2010-07-23, 21:37
Medlem
Någon som har märkt ifall saker och ting har förändrats på sistone? Prisbilder? Mindre eller mer erbjudande om He? Standard på ställen? Rotation på massöser? Andra erbjudanden?

Själv så tycker jag att salongerna börjar bli fräscharen, ofta omrustad och nu med installerad dusch, och lite mer engagemang i inredning. Samt fler och fler yngre tjejer...

Dock känns det som om det blir sämre med att byta ut duken på kudden och madrassen efter att en kund har varit där och blivit masserad innan (eller så har jag haft oflyt).

/SB
Senast redigerad av studsbollar 2010-07-23 kl. 21:46.
Citera
2010-07-23, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bricce
Lägger även till Siam Spa i bromma...

Lägger till Muangkan.
Senast redigerad av studsbollar 2010-07-23 kl. 21:44.
Citera
2010-07-23, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Du hade nog gillat stället där man fick ta på sig ett par tunna minimala papperstrosor innan oljemassagen

var var det??
Citera
2010-07-23, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Jag tycker att de som skriver här inne är mer eller mindre barnsligt knäppa. Att nämna ställen vid namn tyder på att det fattas något uppe i det som skall vara tankebanorna, att skriva att "jag fick ta på hennes bröst" vittnar om någon som är totalt avsaknad av omdömme, och även erfarenhet förstås.

Dessa tjejer har för det mesta en synnerligen tragisk bakgrund, dom har kommit hit i tron att de ska få jobba seriöst och kunna sända hem lite slantar till sina familjer som lever i armod, de möter sina kunder för det mesta med ett brett leende och de är synnerligen tillmötesgående, men vad gör ni, kåtbockar? Jo ni utnyttjar situationen på ett dåligt och barnsligt sätt som gör att "farangen" får ett jättedåligt rykte, ni skulle bara höra vad som viskas bakom era sk.ryggar.
Inte nog med det, ni förstör för dessa kvinnor, att polis och social läser här och på många andra ställen är en självklarhet, och lika självklart är att om det är som ni skriver dessa ställen får slå igen inom en ganska snar framtid.

Om det finns en hel tarm kvar i huvet på er så sluta skriva en massa dravel här, då kanske ni kan få behålla era favoritställen, i annat fall får ni nog lägga till ganska mycket pengar för att komma åt dessa trevliga tjejer genom att ni måste åka till Thailand.

Jag skriver här mitt första inlägg, och förmodligen det sista också, men tänk på vad jag satt på pränt och skärp till er.
Snacka om hönsgård.

Haha, vilket inlägg...

Du är dels arg för att kåta falanger går på thaimassage och hoppas på en avrunking. Du tycker det är att utnyttja fattiga och naiva thaitjejer.

Sen blir du arg för att vi diskuterar detta på ett forum för det kan förstöra thaitjejernas möjligheter till att tjäna pengar på avrunkningar. Snacka om dubbla budskap...
Citera
2010-07-23, 23:17
Medlem
Finns det något bra ställe i Gävle för thaimassage?
Citera
2010-07-23, 23:42
Medlem
Sickboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johandaruler

Hittar 3 ställen i Gävle, har ingen aning om hur dom är men det roliga är ju att gå dit och se. Är ju bara 3 så det tar du på en eftermiddag.

http://www.thaimassageguiden.se/thaimassagekatalogen/oevriga-sverige/wannoi-spa_151.html
http://www.thaimassageguiden.se/thaimassagekatalogen/oevriga-sverige/litas-thaimassage_149.html
http://www.thaimassageguiden.se/thaimassagekatalogen/oevriga-sverige/soeders-thaimassage_199.html
Citera
2010-07-23, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johandaruler

Mejla Daniel Siksjö på Gefle Dagblad, han har varit runt och testat.

http://gd.se/nyheter/gavle/1.839963--thaimassage-ar-massage-inget-annat-
Citera
2010-07-24, 01:17
Medlem
BahiaFunks avatar
Yes! Då har även jag blivit av med min "thaimassage oskuld". Fick pga att jag stäckte nacken för mig att göra slag i saken efter att ha följt denna tråd med stort intresse under lång tid ;-) Jag var först och främst ute efter en bra massage för att få ordning på nacken men om något annat skulle erbjudas så var planen givetvis att köra på ;-) Letade upp en salong söder om stan som fått full pott på thaimassageguiden och begav mig dit på fm med hopp om en drop-in tid. Jag möttes direkt av tre unga tjejer i 20-25 års åldern som satt och pratade med varann. De såg alla tre helt ok ut, och jag frågade om någon hade tid för en oljemassage direkt, och förklarade också att nacken var lite trasig En av tjejerna hoppade upp direkt och kom fram och började direkt känna och klämma på nacken och konstaterade "tense, very Tense I fix" och sedan visade hon in mig i ett av båsen, tände en liten ljuslykta och bad mig klä av mig och lägga mig på madrassen, och hon kvistade iväg igen.
Helt ok inrett och fräscht bås tycker jag utan att ha något annat att jämföra med (ännu) Så jag klädde av mig och lade mig på mage helt näck och tog handduken som låg där och lade lite symboliskt över ena låret.
Hon kom tillbaka efter ett par minuter och konstaterade "oilmassage one hour" samtidigt som hon rättade till handduken ordentligt över röven, vilket jag efter att ha följt denna tråd antog var ett dåligt tecken gällande "extraservice"...
Hon började sedan trycka på ett jävligt skönt och hårt sätt över ryggen och ländryggen vilken bara det kändes fantastiskt, och jag släppte helt tanken på HE och bara njöt av små men relativt hårdhänta händer över ryggen. Fortsatte sedan med olja och masserade helt jävla fantastiskt! Hon körde rygg, rumpa,ben, ljumskar underbart med bra tryck dock hela tiden med kontroll över att handduken täckte de ädlare delarna. Hon körde en omgång med min onda nacke så man kände hur det bara spratrade till i den trasiga muskeln och hon lyckades mjuka upp den fullständigt vilket var såååå jävla skönt. Efter en timme avslutande hon dock med en huvudmassage och det kom inte en antydan till att erbjudas något mer. Jag blev dock inte ett dugg besviken då hon fixat till det jag faktiskt kom dit för :-) Fick erbjudande om dusch vilket jag givetvis tog och efter det blev jag bjuden på vatten och frukt. Småpratade lite några minuter, betalade och drog iväg supernöjd med att kunna vrida på huvet igen och att man äntligen gjorde slag i saken och testade. Kommer definitivt att göra detta igen och vad det gäller HE så känner jag att om erbjudandet kommer så gör det, annars är jag nöjd om jag får en likadan eller bättre behandling.
Ni som är experter anser väl att det var handduken som avgjorde att man inte fick nåt erbjudande om HE, och att jag inte skulle ha tagit den, men jag fick känslan av att hon hade kört med handduk i alla fall, och hon kändes väldigt seriös och duktig på det hon massage.
Citera
2010-07-24, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BahiaFunk
Yes! Då har även jag blivit av med min "thaimassage oskuld". Fick pga att jag stäckte nacken för mig att göra slag i saken efter att ha följt denna tråd med stort intresse under lång tid ;-) Jag var först och främst ute efter en bra massage för att få ordning på nacken men om något annat skulle erbjudas så var planen givetvis att köra på ;-) Letade upp en salong söder om stan som fått full pott på thaimassageguiden och begav mig dit på fm med hopp om en drop-in tid. Jag möttes direkt av tre unga tjejer i 20-25 års åldern som satt och pratade med varann. De såg alla tre helt ok ut, och jag frågade om någon hade tid för en oljemassage direkt, och förklarade också att nacken var lite trasig En av tjejerna hoppade upp direkt och kom fram och började direkt känna och klämma på nacken och konstaterade "tense, very Tense I fix" och sedan visade hon in mig i ett av båsen, tände en liten ljuslykta och bad mig klä av mig och lägga mig på madrassen, och hon kvistade iväg igen.
Helt ok inrett och fräscht bås tycker jag utan att ha något annat att jämföra med (ännu) Så jag klädde av mig och lade mig på mage helt näck och tog handduken som låg där och lade lite symboliskt över ena låret.
Hon kom tillbaka efter ett par minuter och konstaterade "oilmassage one hour" samtidigt som hon rättade till handduken ordentligt över röven, vilket jag efter att ha följt denna tråd antog var ett dåligt tecken gällande "extraservice"...
Hon började sedan trycka på ett jävligt skönt och hårt sätt över ryggen och ländryggen vilken bara det kändes fantastiskt, och jag släppte helt tanken på HE och bara njöt av små men relativt hårdhänta händer över ryggen. Fortsatte sedan med olja och masserade helt jävla fantastiskt! Hon körde rygg, rumpa,ben, ljumskar underbart med bra tryck dock hela tiden med kontroll över att handduken täckte de ädlare delarna. Hon körde en omgång med min onda nacke så man kände hur det bara spratrade till i den trasiga muskeln och hon lyckades mjuka upp den fullständigt vilket var såååå jävla skönt. Efter en timme avslutande hon dock med en huvudmassage och det kom inte en antydan till att erbjudas något mer. Jag blev dock inte ett dugg besviken då hon fixat till det jag faktiskt kom dit för :-) Fick erbjudande om dusch vilket jag givetvis tog och efter det blev jag bjuden på vatten och frukt. Småpratade lite några minuter, betalade och drog iväg supernöjd med att kunna vrida på huvet igen och att man äntligen gjorde slag i saken och testade. Kommer definitivt att göra detta igen och vad det gäller HE så känner jag att om erbjudandet kommer så gör det, annars är jag nöjd om jag får en likadan eller bättre behandling.
Ni som är experter anser väl att det var handduken som avgjorde att man inte fick nåt erbjudande om HE, och att jag inte skulle ha tagit den, men jag fick känslan av att hon hade kört med handduk i alla fall, och hon kändes väldigt seriös och duktig på det hon massage.

Handduken hade ingenting med det att göra. Förmodligen att du berättade att du hade ont och att det var därför som du var där. Hon trodde helt enkelt att du var seriös. Eller så var hon seriös helt enkelt! Bra att du fick en bra massage.
Citera
2010-07-24, 13:23
Medlem
Var på ett ställe i Stockholm city nu för ett par dagar sedan som jag blivit tipsad om skulle vara bra och erbjuda extra tjänster... Fick aldrig något erbjudande om detta men inser nu/undrar nu att jag kanske gjorde fel som verkade så seriös och lämnade kallingarna på?

Tog en oljemassage och tog av mig men lämnade kallingarna på. Kvinnan sa ingenting om att jag skulle ta av dem så jag la mig bara ner.
Är det "standard" att om man är ute efter mer så tar man automatiskt av sig dem innan man lägger sig ned så att hon förstår vad man menar?
Citera
2010-07-24, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyanid
Är det "standard" att om man är ute efter mer så tar man automatiskt av sig dem innan man lägger sig ned så att hon förstår vad man menar?

Jag tror att massörskor drar sig för att erbjuda något extra om man behåller kalsongerna på. Det kan nog uppfattas som en signal eller åtminstonde ett tecken på att du är en rookie.
Citera
2010-07-24, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Jag tror att massörskor drar sig för att erbjuda något extra om man behåller kalsongerna på. Det kan nog uppfattas som en signal eller åtminstonde ett tecken på att du är en rookie.

Ja det kan vara så men det är väldigt vanligt att de ändå säger att man kan ta av dem, jag har till och med blivit erbjuden trots att jag haft kalsongerna på mig. Så det behöver inte betyda något. Har även inte blivit erbjuden trots att jag varit naken så att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in