2010-05-18, 06:24
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haydut
Är ni som regelbundet besöker såna här ställen inte rädda för att dra på er nån otrevlig sjukdom?
HIV tex!? Fatta hur många som kommer och går varje dag till dessa tjejer, och sen kmr ni och lägger er på britsen, den femtielfte för dagen...fan jag skulle vara livrädd

Risken att få HIV eller andra sexuellt överförbara sjukdomar när en massös ger HE får nog betecknas som obefintlig, såvida hon inte har stora blödande sår på händerna. Men det är klart, blir man erbjuden betydligt mer än HE så ökar ju risken för olika könssjukdomar, men då är det den vanliga försiktighetsprincipen med kondom på, inte ge henne oralsex osv som gäller.
Citera
2010-05-18, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haydut
Är ni som regelbundet besöker såna här ställen inte rädda för att dra på er nån otrevlig sjukdom?
HIV tex!? Fatta hur många som kommer och går varje dag till dessa tjejer, och sen kmr ni och lägger er på britsen, den femtielfte för dagen...fan jag skulle vara livrädd

Den enda "smitta" man kan dra på sig från britsen/handduken är väl möjligen flatlöss eller skabb. Men man förutsätter väl att dom byter handdukar mellan varven.....
Citera
2010-05-18, 11:30
Medlem
Mogrens avatar
Viss risk föreligger också för Gula Febern.
Citera
2010-05-18, 11:51
Medlem
ikos avatar
Alla ni som är så rädd för olika sjukdomar ska nog stanna inne i era lägenheter och bara sitta där för er och alla andras säkerhet..
Citera
2010-05-18, 14:26
Medlem
hayduts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Du menar vi ligger på en handduk som innehåller sperma som vi råkar få på kuken eller i anus?
Eller varför inte ögat eller munnen?

Jag har en fråga till dig
Är du livrädd när du går över gatan? Ganska stor risk att en bil kommer och kör över dig.
Syftade inte på att det är själva britsen som är smittorisken ofc, utan massöserna. Många här i tråden verkar ha tagit emot BJ och andra sexuella tjänster där slemhinnor är inblandade och jag tror nog att det förekommer ganska ofta, istället för bara ett HJ.

Ni som inte drar er för att ta emot ett oskyddat BJ tex, hur resonerar ni..?
Citera
2010-05-18, 17:36
Medlem
torstenhingstens avatar
Risken är väldigt lite att åka på ngt vid BJ
Herpes är väl största risken..de andra sjukdomarna NÄSTAN lika med noll

Man får värdera risker och vad som är värt det.
Det är ju en hel del skönare med att få kuken avsugen utan kondom.
Citera
2010-05-18, 17:54
Medlem
ikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Det är ju en hel del skönare med att få kuken avsugen utan kondom.

Så sant som det var sagt..
Citera
2010-05-18, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrymmeKalle
Hej. Är ny här men har smygläst ett tag. Har testat ca 5-6 ställen i Malmö men helt utan framgång, finns det verkligen ställen som ger HE i Malmö eller är det en myt?

Har oxå testat ca 4 ställen i Malmö utan framgång dvs besvikelse. Men det måste ju finnas...eller
Citera
2010-05-18, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janne1971
Hej på er alla,jag skulle behöva lite hjälp! det är så att jag löneförhandlade till mej massagebesök som firman betalar dvs jag tar det på firmakortet....

Nu till min fråga, är det någon som vet/kan hålla ögona öppna efter salonger som tar kort och kan skriva kvitto,så kan man ju alltid betala dricksen ur egen ficka

vore tacksam om ni kunde svara seriöst på denna fråga...

Lyfter min tråd lite och skulle vara glad om ni ville tipsa om salonger i NORRORT som tar kort som jag förklarade i mitt tidigare inlägg!!
Citera
2010-05-18, 22:40
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janne1971
Lyfter min tråd lite och skulle vara glad om ni ville tipsa om salonger i NORRORT som tar kort som jag förklarade i mitt tidigare inlägg!!

Det är väl bara å åk runt o titte
Citera
2010-05-18, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joe75se
Har oxå testat ca 4 ställen i Malmö utan framgång dvs besvikelse. Men det måste ju finnas...eller

Har du testat stadsdelen Köpenhamn? Mamöbor verkar vara en aning bortskämda och tycka det verkar vara långt att ta tåget över bron. Det tar inte längre tid att ta tåget över bron än åka från s till n stockholm ex.
Citera
2010-05-18, 23:54
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Har du testat stadsdelen Köpenhamn? Mamöbor verkar vara en aning bortskämda och tycka det verkar vara långt att ta tåget över bron. Det tar inte längre tid att ta tåget över bron än åka från s till n stockholm ex.

De är väl ekonomiska?
Kostar kanske mer än det smakar i längden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in