hejsan
jag läst om några trevliga händelser här och önskar få PM om ställen o tjejer som kan ge en skön bra massage med ett trevllgt happy ending
gärna i göteborg o i stockholm
oerhört tacksam för snabba svar
mvh
jgbg
har jag gjort
men jag har isåfall missat dom ställen som man kan få det på?
jag bor inte i sthlm, hälsar bara på, så det är svårt att leta upp ställen irl o prova och sen behöva gå utan det lyckliga slutet
som sagt tacksam för svar
har fått 2 ställen som verkar lovande
Det verkar som vi hitintills kan konstatera att "happy endings" i Sverige i princip ej existerar..
Jodå, happy ending erbjuds faktiskt på merparten av alla ställen i Stockholm. Det verkar också som chansen ökar ju längre ut från centrum man kommer. Förorterna är utan tvekan bäst.
Jag tar en Thai Massage i Thailand kanske 1 gången i veckan för att slappna av och jag försöker alltid hitta ställen med ICKE happy ending. För de flesta som har happy ending kan fan inte massera. De lever på sin happy ending hela tiden.
Om du skall ha en sådan massage i Thailand skall det stå Special Thai Massage. En olje massage i Thailand är ju ett rum och en gummi matta på golvet och tjejer glider runt ovanpå dig fult med olja. Det är svårt att inte komma då.