Citat:
Ursprungligen postat av Ikwai
Det känns oroande att se den här länken som är indelad i eskort-prostitution när min tjej jobbar på thai massage i Stockholm. Vi är jämngamla runt 20-25 år och är inget typiskt 50+ kåtgubbe och 20+ ung sexig gold digger. vi träffades i sverige och hon har bättre ekonomi än mig. Jag undrar hur stor chans det är att hon utfört/utför HE m.m. Samtidigt som hon vart med mig i över 1 år nu. Har kommit på henne säga "your eyes look sexy" och hört den andra prata som om han masserade henne. (jag ringde henne under en massage och hon glömde lägga på). Hon säger att hon aldrig utfört HE och så. Jag vet att allt tyder på att hon lika gärna kan ha gjort det eller fortfarande gör. Hon har sagt att folk har frågat men hon sagt nej. Det som stör mig är att det har blivit en så stor grej att thaimassage ger HEs, kan inte sluta tänka på det och mår illa när jag tänker på det. Så tillbaka till frågan, hur stor chans är det att det förekommit HE's i hennes jobb? (Uppskattar om folk som försöker ge positiva svar)
Om hon har bättre ekonomi än dig och du har ett jobb så skulle jag säga att det är solklart att hon har det för att hon utför och tjänar "extra". Den lön en thaitjej har om hon endast utför massage är ett skämt, har pratat med några tjejer om deras villkor och uppläggen varierar men i de allra flesta fall tjänar de uselt om de avgränsar sig till den seriösa delen av jobbet.
Men den intressanta frågan är varför du stör dig. Ingen människa är väl så förbannat naiv att man inte fattar att thaimassage innebär extra och HE? Väx upp, slappna av, och låt din flickvän tjäna de extrapengar hon kan på sitt jobb. Prata gärna med henne och låt henne förstå att du fattar att hon gör detta och att du är cool med det men att du vill att hon är noga med att aldrig ha något oskyddat sex. Det är det enda vettiga och mogna sättet att hantera det på. Var en man istället för en liten osäker pojke.