2011-03-17, 14:47
Medlem
Fick min första fyrahandsmassage utförde av mother and daughter. Kändes konstigt kan jag säga.
Citera
2011-03-17, 16:48
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eh Whatever
Ni som går på sådant här.
Hur är ni som människor?

Jag tänker att det är folk som inte får tjejer på annat sätt.
Men jag förstår mycket väl att det endast kan handla om spänningen.

Förstår om det kan vara så att det är mycket fördommar att man tänker
att det endast är fula gubbar som måste betala extra för att en thailändska
ska runka av än.

Precis som man tänker om folk som tar med thailändska fruar.
Så..

Är ni fula?
Är ni gamla?
Har ni chefsyrken?

Som människa är jag rätt så normal. Jag har en del vänner som vet om att jag går på dethär vissa bryr sig inte andra moraliserar över det. Jag kan få tjejer på vanligt sätt men jag blir uttråkad av förhållanden så går till massagen för spänningen samt att få en massage. Jag ser ok ut, varken ful eller fin. Är mellan 20-30 och jag har inget chefsyrke.
Citera
2011-03-17, 22:23
Medlem
Satt och festade med några kompisar i går kväll och kvällen utvecklade sig på ett oväntat men intressant sätt som kom att beröra den här tråden! Ska försöka att fatta mig någorlunda kort.
En av kompisarna som är egenföretagare (liksom jag) har haft stora problem med Skatteverket – jag tror också EBM. Det har kostat honom mycket och lett till stor bitterhet. Han pratar om hur olika verksamheter kan fortgå år ut och år in utan ingripande från myndigheterna medan han själv upplever sig ständigt förföljd! För nått halvår sen bestämde han sig för att göra thaimassageshopar/-salonger till måltavla för sin bitterhet. Det finns i dag nära 300 salonger som i de flesta fallen kör en helt svart ekonomi. En enkel matematik – säg 250 oseriösa som har 10 kunder (lågt räknar) per dag – säg 300 kr ber besök – öppet 6 dagar per vecka – det landar på nära 250 msek som undanhålls för olika beskattningar. Det mesta av pengarna hamnar utanför landet. Viss del till försörjning men mycket också till lyxkonsumtion i hemlandet.
Han bestämde sig för en salong på söder (säger inte vilken stad) – på en gata som har namn efter en sydsvensk universitetsstad. Han är väldigt noggrann och systematisk i allt han gör. Ganska snart fick han innehavarnas förtroende och därigenom mycket information gratis. Salongen drivs formellt av den yngre av två systrar som enskild firma. Registrerad för moms men ej arbetsgivaravgifter. Bolaget har sitt säte i en söderförort hos en svensk man (han är inte formellt knuten till bolaget). Bolagsinnehavaren bytte namn på de sociala medier hon verkar på efter sin senaste Thailandsresa under jul och nyår – vad det nu kan innebära…
Kompisen har resurser och pengar – trots skatteverkets idoghet. Han har själv gjort många besök men också engagerat andra. Han har mycket dokumenterat med sin dolda kamera. Har filmat många kunders ankomst till salongen – hur de betalat – ägarna har lagt pengarna på en hylla bakom disken utan att slå in det i kassaregistret – allt medan han själv sitter och dricker kaffe i den lilla soffan. Salongen erbjuder avancerade tjänster med massage som täckmantel. Själv har han flera gånger fått massage som bara har ett syfte – att snabbt komma till extratjänsterna. Massösens kläder har snabbt åkt av och en sen har det bara varit att ta för sig. Givetvis har han filmat detta. Han har också kunnat dokumentera vad som händer på andra sidan skynket eftersom varken personal eller kunder misstänkt något – det är ju ofta lite halvskumt. Många kunder har han också kartlagt då flera är bilburna och oftast därför lätta att följa upp.
Han har inte bestämt än vad han skall göra med materialet, men nåt blir det… Många retar sig på dessa ”oskyldiga” små thailändskor – som nog ofta sitter och skrattar (och räknar pengar) åt oss galna svenskar som medverkar i denna business – helt galna på att få HE, BJ, bombom och lite uppmärksamhet, som det verkar finnas ett enormt behov av – som dessutom tycker om att ”skryta” om det i denna tråd…
Får se vad som händer – några av er kunder känner säkert igen sig på beskrivningen….vet inte om han kommer att fortsätta sitt insamlande…men det är väl troligt..
Citera
2011-03-17, 22:30
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guadeloupe
Satt och festade med några kompisar i går kväll och kvällen utvecklade sig på ett oväntat men intressant sätt som kom att beröra den här tråden! Ska försöka att fatta mig någorlunda kort.
En av kompisarna som är egenföretagare (liksom jag) har haft stora problem med Skatteverket ? jag tror också EBM. Det har kostat honom mycket och lett till stor bitterhet. Han pratar om hur olika verksamheter kan fortgå år ut och år in utan ingripande från myndigheterna medan han själv upplever sig ständigt förföljd! För nått halvår sen bestämde han sig för att göra thaimassageshopar/-salonger till måltavla för sin bitterhet. Det finns i dag nära 300 salonger som i de flesta fallen kör en helt svart ekonomi. En enkel matematik ? säg 250 oseriösa som har 10 kunder (lågt räknar) per dag ? säg 300 kr ber besök ? öppet 6 dagar per vecka ? det landar på nära 250 msek som undanhålls för olika beskattningar. Det mesta av pengarna hamnar utanför landet. Viss del till försörjning men mycket också till lyxkonsumtion i hemlandet.
Han bestämde sig för en salong på söder (säger inte vilken stad) ? på en gata som har namn efter en sydsvensk universitetsstad. Han är väldigt noggrann och systematisk i allt han gör. Ganska snart fick han innehavarnas förtroende och därigenom mycket information gratis. Salongen drivs formellt av den yngre av två systrar som enskild firma. Registrerad för moms men ej arbetsgivaravgifter. Bolaget har sitt säte i en söderförort hos en svensk man (han är inte formellt knuten till bolaget). Bolagsinnehavaren bytte namn på de sociala medier hon verkar på efter sin senaste Thailandsresa under jul och nyår ? vad det nu kan innebära?
Kompisen har resurser och pengar ? trots skatteverkets idoghet. Han har själv gjort många besök men också engagerat andra. Han har mycket dokumenterat med sin dolda kamera. Har filmat många kunders ankomst till salongen ? hur de betalat ? ägarna har lagt pengarna på en hylla bakom disken utan att slå in det i kassaregistret ? allt medan han själv sitter och dricker kaffe i den lilla soffan. Salongen erbjuder avancerade tjänster med massage som täckmantel. Själv har han flera gånger fått massage som bara har ett syfte ? att snabbt komma till extratjänsterna. Massösens kläder har snabbt åkt av och en sen har det bara varit att ta för sig. Givetvis har han filmat detta. Han har också kunnat dokumentera vad som händer på andra sidan skynket eftersom varken personal eller kunder misstänkt något ? det är ju ofta lite halvskumt. Många kunder har han också kartlagt då flera är bilburna och oftast därför lätta att följa upp.
Han har inte bestämt än vad han skall göra med materialet, men nåt blir det? Många retar sig på dessa ?oskyldiga? små thailändskor ? som nog ofta sitter och skrattar (och räknar pengar) åt oss galna svenskar som medverkar i denna business ? helt galna på att få HE, BJ, bombom och lite uppmärksamhet, som det verkar finnas ett enormt behov av ? som dessutom tycker om att ?skryta? om det i denna tråd?
Får se vad som händer ? några av er kunder känner säkert igen sig på beskrivningen?.vet inte om han kommer att fortsätta sitt insamlande?men det är väl troligt..

Och sedan vknade du upp och upptäckte att du snackade goja
Citera
2011-03-17, 22:32
Medlem
nuendasts avatar
Ett av de töntigaste inläggen på länge och inte ett enda ord av sanning. Bara att ens hitta på den storyn idiotförklarar dig själv. Väx upp.
Citera
2011-03-18, 12:21
Medlem
Citat:
En av kompisarna som är egenföretagare (liksom jag) har haft stora problem med Skatteverket – jag tror också EBM. Det har kostat honom mycket och lett till stor bitterhet. Han pratar om hur olika verksamheter kan fortgå år ut och år in utan ingripande från myndigheterna medan han själv upplever sig ständigt förföljd! För nått halvår sen bestämde han sig för att göra thaimassageshopar/-salonger till måltavla för sin bitterhet. Det finns i dag nära 300 salonger som i de flesta fallen kör en helt svart ekonomi. En enkel matematik – säg 250 oseriösa som har 10 kunder (lågt räknar) per dag – säg 300 kr ber besök – öppet 6 dagar per vecka – det landar på nära 250 msek som undanhålls för olika beskattningar. Det mesta av pengarna hamnar utanför landet. Viss del till försörjning men mycket också till lyxkonsumtion i hemlandet.
Han bestämde sig för en salong på söder (säger inte vilken stad) – på en gata som har namn efter en sydsvensk universitetsstad. Han är väldigt noggrann och systematisk i allt han gör. Ganska snart fick han innehavarnas förtroende och därigenom mycket information gratis. Salongen drivs formellt av den yngre av två systrar som enskild firma. Registrerad för moms men ej arbetsgivaravgifter. Bolaget har sitt säte i en söderförort hos en svensk man (han är inte formellt knuten till bolaget). Bolagsinnehavaren bytte namn på de sociala medier hon verkar på efter sin senaste Thailandsresa under jul och nyår – vad det nu kan innebära…
Kompisen har resurser och pengar – trots skatteverkets idoghet. Han har själv gjort många besök men också engagerat andra. Han har mycket dokumenterat med sin dolda kamera. Har filmat många kunders ankomst till salongen – hur de betalat – ägarna har lagt pengarna på en hylla bakom disken utan att slå in det i kassaregistret – allt medan han själv sitter och dricker kaffe i den lilla soffan. Salongen erbjuder avancerade tjänster med massage som täckmantel. Själv har han flera gånger fått massage som bara har ett syfte – att snabbt komma till extratjänsterna. Massösens kläder har snabbt åkt av och en sen har det bara varit att ta för sig. Givetvis har han filmat detta. Han har också kunnat dokumentera vad som händer på andra sidan skynket eftersom varken personal eller kunder misstänkt något – det är ju ofta lite halvskumt. Många kunder har han också kartlagt då flera är bilburna och oftast därför lätta att följa upp.
Han har inte bestämt än vad han skall göra med materialet, men nåt blir det… Många retar sig på dessa ”oskyldiga” små thailändskor – som nog ofta sitter och skrattar (och räknar pengar) åt oss galna svenskar som medverkar i denna business – helt galna på att få HE, BJ, bombom och lite uppmärksamhet, som det verkar finnas ett enormt behov av – som dessutom tycker om att ”skryta” om det i denna tråd…
Får se vad som händer – några av er kunder känner säkert igen sig på beskrivningen….vet inte om

han kommer att fortsätta sitt insamlande…men det är väl troligt..

Om du är avundsjuk på dom som tjänar svart, kan du byta jobb till "privatspanare",
du tycks ju ha vanan inne. I den branschen finns det mycket skattefria möjligheter,
du kan ju öva på massagekunder till att börja med.Lycka till!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2011-03-18, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kochacho
Fick min första fyrahandsmassage utförde av mother and daughter. Kändes konstigt kan jag säga.

Hände det något kinky?
Citera
2011-03-18, 15:03
Medlem
dumboears avatar
Citat:
Får se vad som händer – några av er kunder känner säkert igen sig på beskrivningen….vet inte om han kommer att fortsätta sitt insamlande…men det är väl troligt..

Din polare kanske borde lägga mer tid på att sköta sin egen bokföring istället? Kanske en ekonomikurs eller två? Då slipper han ju både skatteverket, EBM och att bli en bitter stalker?
Citera
2011-03-18, 17:14
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumboear
Din polare kanske borde lägga mer tid på att sköta sin egen bokföring istället? Kanske en ekonomikurs eller två? Då slipper han ju både skatteverket, EBM och att bli en bitter stalker?
För det första så tror jag inte att det rör sig om någon "polare" och för det andra om detta till äventyrs skulle vara sant så måste denna människa ha ett totalt tomt huvud.

Hur i alla dar sulle en normal människa kunna hämnas på staten med att gå på Thaitjejer? Nåt så fatalt sinnessjukt har då jag aldrig trott att någon kunde vara mäktig att utföra.

Nej ställ dig i skamvrån, verifiera dina inkomster så att staten tror på dig och betala den skatt du är ålagd, det är väldigt sällan skatteverket har fel i sina bedömningar.

En avundsjuk skattesmitare som du borde minst sagt tänka över vad du sysslar med, och att skylla på en "polare" är mer än sjukt
Citera
2011-03-18, 17:27
Medlem
Jag tror att vi får utnämna Guadeloupe till veckans tokstolle!
Rekommenderar din "kompis" att skaffa sig ett liv.
Slappna av, ta en massage och ett rejält handjobb. Staten klarar sig utan dessa skattepengar.
Dessutom, som jag sagt tidigare, främjar verksamheten folkhälsan genom minskad risk för prostatacancer, ökat välmående mm.
Citera
2011-03-18, 17:41
Medlem
Hahahahahaha! Vilken jävla tomte!!!!!!!
Citera
2011-03-18, 23:35
Medlem
Tog en tur till Göteborg och testade lite thaimassageställen och kan konstatera att av fyra besök fick jag erbjudande om HE på två av dom. Så jäkla svårt är det nog inte i Göteborg som många skriver här.
Nyduschad, lite luktagott och trevlig så är det ganska lätt verkar det som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in