2011-09-08, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vampyros Lesbos
Jag brukar ha handduk o naken under då känns det ju inte speciellt konstigt alls...

Hur är det med betalning om de inte säger ngt utan ger ett he utan knussel? Brukar ni betala ngt iaf eller vad är det som gäller? Fick det idag, hon drog bort handduken och började smeka mig utan att säga ngt o sedan när jag skulle gå frågade jag vad det kostade o hon sa 300 för massagen... Kanske skulle man bli stammis

Har ett annat ställe som bara är he direkt, de ger knappt sken av att vara en massage-salong. Undrar om man skulle kunna fråga efter mer där men hur tar man upp det på ett "snyggt" sätt, vad säger ni?

På den tiden jag gick på thaimassage så hände det ett par gånger på olika ställen att massagen s a s fullföljdes med en HE utan ett ord om betalning eller annat. Min ribba togs som utgångspunkt för att jag ville ha det bara...
Tacka fan för att du tipsar några hundralappar för den servicen, du är väl inte snål?
Citera
2011-09-09, 08:17
Medlem
Nästa vecka skall jag leta rättpå ett bra ställe i stan :-)
Citera
2011-09-09, 08:28
Medlem
snafflebits avatar
Hur är era erfarenheter av massageställen utanför storstäderna? Mindre städer med typ <50 000 inv, hur vanligt är det med extra?
Citera
2011-09-09, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snafflebit
Hur är era erfarenheter av massageställen utanför storstäderna? Mindre städer med typ <50 000 inv, hur vanligt är det med extra?

De tre ggr jag prövat massage i mindre städer (50-100 tusen invånare) så har det varit fritt från minsta antydan om HE. Och tyvärr inte heller någon bra massage.
Citera
2011-09-09, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
De tre ggr jag prövat massage i mindre städer (50-100 tusen invånare) så har det varit fritt från minsta antydan om HE. Och tyvärr inte heller någon bra massage.

Jag tror inte att det funkar på landet. Alla känner de flesta och det skulle sprida sig vad som försiggår bakom skynket. Funkar bara i de tre större storstäderna med förorter. Där är det ingen som bryr sig helt enkelt.
Citera
2011-09-10, 07:00
Medlem
Bdonks avatar
Har provat Thaimassage vid några tillfällen och fått extratjänster vid ett par tillfällen. Det verkar inte vara alltför svårt att få det. Tycker väl att det är ganska trevligt i och för sig men inget som får mig att hoppa högt av lycka heller. Känns bra att inte känna så stort sug efter det utan att se det som något man kan vilja ha ibland bara.

Men just nu är jag i behov av en riktigt bra massage och inte en halvdan massage där oljan gnids runt. Bor i Göteborg och om någon känner till ett ställe där man kan få en massage av någon som verkligen vet vad dom gör så skulle jag vara tacksam för tips. Min rygg skulle behöva det.
Eftersom jag inte är ute efter något extra den här gången, utan bara en jäkligt bra massage, så skall det väl inte vara något problem att nämna namnet på något ställe här i tråden.
Citera
2011-09-10, 08:23
Medlem
Åhh! är så sugen på en vanlig massage så skönt for my body! meeen! har sån panik utefall jag får bonge mitt i allt! så kanske man ligger där på rygg i kallingar eller bara handduk? riktigt pinsamt om hon ni inte ville ge happyending vad brukar man på sig på en helkropps thai? nån som vet om det finns happyending i gävle? skulle inte tro det iaf jag bond stad...
Citera
2011-09-10, 22:27
Medlem
Jaha då blev listan på "seriösa salonger" en mindre. Ny lokal nu med rymliga rum med väggar och dörr istället för bara en liten madrass bakom ett skynke och nästan skavfötter med grannen. Samma tjejer och lika förbannat bra massage men erbjudande om handtralla. Utanför 08... Känns nästan lite trist men sån är utvecklingen tydligen...
Senast redigerad av Mackan09 2011-09-10 kl. 22:35.
Citera
2011-09-12, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labbz0re
Åhh! är så sugen på en vanlig massage så skönt for my body! meeen! har sån panik utefall jag får bonge mitt i allt! så kanske man ligger där på rygg i kallingar eller bara handduk? riktigt pinsamt om hon ni inte ville ge happyending vad brukar man på sig på en helkropps thai? nån som vet om det finns happyending i gävle? skulle inte tro det iaf jag bond stad...

Du vet att du inte har åldern inne för thaimassage om du är rädd för att få bonge. Vänta 10 år så ska du se att dina panikkänslor lagt sig.
Citera
2011-09-12, 18:32
Medlem
Jaha.. hur ska man kunna välja.. Imorgon är jag i huvudstaden för att hämta min nya bil Tänkte man skulle passa på att få en riktigt bra massage nånstans innan jag ska dra mig hemåt västkusten igen.. Hur ska man veta vilket av de man ska välja då? Bilen ska hämtas på kungsholmen och nån som vet något fräscht och bra ställe där i närheten? Stort tack i så fall från en vilsen turist..
Citera
2011-09-12, 20:57
Medlem
Thaimassageguiden.se >Kungsholmen!
Lycka till.
Citera
2011-09-12, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Kom precis från ett ställe i Malmö, och åt thaimat. Till min förvåning kommer det rätt var det är två st äldre män 60+ fram från bakingången och köket. Sätter sig sedan ner och äter. När jag ska betala ligger lappar att ta brevid kassan; Thaimassage 60 min 300 kr, uppsalagatan. Ni som är lite inne på det här, min känsla över att matstället har ev massage bakom kassan fick alla min "glädjeflickor"-signaler att blinka

Mm, och sedan vaknade du med skäget i brevlådan eller? Uppsalagatan leder rakt igenom Malmö Allmänna Sjukhus område och jag är ytterst, ytterst tveksam, nej vänta, jag 100% säker på att där verkligen inte ligger någon form av thaimassage.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in