Brösten är också rätt små. Det finns ju undantag men detta är en regel tyvärr.

Vi har inte vart på samma ställe hör jag=D
Citera
2011-04-19, 14:12
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnNyGrej

Oftast små bröst är korrekt även om undantagen naturligtvis finns men rumpor som plankor???
Nu har jag absolut ingen erfarenhet av thaimassage i Sverige men har stor erfarenhet av thailändskor. Och har aldrig träffat en thailändska med plankröv...
Citera
2011-04-19, 21:21
Medlem
Har av nyfikenhet testat lite salonger i Gbg. Från början novis och inte blev det nåt extra heller. Nu förväntar jag mig extra när jag kliver in genom dörren men blir inte sur ifall det inte blir något. Är handduken på hela tiden och hon inte nuddar pungen så blir jag ju heller kanske inte så sugen och frågar inte om extra. Struntar hon i att slänga på en handduk över häcken så är det ju så gott som klart och senast så struntade hon inte bara i det utan särade även benen direkt så hon kunde sitta mellan benen och arbeta sig uppåt. På ett annat ställe (första gången också där) fick jag en fantastisk extrabehandling av ägarinnan men känner för att prova nåt nytt innan påsken. kanske återkommer om detta.
Citera
2011-04-20, 10:42
Medlem
Det känns oroande att se den här länken som är indelad i eskort-prostitution när min tjej jobbar på thai massage i Stockholm. Vi är jämngamla runt 20-25 år och är inget typiskt 50+ kåtgubbe och 20+ ung sexig gold digger. vi träffades i sverige och hon har bättre ekonomi än mig. Jag undrar hur stor chans det är att hon utfört/utför HE m.m. Samtidigt som hon vart med mig i över 1 år nu. Har kommit på henne säga "your eyes look sexy" och hört den andra prata som om han masserade henne. (jag ringde henne under en massage och hon glömde lägga på). Hon säger att hon aldrig utfört HE och så. Jag vet att allt tyder på att hon lika gärna kan ha gjort det eller fortfarande gör. Hon har sagt att folk har frågat men hon sagt nej. Det som stör mig är att det har blivit en så stor grej att thaimassage ger HEs, kan inte sluta tänka på det och mår illa när jag tänker på det. Så tillbaka till frågan, hur stor chans är det att det förekommit HE's i hennes jobb? (Uppskattar om folk som försöker ge positiva svar)
Citera
2011-04-20, 11:01
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikwai
Det känns oroande att se den här länken som är indelad i eskort-prostitution när min tjej jobbar på thai massage i Stockholm. Vi är jämngamla runt 20-25 år och är inget typiskt 50+ kåtgubbe och 20+ ung sexig gold digger. vi träffades i sverige och hon har bättre ekonomi än mig. Jag undrar hur stor chans det är att hon utfört/utför HE m.m. Samtidigt som hon vart med mig i över 1 år nu. Har kommit på henne säga "your eyes look sexy" och hört den andra prata som om han masserade henne. (jag ringde henne under en massage och hon glömde lägga på). Hon säger att hon aldrig utfört HE och så. Jag vet att allt tyder på att hon lika gärna kan ha gjort det eller fortfarande gör. Hon har sagt att folk har frågat men hon sagt nej. Det som stör mig är att det har blivit en så stor grej att thaimassage ger HEs, kan inte sluta tänka på det och mår illa när jag tänker på det. Så tillbaka till frågan, hur stor chans är det att det förekommit HE's i hennes jobb? (Uppskattar om folk som försöker ge positiva svar)

Jag har själv reagerat på att vissa thaitjejer som erbjuder HE och sex tom. har vigselringar på sig. Jag tror nog din tjej håller på med det.
Citera
2011-04-20, 11:10
Medlem
Citat:

Min egen subjektiva uppskattning är att HE förekommer på 70-80% av alla TM i Stockholm. Är hon ung och snygg ökar sannolikheten.
Du kan nog iaf vara säker på att hon får frågan om HE så gott som varje dag.
Citera
2011-04-20, 11:46
Medlem
Citat:

Om hon har bättre ekonomi än dig och du har ett jobb så skulle jag säga att det är solklart att hon har det för att hon utför och tjänar "extra". Den lön en thaitjej har om hon endast utför massage är ett skämt, har pratat med några tjejer om deras villkor och uppläggen varierar men i de allra flesta fall tjänar de uselt om de avgränsar sig till den seriösa delen av jobbet.

Men den intressanta frågan är varför du stör dig. Ingen människa är väl så förbannat naiv att man inte fattar att thaimassage innebär extra och HE? Väx upp, slappna av, och låt din flickvän tjäna de extrapengar hon kan på sitt jobb. Prata gärna med henne och låt henne förstå att du fattar att hon gör detta och att du är cool med det men att du vill att hon är noga med att aldrig ha något oskyddat sex. Det är det enda vettiga och mogna sättet att hantera det på. Var en man istället för en liten osäker pojke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in