2011-03-14, 10:12
Medlem
Håller med folk som skriver att kvaliteten börjar sjunka. Börjar bli besviken på mitt stamställe, dessutom funderar jag på att sluta alt. göra ett långt uppehåll. Blir man stammis verkar tjejerna sluta med själva massagen och mer ägna sig åt att leka med stocken. jag vill iaf även avnjuta en skön massage. Det är ju liksom huvudsyftet, resten är bara grädde på moset.

Jag bor nästan granne med en tm-ställe. Och ska snart flytta ihop med min flickvän, det kan bli problematisk om hon ser mig kila in där från fönstret. Det blir annorlunda när man har familj och ska försöka rota sig. Dessutom ska jag börja ett nytt jobb som är väldigt ansvarskrävande, skulle det komma ut att jag springer på tm, så skulle det inte alls se bra ut för karriären.

Dessutom har kvaliten på massagen sjunkit. Från början var det tre väldigt söta tjejer som jobbade där. Alla gav bra massage, ofta t.o.m. 60+ min. Ägarinnan är den som är bäst och sötast, hon är fortfarande kvar. Ingen av de andra.

De senaste tre gångerna har jag inte blivit masserad av ägarinnan, då har det inte varit bra. Thaimassösen börjar prata om duschen redan efter ca 30 minuter, dessutom har inte själva massagen varit något bra. Jag har fyllt i ett sånt här kort med 10 gången gratis, så jag ska gå och avsluta, iaf för en lång tid framåt, sen får jag se om det blir mer tm i framtiden.

Innan de tre senaste gångerna skulle jag ge stället 5/5 i betyg, men sett till de tre senaste blir det bara 1/5 i betyg.

Har varit på ett annat ställe centralt i Stockholm, fick ingen he där. men massagen i sig var så bra att det inte ens behövdes. lagom lekfull massös med bra massage.
Citera
2011-03-14, 13:29
Medlem
Det är min erfarenhet också , så är det på mina stamsalonger dom går rakt på mittenpartiet av kroppen och masserar ingenting på ben och rygg. Skönt men ibland vill man ju en skön seriös massage också. Ray
Citera
2011-03-14, 15:23
Medlem
nuendasts avatar
tycker kvallitén varierar otroligt mycket numera, både på massagen och på tjejerna. en grej jag märkt är att de söta petita thailänska tjejerna blir feta och slitna så snart dom bor i sverige. Antar att dom anammar den svenska livsstilen på så sätt att dom äter massa onödigt och slutar röra på sig. Hur kul är det att besöka flera massageställen efter varandra men tacka nej på varje ställe för att det bara finns medelålders halvfreta kvinnor som jobbar där? nej tack det skall vara en föjd både för kropp och själ, annars kan det kvitta. vill jag ha "bom bom" med en ful fet medelålders kvinna kan jag sätta på svärmor...
Citera
2011-03-14, 15:43
Medlem
heisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
tycker kvallitén varierar otroligt mycket numera, både på massagen och på tjejerna. en grej jag märkt är att de söta petita thailänska tjejerna blir feta och slitna så snart dom bor i sverige. Antar att dom anammar den svenska livsstilen på så sätt att dom äter massa onödigt och slutar röra på sig. Hur kul är det att besöka flera massageställen efter varandra men tacka nej på varje ställe för att det bara finns medelålders halvfreta kvinnor som jobbar där? nej tack det skall vara en föjd både för kropp och själ, annars kan det kvitta. vill jag ha "bom bom" med en ful fet medelålders kvinna kan jag sätta på svärmor...

Ja så går det ju när man förmodligen jobbar 7 dagar i veckan sedan inte rör på sig alls.
Vart har vi då dessa flickor som nyss kommit till sverige och inte blivit svenskfluffiga?
Citera
2011-03-14, 20:16
Medlem
Duct-tapes avatar
Jag är så fördomsfull att jag tror att det är mer än spända nackar som tillfredsställs på den här kliniken.

http://data.fuskbugg.se/skalman02/4d7e694650a14_thai.jpg
Citera
2011-03-14, 21:02
Medlem
RKTJMTs avatar
Jag har varit där när det var precis nyöppnat. Öppnade en liten goding i en t-shirt, stora lökar, söt, bar undertill o t-shirten täckte knappt hennes söta rumpa. Fick halvdonge direkt. Gick på toa o när jag kommer ut var det en annan betydligt äldre o inte alls lika fin. Ledde in mig i rummet o jag klädde av mig o la mig. Jag frågade om den andra tjejen men hon sa att hon bara masserar tjejer... Den äldre masserade en ytterst medioker massage. Ingen HE, (tack o lov)

Citat:
Ursprungligen postat av Duct-tape
Jag är så fördomsfull att jag tror att det är mer än spända nackar som tillfredsställs på den här kliniken.

http://data.fuskbugg.se/skalman02/4d7e694650a14_thai.jpg
Citera
2011-03-15, 17:55
Medlem
Var på ett ställe med bombom, men det var så öppet att man
inte kände något genom gummit. Hellre då ett rejält HE där man
riktigt får släppa sina kramper!!
Citera
2011-03-16, 02:52
Medlem
Eh Whatevers avatar
Ni som går på sådant här.
Hur är ni som människor?

Jag tänker att det är folk som inte får tjejer på annat sätt.
Men jag förstår mycket väl att det endast kan handla om spänningen.

Förstår om det kan vara så att det är mycket fördommar att man tänker
att det endast är fula gubbar som måste betala extra för att en thailändska
ska runka av än.

Precis som man tänker om folk som tar med thailändska fruar.
Så..

Är ni fula?
Är ni gamla?
Har ni chefsyrken?

Citera
2011-03-16, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eh Whatever
Hur är ni som människor?

ska runka av än.

Så..

Är ni fula?
Är ni gamla?
Har ni chefsyrken?

Svårt att generalisera i det här ämnet tror jag. Jag har sett allt från killar i 20-årsåldern till gamla gubbar. Allt från normalt utseende till sluskar. Helt rätt att spänningen är en del. Men även att umgås helt okomplicerat med en trevlig kvinna, som ofta ser ganska bra ut. Många fördelar jämfört med att ragga på krogen, som också kostar pengar. Man slipper allt tjafs som ett krogragg kan medföra. Sen får man ju ofta en bra massage också, i alla fall om man vet var man ska gå. Eller också går man direkt till ett ställe där man vet vad man får och förväntar sig då ingen bra massage.

Ful? Tror jag inte, men inte snygg heller. Däremot märker jag att medelålders thaikvinnor faller för mig, men det kan nog vara andra orsaker än mitt utseende.
Gammal? Medelålders.
Chef? Tack och lov, nej. Men jag har det gott ställt och det fylls på varje månad .

Eftersom du hittat hit mitt i natten så måste du ju vara nyfiken. Så jag rekommenderar dig att testa något ställe. Tillåt dig att bli ompysslad en timme av en trevlig kvinna för 350 kronor.
Citera
2011-03-16, 11:21
Medlem
Citat:
Hur är ni som människor?

ska runka av än.

Så..

Är ni fula?
Är ni gamla?
Har ni chefsyrken?

Ful? Nej, rätt snygg enligt andra.
Gammal? Strax över 30, så nej.
Har ni chefsyrken? Ja, driver mitt eget rätt framgångsrika företag.

Som svar på varför så råkade jag ut för en massage med HE när jag bodde i Asien ett par år. Det var inget jag sökte eller förväntade mig men en jävligt schysst upplevelse som berikar mitt stressiga liv. Det jag vill ha är en riktigt bra massage med sensuella inslag som leder till en bra avslut. Jag pushar ingen att erbjuda mig tjänsten, är nästan lika glad om jag inte får HE. Jag är alltid artig och trevlig och ger bra dricks. Förstår faktiskt inte grejen med att det skulle vara ett "problem". Däremot att pusha, vara dryg, otrevlig, ofräsch och en allmän tölp är ett problem. Allt handlar om respekt mellan människor, simple as that. Utan att hamna i en diskussion kring prostitution i allmänhet så tycker jag att människor får göra vad de vill med sina liv så länge ingen far illa eller tvingas till något. Där jag har varit har det aldrig skett något under tvång, hot eller dylikt.
Just my 2 cents.
Citera
2011-03-16, 14:22
Medlem
Citat:
Hur är ni som människor?

ska runka av än.

Jag är strax över 30, ser helt normal ut och har bra lön men ingen chefsposition.

Jag går på massage för att det är avkopplande och skönt och för att det finns ett visst spänningsmoment, man vet aldrig vad som kommer att erbjudas och hur det kommer att erbjudas. Att bli avrunkad för pengar är för övrigt toppen, man kan koppla av helt och slipper prestationsångest.

Vad gäller empati etc tror jag knappast vi skulle göra massagetjejerna en tjänst genom att bojkotta thaimassage. De har investerat i tid och pengar och hoppas tjäna lite pengar under sex månader i Sverige. Bojkottar du hjortron och blåbär för att du är orolig för bärplockare? När jag betalar för massage vet jag iaf att pengarna hamnar i rätt ficka.
Citera
2011-03-16, 19:57
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Hur är ni som människor?

Är ni fula?
Är ni gamla?
Har ni chefsyrken?

Ja, rätt ful i de flesta svenska tjejers ögon. Thailändskor tycker ofta att jag ser snäll ut..

Ja, åtminstone halvgammal.

Nä, lönen ligger väl en bit över genomsnittet men jag är ingen höginkomsttagare.

Jag sprang väldigt mycket på Thai-salonger under några år. Nu har jag slutat eftersom spänningen försvann till slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in